Wat je even kwijt wilt #2

Ik weet welke je bedoeld! Kan zo zingen hoe je het schrijft haha. Maar ik kom ook niet meer op de naam en de andere tekst :see_no_evil: kan ik nu ook niet hebben dat ik dat niet weet.

Hier heb je echt helemaal niks aan maar moest het even kwijt. Ga er nu hard over nadenken.

1 like

Jeetje. Dat is zeker heel heftig. Veel sterkte en liefs.

1 like

Hahaha ik dacht ‘YES EEN REACTIE’ maar helaas hahah, let me know als je erachter komt!!

Heftig zeg! Lastig voor je omgeving ook, maar nog lastiger voor jou als je gewoon met rust gelaten wilt worden.
Knuffel :heart::heart:

Ja de stijl viel me ook op. Heel mooi. Ik had gewoon gezocht op ‘not asking for it’, maar volgens google is de artiest Marianna Tomaselli

1 like

Ik heb dat soms als de was te traag opdroogt. Dus als ik hem bij op een overvol droogrekje hang en er niet genoeg lucht bijkan. Zoiets?

1 like

Iedereen bedoelt het wel goed, dat weet ik echt wel. Maar het geeft zoveel druk en dat lijkt niemand in te zien.

Ik heb dit weekend een traumatische ervaring op de spoedeisende hulp gehad (volgens mij begin ik ptss te ontwikkelen :neutral_face:) en ik heb last van naweeen van die procedure en ik slaap heel slecht, ik weet wel dat dat ook niet meehelpt, maar toch…

1 like

Jaaa omg eindelijk, bedankt!!

5 likes

Snap ik! Je hebt al je energie nodig voor jezelf nu.

:frowning: hopelijk slaap je vannacht beter en helpt dat je weet een beetje. En anders aangeven dat je slecht slaapt, misschien dat je daar dan nog wat voor kunt krijgen

Bedankt voor het meedenken en evengoed pareltjes hahah

1 like

Haha begrijpelijk! Ik zag er laatst ook een lopen. Maar ja studentenhuis, dus ik ben er al aan gewend. Ze kunnen niet op m’n kamer dus dat scheelt.

Jaaaa deze bedoelde ik ook :joy:

1 like

Haha kom je nu mee :stuck_out_tongue: Ze liggen nu al verkreukeld in de prullenbak. Het waren inderdaad Madonnalelies volgens google. Maar bedankt voor de tip in ieder geval. Weet ik dat voor de volgende keer.

Ik heb dit een keer gedaan met muntolie omdat ik bang was dat ze in mijn bed zouden komen.
Maar voelt het niet alsof je nu in een sauna leeft? Ik vond de geur best heftig. Hopelijk vonden de muizen dat ook.
Verder geloof ik helaas niet echt dat het werkt.

Knuffel :heart: en heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Ik heb deze week weer geen geld ontvangen terwijl ik dat normaal gesproken vandaag ontvang. Nu is het niet een heel groot probleem omdat ik nog ‘4 euro’ op mijn rekening heb en wel ontbijt maar toch.

Iemand die ik ken zoekt dit nummer ook al jaren maar niemand weet het hahah
Ben echt benieuwd of iemand het herkent en weet hoe het heet!
Edit: ohh er zijn reacties! Yesss

En mijn ijsjes!

Ik zit op instagram te praten met een manspersoon. Ik vind het te gezellig maar ik moet echt naar bed

2 likes

Dat ik vandaag (10juli) 25 ben geworden en ik van de week Mn eerste grijze haar vond in Mn wenkbrauw terwijl vroeg grijs worden helemaal niet in mijn familie zit… :pensive:

1 like