Het is Jane geworden
Ik had vanochtend voor de handigheid even een tampon in mijn borstzakje gedaan. Nu aan het einde van de dag, na heel veel overleggen, zie ik dat hij doorschijnt
Ik heb hulp nodig!!! Hoop dat iemand hier verstand van heeft
Op mijn werk kan ik dus niet fatsoenlijk bellen met mijn simkaart. Ik krijg dan steeds de vraag of ik bellen via wifi wil inschakelen (iphone). Het bereik is daar blijkbaar heel slecht. Als ik wel kan bellen dan hoort de ander mij vaak niet.
Ik had dit voorheen niet met mijn andere telefoon - zelfde simkaart.
Echter heeft het geen zin om deze telefoon op te sturen omdat hij verder helemaal perfect werkt. Dus dan krijg ik hem waarschijnlijk na twee weken terug met de mededeling: hij doet het gewoon.
Ik heb deze telefoon pas 2 weken.
Kan ik iets doen zodat ik wel service heb? Hoe kan het bij de ene telefoon wel werken en bij de ander niet?
Ik heb vandaag zooo’n opgeblazen buik, alsof er een soort baby in zit
Misschien eens een ander (prepaid?) simkaartje erin doen en kijken of het dan wel werkt? Anders zou ik je provider bellen en het hun eens voorleggen.
Het recht zegeviert!
Ik heb precies hetzelfde gehad vorig jaar. Als je er over wilt praten mag je mij altijd een pb sturen!
Was leuk je gekent te hebben. Ik zou alvast je wensen in het uitvaart wensen topic zetten.
@quantum ik heb vandaag nog aan je gedacht! Er zat een grote sprinkhaan op de schuifdeur op werk en ik durfde er niet langs. Nu weet ik hoe jij je gevoeld moet hebben. Zeker toen een man zei “ah is maar een kleintje, sommige worden wel 25 cm groot”, want hier reageerden we ook maar gematigd op je paniek. Excuses, moest vast heel zwaar voor je zijn geweest.
Of je verandert zelf in een kat zoals Hermoine
Bij het UWV heb ik drie tests gedaan (die je ook op internet tegen betaling kan doen). Die vrouw gaf me nadien ook nog een toelichting etc erbij.
Heb ik er wat aan gehad? Mwah. Eigenlijk wist ik alles al, dit was meer een bevestiging van wat ik al wist. Feitelijk heb ik ook niet zoveel aan de uitkomst. Er kwamen bij mij sowieso geen specifieke beroepen uit, meer richtingen (bijvoorbeeld agrarisch of zorg). Bij de beroepen die vervolgens in die werkvelden zijn, zijn het (in ieder geval op hbo en wo niveau) bijna altijd beroepen waar minimaal 3 à 4 jaar studeren voor nodig is.
Ik denk dat je je eerst moet afvragen of je bereid bent nog 3 of 4 jaar een nieuwe studie te volgen. Als dat antwoord ‘ja’ is, dan kan zo’n test nog wel nuttig zijn. Is het antwoord ‘nee’, dan zou ik zo’n test niet doen (tenzij je een uitkering krijgt, dan is het gratis bij het UWV) omdat je er dan niet heel veel mee opschiet denk ik…
Ik heb 3,5 dag een logeerhond en zin in kleffe focaccia’s. Misschien toch nog even naar de Appie.
Oh nee dat niet. Als je dood gaat word het een pijnlijke dood. ( ik heb het dus vorig jaar gegoogled en bij elk krampje dacht ik ‘nu ga ik dood’)
Als ze dat niet durven moeten ze een ander beroep zoeken hoor! Maar goed dat je dat gaat bespreken, daar help je wellicht volgende pechvogels ook mee. Succes!
Thanks! Ik werk nu gewoon, heb wel een opleiding gedaan voor m’n werk en merkte dat ik dat al best zwaar vond naast m’n werk (terwijl ik er echt geen zak voor heb gedaan). Ik weet het studeren dus niet echt. Ik heb wel wat in m’n hoofd, dat zou twee jaar duren, maar ik ben bang dat het uiteindelijk dan toch niet alles voor me is… moeilijk! Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Wil iemand n zalando code van 25 euro korting bij aanschaf vanaf 125
Zo… dat ze nog leeft is een mirakel.
Ik moest bij mn opa langskomen omdat hij wat voor me had. Heb net een uur op t puntje van mn stoel gezeten vol spanning, maar hij had helemaal niks? Zo lullig, want mn broertje heeft zaterdag nog veel geld gehad
Hahahaha ja
Hmm, ja lastig. Als de opleiding die je in je hoofd hebt, écht iets is waar je van droomt is het wel te overwegen. Misschien kun je een keer meelopen met iemand die dat beroep heeft? Dan weet je een piepkleinbeetje hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Succes!