Hoe episch is je park geworden?
Zo geen zin om te werken straks… kreeg al via de app te horen dat er twee collega’s ziek zijn dus het gaat heel druk worden en ik heb nog zere voeten van m’n weekendje weg
Ik heb tegen m’n baas gezegd dat het niet goed met me gaat en dat ik van de huisarts het advies heb gekregen om een periode niet te werken. Ik was heel zenuwachtig om erover te beginnen, maar er werd zo lief en begripvol gereageerd! Echt heel fijn en nu heb ik er ook meer vertrouwen in dat het echt wel goed komt. M’n leven is nog een beetje een zooi nu, maar ik ben begonnen met opruimen
Jullie zijn echt heel grappig vandaag. Loop al scrollend te lachen.
Ik ben gisteren een paar keer gebeld door een ICT uitzendbureau. Inclusief voicemails. Ze zijn op zoek naar Henry, maar ik ben geen Henry. Dus met mijn goede gedrag heb ik teruggebeld en verteld dat ik Henry niet ben en dat ze vast een verkeerd nummer hebben. Ze konden niks vinden in het systeem maar ze zouden het noteren. Wordt ik een uur later natuurlijk nog een keer gebeld. Nee ik ben Henry niet.
Dus vandaag weer een nieuwe dag, heb ik weer gemiste oproep van dat bedrijf…
Als ze nog een keer bellen neem ik op, zeg ik dat ik Henry ben en dat ik geen interesse heb. Doei.
Ik ben sinds ‘gisteren’ begonnen met afvallen en ben benieuwd hoe ik het ga volhouden. Had er nooit echt moeite mee maar ben in een recordtempo bijna tien kilo aangekomen.
Ik heb nu een app gevonden die bijhoudt wat mijn macro’s zijn en hoeveel kcal ik mag (geen sport, kantoorwerk) maar ik wil het ook leuk houden voor mezelf. Hebben jullie nog tips?
Hahaha ik vind Piekannoten een beetje gek, net alsof je het heel majestueus wil laten klinken.
Dan ben je toch in staat om de meest gekke antwoorden te geven. Ja hallo, ik hoef mijn kind niet meer. Hou maar.
Hahaha en dan neem je de volgende keer op met: ‘‘Hallo met Henry’’ en dan blijkt het gewoon een bekende te zijn
Ze bellen niet onbekend en heb het nummer gegoogled. Ben trouwens veelste schijterig om mijn eigen grap waar te maken.
Dat ik toen ik moest studeren voor tentamens allemaal andere dingen wilde doen. En ik nu ik vakantie heb me verveel…
Ik heb dat ook. Ik maak het altijd veel erger in mijn hoofd en denk ook altijd direct aan ontslag… terwijl het soms maar een klein dingetje is
Ik kreeg op een e-mailadres ook elke 2 weken het dienstrooster van een ziekenhuis en regelmatig de vraag of ik wilde ruilen van shift. Heb een aantal keer teruggemaild dat ze het verkeerde e-mailadres hadden maar ze bleven komen :’)
Ik moet ze ook even halen voor als ik slaapdienst heb. Kan daar altijd zo lastig in slaap komen
@Delos vlgs mij was jik het gisteren met het verhaal van je scriptie. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?
Ik voel je frustratie!
Oohh ja zo fijn! Heb er de afgelopen dagen zoveel aan gedacht.
Wat leuk! Daar ga je snel aan wennen, dichter bij je werk wonen.
Gefeliciteerd
Heeft iemand ervaring met een loopbaanadviseur? Iemand die je helpt te ontdekken wat je nu echt wil in je leven als je midden in een quarterlife-crisis zit? En heeft iemand toevallig ooit een beroepskeuzetest gemaakt waar je ook iets aan had? Ik kom namelijk nu vooral onzin tegen.
Wat vervelend dat je je zo voelt. Al helemaal op vakantie! Dan zijn je verwachtingen toch heel anders. Hopelijk slaat de kuur snel aan en kan je fijn aan de wijn!