Ik heb vandaag al drie keer gelogen dat ik iets met een vriendin ga doen om te voorkomen dat mensen iets willen afspreken. Ik heb gewoon even geen zin in mensen.
En nu zit ik op de wc te forummen omdat er iemand binnenkwam in de kamer van mijn hostel, uiteraard nadat ik gezegd had dat ik naar een vriendin ging.
Even mensenpauze.
Haha, dat doe ik ook weleens Nu niet meer, maar vroeger wel.
Grr ik zit met een collega bij Ikea te werken want dat is voor ons allebei even ver rijden, maar nu zijn we wel klaar alleen ze gaat maar niet naar huis. Ik wil eigenlijk nog even de winkel in en hier eten maar niet met haar, en om dat nu zo tegen haar te zeggen vind ik ook weer zo lullig
Ik at de helft van de “rauwe” noodles altijd al op voor ik ze ging klaarmaken haha. Zo lekker!
Dus ik wc papier gekocht en blijkbaar bij iemand in de auto laten staan. Kom ik net pas achter toen ik ging zoeken. Niet dat die gene mij even appt ofzo…
Ho, wacht… hebben we het hier over die harde vermicelli-achtige noodles? Die kan je toch niet rauw eten?
Oh ja maar dit is zo lekker. Wij aten altijd de gele Yum Yum. Beetje kapot breken, de kruiden erover doen (niet de olie, dat is niet lekker) en dan lekker kruimeltjes eten. Dat was bij ons in groep 8 echt een ding maar ik eet het soms nog wel eens
Alles kan je rauw eten haha (ook spaghetti!). Ik bedoelde van die ramen noodles, waar je allerlei zakjes en heet water bij moet doen!
Wat vinden jullie hiervan.
Ik draag afwisselend lenzen/bril waardoor ik van het pakket van 6 maanden nog de helft over heb (zitten nog helemaal dicht, dus echt nog helemaal in het kartonnen doosje zelf en ze zijn nog goed tot 2022). Merkte dat ik de laatste tijd niet meer zo lekker door de lenzen keek, vandaag mijn reguliere meting gehad, andere sterkte. Dus ik: heyyyy ik heb nog de helft over van het pakket, doosjes zitten nog dicht, kan ik dat inwisselen? Maar dat was dus absoluut niet mogelijk, want ‘dat doen ze niet’ en ik werd ook echt aangekeken alsof ik een vet raar voorstel deed. Ik snap dat ik, door eigen toedoen, doordat ik ook mijn bril draag 3 maanden lenzen heb ‘opgespaard’ maar lijkt me toch vrij logisch dat je sterkte verandert met de tijd. Ergens vind ik dit gewoon bij de service horen?
Oh yes, ze is dr tas aan het inpakken
Hoeveel vinden jullie dat je kan/mag pikken van een vriend/vriendin die even minder goed in zijn vel zit?
Een vriendin van mij zit met zichzelf in de knop. (Ik vind dat ze hier trouwens totaal verkeerd mee omgaat: zelf vaststellen wat ze dan wel niet zou hebben, maar geen hulp willen etc.) Maar het gaat nu constant over dat, ik probeer haar te helpen maar krijg dan vaak geen reactie, terwijl ik altijd uitgebreid op haar reageer. Ze denkt alleen aan zichzelf en toont nul interesse in mij. Daarnaast reageert ze ook vrij extreem op dit moment vind ik en heeft ze mij al een paar keer gekwetst.
Ja ze heeft het sowieso niet zelf door want dat is met heel haar gedrag nu. Ze is alleen een vrij overheersend type dus vind het lastig om te zeggen. Maar denk dat ik het eigenlijk wel weet en dat ik beter afstand kan nemen. Wil der met alle liefde helpen en er voor haar zijn, maar ik ben geen voetveeg en op dit moment zorgt het bij mezelf alleen maar voor nare gevoelens.
ah ja ga ik doen (Y)
Oeh, ben benieuwd! Wil je laten weten hoe het bevalt?
Wauw hoe heeft hij die versleten? Mijn vriend heeft er ook een en die doet het al jarenlang, ook nadat er een jeep overheen gereden was
Godver ben gewoon vergeten uit te stappen
Het moest eens gebeuren
Ik denk dat het komt omdat er minder suiker in zit, dat zorgt er ook voor dat dingen langer houdbaar zijn. Wel suf dat hij over datum gaat in de koelkast, dat zou niet moeten gebeuren met jam
Ik ben net 30 minuten gaan lopen ipv de bus pakken ben trots op mezelf
Ik stond net vollop met mn blote voet in een punaise. Nog nooit zoveel gevloekt.
Will do! Komt vrijdag denk ik