Lief!
Aaa jammer! Ik ben er pas de 20e
De 21ste speelt hij ook maar ik weet nog niet of ik ga dan omdat er ook een leuk evenement is in Brugge dan en ik ook vroeg op moet de dag erna.
Wat mooi!
Ik heb een baan aangeboden gekregen bij mijn afstudeerbedrijf! Yes!!! Me so happy
Eventjes doorzetten, hopelijk lukt het dan!
Mocht je je echt niet goed voelen, dan ziekmelden wel overweg hoor!
Ik heb 2 banen aangeboden gekregen vandaag ben zo bliiiiiiiijjjjj
Durfde mijn tweede keuze alleen niet af te wijzen dus nu heb ik gedaan alsof ik het nog niet weet??? Ben echt mietje
Ik las eerst bananen
Maar gefeliciteerd!
Ik zit er echt doorheen. 1 dag op vakantie kreeg ik blaasontsteking terwijl ik er zo naar uitkeek om lekker te ontspannen. Gelukkig heel makkelijk antibiotica kunnen halen in Spanje maar ik heb na 2 dagen nog steeds klachten en begin steeds meer bijwerken te krijgen. Lig nu draaierig in bed terwijl ik gewoon cerveza’s wil drinken
Hehe Thanks, vind bananen ook chill maar daar word ik toch wel in iets mindere mate blij van haha
Ik sta nu met een hoop mensen te wachten op de bus in een bushokje. Staat die knul achter me gewoon een peuk te roken? Snap dat echt niet he, ik vind dat zoo aso
Ik heb tot 4 uur vannacht Rollercoaster Tycoon gespeeld.
Altijd als ik slechte dingen ga halen bij de supermarkt, ga ik van tevoren al precies bedenken wat ik wil zodat ik er maar heel kort ben en zo weinig mogelijk bekenden tegenkom . 3 donuts, 2 croissantjes en 1 reep toblerone it issss oeps haha
De jongen achter de kassa noemde eerst een prijs en ik dacht al: goh weinig. Was hij de toblerone vergeten te scannen omdat ie dacht dat het een beurtbalkje was
Meit ik ben zoo rustig dit is echt fijn
Dankje, lief! Yes, wist van tevoren al wat mijn eerste keuze was dus hoefde gelukkig geen moeilijke beslissing te maken:)
LINUS DOE RUSTIG.
Niet spotten met mijn vader