Heb vandaag mijn diploma uitreiking en ik heb hiervoor een jurk gekocht met het oog op de bloedhitte van de afgelopen tijd.
Is het opeens 20 graden.
Heb vandaag mijn diploma uitreiking en ik heb hiervoor een jurk gekocht met het oog op de bloedhitte van de afgelopen tijd.
Is het opeens 20 graden.
Ugh ik voel me zo slecht maar moet nog echt even leren, maar ben al twee weken tegen ziek aan het aanhikken geloof ik… zie er elke ochtend kutter uit, heb buikpijjn en ben misselijk 
Sterkte, echt heftig dit! <3
Ik heb zin om te sporten… ik raak hiervan in de war haha.
Dus ik ga zo maar eens naar de sportschool 
Ik had het nog leuker gevonden als Frits ‘Calm your tits’ had gezegd, maar ben alsnog benieuwd naar de rest van de aflevering.
Frits doesn’t fuck around
deze?
oh, andere ohaiaaaa. 
Misschien suf maar wat als je geen tetanus prik haalt?
haha achter de rits moet er ook nog achteraan.
Dan zou je tetanus kunnen krijgen.
Nah, veranderd hij een normale leuke smiley in deze sarcastische vriend…
Ik kan zo slecht tegen veranderingen. Iets kleins verpest gewoon mn hele dag
Dan loop je het risico tetanus op te lopen. Klein risico, maar vreselijke ziekte, spierkrampen zo heftig dat je je eigen rug kunt breken etc, 10% overlijdt eraan.
Huh, dus er loopt gewoon een steenmarter rond in jouw huis nu? Zet je dan de deur open en hopen dat hij wegloopt?
Ik werd net werd eens aangezien voor stagiaire. Ik ben bijna 34, waarom??!! Ik kleed me ook gewoon volwassen en ik doe volwassen werk. Wat is dit?? En weer de opmerking “Je bent nog zo jong”. Nee, zo jong ben ik niet meer. En zeker niet jong genoeg voor dit eeuwige van baan naar baan zwerven omdat je nergens een vast contract krijgt. En altijd die opmerking “Ja, maar je bent nog zo jong”.
Wow, dat klinkt wel echt heftig zeg 
meestal is het in die zalen/ruimtes warm genoeg daarvoor hoor! wat voor jurk heb je gekocht? ik had btw gewoon een jurk aan die ik al twee jaar had (maar nog maar 1x had aangehad eerder) omdat ik niks kon vinden
Ik heb moeite met het gesprek volgen tussen mijn Volendamse collega’s