Wat je even kwijt wilt #2

Ik kan zo slecht tegen veranderingen. Iets kleins verpest gewoon mn hele dag

Dan loop je het risico tetanus op te lopen. Klein risico, maar vreselijke ziekte, spierkrampen zo heftig dat je je eigen rug kunt breken etc, 10% overlijdt eraan.

1 like

Huh, dus er loopt gewoon een steenmarter rond in jouw huis nu? Zet je dan de deur open en hopen dat hij wegloopt?

Ik werd net werd eens aangezien voor stagiaire. Ik ben bijna 34, waarom??!! Ik kleed me ook gewoon volwassen en ik doe volwassen werk. Wat is dit?? En weer de opmerking “Je bent nog zo jong”. Nee, zo jong ben ik niet meer. En zeker niet jong genoeg voor dit eeuwige van baan naar baan zwerven omdat je nergens een vast contract krijgt. En altijd die opmerking “Ja, maar je bent nog zo jong”.

Wow, dat klinkt wel echt heftig zeg :open_mouth:

meestal is het in die zalen/ruimtes warm genoeg daarvoor hoor! wat voor jurk heb je gekocht? ik had btw gewoon een jurk aan die ik al twee jaar had (maar nog maar 1x had aangehad eerder) omdat ik niks kon vinden

Ik heb moeite met het gesprek volgen tussen mijn Volendamse collega’s

Ik hoop zo dat ze die jongens uit die grot krijgen he, vind het zo’n afschuwelijk verhaal.

2 likes

Gisteren vrienden gezien op een mini festivalletje in m’n stad en het was zo gezellig :heart:

Straks met m’n zusje naar m’n oma toe om samen gezellig een pannekoek te eten.
Ik voel me momenteel best gelukkig :inlove:

En volgende week speelt mijn vader met zijn coverband op de Gentse Feesten en dat is altijd superveel ambiance dus ik kijk daar ook zo naar uit!!

26 likes

Ik heb 1 tablet valeriaan op en ik val bijna om. Heerlijk suf, haha.

9 likes

Linus doe rustiiig!

1 like

Jakkes. Ik ben heel lang geleden met de fiets gevallen op straat . Ik had toen een lange broek aan die NIET stuk was maar wel een geschaafde knie. Vond ik ook wel apart. Toen ook geen prik gehaald wat misschien wel had gemoeten.

1 like

Ik heb vorig jaar uitgebreid gegoogeld op tetanus ( ik zal je de details besparen)
Maar als je na een aantal dagen ( 21 geloof ik maar weet ik niet zeker) nog nergens last van hebt dan heb je geen tetanus. Niks om je zorgen over te maken.

Oo dat herken ik zo! Alleen zijn het bij mijn Volendamse cliënten. Vooral als ze ruzie hebben is het niet te volgen. Al snap ik nu na 2.5 jaar wel meer waar het overgaat

1 like

Welk bandje is van ja vader? Ik ga toevallig dat weekend heen :slight_smile:

De bacterie zit in straatvuil (en allerlei dieren zijn drager), als er geen straatvuil in je wond is gekomen is het niet nodig. En ik weet niet hoe oud je was, maar je krijgt je laatste tetanusvaccinatie vanuit het rijksvaccinatieprogramma als je 9 bent, dan ben je nog 10 jaar beschermd, dus voor je 19e hoeft het ook niet als je normaal gevaccineerd bent.

1 like

Paling, prijs van een pond Hollandse Nieuwe, waar de citruspers van Jan Smit is.

3 likes

Fijn dat je je terug goed voelt en weer leuke dingen kan doen! :blush:

1 like

Ik heb in die 2.5 jaar nog geen enkele BN’er gezien. Hoe dan? Ik ben er vaak 4/5 dagen in de week!

16 juli speelt zijn bandje rond 21u op de Groentemarkt. Ik pb je even de bandnaam zodat mijn pa niet ooit op dit forum terecht komt als hij zijn band googelt of zo haha :stuck_out_tongue:

4 likes