Laatste dag om 05;00 op voor werk Nog een week vrij en dan naar Indonesië!!
Ik zal zo in de trein even een update via pb sturen
Mijn moeder had gisteren 2 keer gebeld en de voicemail ingesproken. Dus ik denk dat er wat is. Luister ik de voicemail af en is er totaal niks. Dus ik app haar of ze de volgende keer een appje wilt sturen en niet wilt inspreken. Vind ze mijn opmerking bot en ze haat appen.
Ja weet ik veel. Het is wel een tijd waarbij het niet goed gaat met mijn opa. Dus ik weet het nooit.
Wat een lief berichtje! Inderdaad, dankjewel! Misschien is ‘het niet weten hoe het gaat’ ook eventjes wel goed, je hoeft ook niet altijd een duidelijk antwoord daarop te hebben. Als je maar weet dat er hier genoeg meiden (waaronder ikzelf) zitten die altijd een luisterend oor bieden/ je willen helpen als je wat duidelijker hebt hoe het met je gaat: of dat nou goed of slecht is. <3
Zo fijn dat hef eindelijk wat kouder is, kan ik de andere 90% van mn garderobe inzetten yas
Ik besef nu dat dit mijn allerlaatste echte lange zomervakantie is Vanaf september ga ik werken en dan ben ik dus nooit meer twee maanden lang vrij in de zomer?? Ja, na mijn pensioen over veertig jaar. Wat een kutidee haha, tijd om volwassen te worden bluhh.
Heb vandaag mijn diploma uitreiking en ik heb hiervoor een jurk gekocht met het oog op de bloedhitte van de afgelopen tijd.
Is het opeens 20 graden.
Ugh ik voel me zo slecht maar moet nog echt even leren, maar ben al twee weken tegen ziek aan het aanhikken geloof ik… zie er elke ochtend kutter uit, heb buikpijjn en ben misselijk
Sterkte, echt heftig dit! <3
Ik heb zin om te sporten… ik raak hiervan in de war haha.
Dus ik ga zo maar eens naar de sportschool
Ik had het nog leuker gevonden als Frits ‘Calm your tits’ had gezegd, maar ben alsnog benieuwd naar de rest van de aflevering.
Frits doesn’t fuck around
deze?
oh, andere ohaiaaaa.
Misschien suf maar wat als je geen tetanus prik haalt?
haha achter de rits moet er ook nog achteraan.
Dan zou je tetanus kunnen krijgen.
Nah, veranderd hij een normale leuke smiley in deze sarcastische vriend…