Of als er ipv een taartje een kruisje achter haar naam staat.
Ja zou kunnen:( Huisartsenpost raadde aan om morgen gelijk naar de huisarts te gaan. Dat wordt een leuke verjaardag morgen
Mijn grootste dagelijkse struggle is op de terugweg van werk op Amsterdam cs langs allerlei eetgelegenheden komen en de verleiding moeten weerstaan om daar avond te gaan eten
Ik heb dus gewoon een trui aan, omdat ik het koud heb.
Ik las half mee hierboven, dus typte eerst dat ik een kat aan had. Doe maar niet.
Nee, want het was ineens niet meer rood of dik vanmorgen. Echt totaal weg ook gewoon. Alleen nog een beetje pijnlijk, dus ik blijf het wel in de gaten houden.
Ga ik inderdaad maar een keer doen, dankjewel!
Ik heb de afgelopen tijd mijn vriendinnen echt een beetje verwaarloosd vanwege drukte aan mijn kant, en nu ben ik even een Whatsapp rondje aan het doen haha ik kom er nu achter dat ik toch echt best veel vriendinnen heb en ze zijn allemaal zoo lief en dit soort Whatsapp rondjes moet ik echt vaker doen!
Pus denk ik vooral
Ik graag als je m nog hebt!
Ik heb morgen een afspraak met mijn scriptiebegeleider waarin ik feedback krijg op mijn eerste hoofdstukken en ik stress hem nu al zooooo erg. Ik heb er een enorm slecht gevoel over. Het is al een jaar lang één en al drama en ik kan het gewoon niet meer positief inzien en dat vind ik zo erg van mezelf. Ik weet gewoon niet meer hoe ik mezelf rustig kan krijgen op dit moment.
Yeah! 50e post
Het zijn pas je eerste hoofdstukken, je hoeft hem nog niet af te hebben? Hoe meer feedback, hoe beter je weet welke richting je begeleider op wilt met je. Zie het als een kans om te verbeteren en niet als kritiek. Dat je überhaupt al wat hebt ingeleverd is al top toch, je had iets af en daar heb je aan gewerkt. Weet zeker dat het niet mega slecht is. Leid jezelf af vanavond, je kan er nu toch niets aan veranderen. Komt goed morgen! <3
Met het nieuwe abonnement ook? Ik moest verplicht over en ze zeiden dat dat dan niet meer kon. Ik had trouwens een week voordat ik moest overstappen voor 6 maanden lenzen gekregen en kon per direct opzeggen. Best een goede deal. Ze hebben in de laatste maanden zoveel fouten gemaakt dat ik me niet eens schuldig voelde.
Kreeg vandaag een kaart van moeder. Waar ik dus al jaren bijna geen contact mee heb.
Ze was blij dat het goed met me ging (1. Van wie weet je dat? En 2. Rot op, ik was nooi belangrijk voor je dus kom nu niet opeens zielig lopen doen).
Dus toen was ik boos toen ik de kaart zag, maar nu niet meer.
Meestal ben ik na zoiets altijd lang van slag, maar vandaag niet. Ben stiekem wel een beetje trots op mezelf.
Oke tot zover.
Oh en weet je wat leuk was, ff ander onderwerp he. Toen ik gisteren thuis kwam met alle chocolade die ik van de kinderen op school gekregen had, zei mn zusje. Ik denk toch dat ik later ook juf word, dan krijg ik ook zoveel chocolade. Hahah
Oke had je bij moeten zijn
@voortaan wie was jij op egf, of had je daar geen account? Ben ik opeens benieuwd naar, maar als je anoniem wil blijven snap ik het hoor!
Hoe kun je dat zien?
Oh en morgen ga ik lekker een dagje op vakantie naar n collega. Echt blij met zulke lieve collega’s
Lijkt me moeilijk om zo’n bericht te krijgen, maar wat ga je er sterk mee om! Terecht dat je trots op jezelf bent, je bent sterk. <3 En hahaha je zusje, typisch! Ik herken het, heb nog 5(!) repen Tony’s liggen en zoveel andere bedank-repen… Eet het nog niet maar hoef komende tijd geen chocolade zelf te kopen.
Fijn dat je er niet te lang van slag van bent, mag je inderdaad trots op zijn!
Dankjewel voor je lieve reactie