Dan zou je toch piekans of piekannuts zeggen?
Ik ga echt stuk hierom
Nee nog niets. Ga zo mailen, gisteren geen energie meer voor gehad (en vandaag even lekker uitgeslapen). Dankjewel!
Help! Welke is leuker als cadeau voor mijn vriend? Hij heeft al twee van dit soort horloges versleten, een geel/groene en een zandkleurige.
Groen:
- Groen
- Zwart
0 stemmers
groen is misschien iets te J.I. Joe achtig
JI joe is gaaf! Niet haten op mijn mattie ja!
Nja ik zeg bijv plafond ook niet op z’n Frans, zelfde idee heb ik bij pecannoten
Dankjewel voor alle lieve reacties gisteren, kon even niet reageren maar deed me wel goed! Ik heb lekker uitgehuild bij mijn moeder, een dutje gedaan (was super moe dus dan komt het gelijk harder aan) en me lekker laten vertroetelen. Vandaag kan ik weer lachen en ben ik aan het bedenken hoe of wat verder!
@Lentex Dankjewel! Ja ik wil zeker een afspraak met mijn begeleider, wil weten wat er fout is gegaan. Kan het nog steeds niet echt geloven!
@floreales Dankjewel! Vind het nog steeds lastig te relativeren maar ik voel me al een stuk beter!
@Virago Ja ga zeker zsm contact opnemen, vind het een rare manier van vertellen. Misschien durfden de andere niet ofzo? Haha zal vast een goede reden voor zijn, maar ga wel even aankaarten dat ze het de volgende keer beter de begeleider kunnen laten doen. Daar heb je al een band mee tijdens je scriptie en verwacht je de uitslag van te horen. Verwachte het nu totaal niet van deze andere persoon waardoor het denk ik ook harder aan kwam. Dankjewel voor de lieve woorden!
@anon808047 Ja vind het ook een beetje een rare manier. Mailen kan op zich wel maar zou het dan logischer vinden als het van mijn begeleider was gekomen of van de coordinator. Niet iemand die ik sinds het begin van het jaar niet meer heb gesproken… Verwachte van deze persoon ook niet de uitslag te horen waardoor het extra onverwacht was. Dankjewel!
@Rosemary Dankjewel! Ik hoop nog steeds een beetje dat het een fout was, maar probeer dat nu een beetje los te laten. De kans daarop is toch erg klein en dan valt het dadelijk weer tegen haha. Ik was gisteren zo kapot. Gelukkig had ik mijn moeder geappt en die kwam dus gelijk naar huis om me te knuffelen. Flink gehuild, maar het luchtte wel op. Mijn hele familie was gisteren extra lief, dat helpt <3
@NoyraSoturi Dankjewel! Heb mezelf gisteren de ruimte gegeven om te zwelgen in mijn verslagenheid, vandaag kijk ik weer naar oplossingen. Ga contact opnemen en anders mag ik hopelijk gelijk opnieuw beginnen met een nieuwe thesis (volgens mij moet je dan een nieuw onderwerp).
@Augamenti Dankjewel! Ik ga het inderdaad er niet zomaar accepteren. Ik wil precies weten waarom het cijfer niets is veranderd, want mijn thesis was wel degelijk verbeterd.
juist, niet iedereen kan J.I. Joe zijn.
Mega bewondering en respect voor hoe je het nu alweer oppakt! Met zo’n houding en doorzettingsvermogen kom je er zeker, ook al heb je nu even een tegenslag. Succes
Haha ik weet idd niet of mijn vriend GI Joe material is… hij houdt wel van dat soort kleuren.
M’n hamkaasbroodje van de AH was lekker hoor, maar proefde de ham amper
Pakketjes komen nooit wanneer je er op wacht. Ze komen pas wanneer je 2 sec weg bent.
Ik zag net een tiener op straat Unoxsoep uit blik drinken. Waarom ook niet haha.
Dit doet me eraan denken dat ik een jongen zag die instant noodles zo uit de verpakking haalde, en op at.
Wauw dat is wel next level
Om mezelf maar even te quoten: heb 'm gehaald! Was een mondeling en het eerste half uur ging het echt niet goed, kon wel janken. Maar uiteindelijk toch mezelf herpakt en een 7,5 gehaald!
Oh en ik had dit weekend als SOG een sale-bestelling bij Pull&Bear gedaan met het idee dat de helft vast niet zou passen/niet leuk zou zijn. Maar nu past opeens alles en is het allemaal leuk? Gelijk maar een cadeautje voor mezelf haha
Dit deed een klasgenoot ook. Was een hype in onze klas om dat als lunch te eten. En als we dan met zn alle bij de waterkoker stonden te wachten , was zij ze rauw aan het vreten…
Dankjewel!
Het was voor de verandering eens lekker chaos op mijn werk. Iets met aangepaste werkwijzes waardoor de postvoorbereiders er de ballen nog van snappen, daardoor te laat zijn en veel fouten maken.