Wat je even kwijt wilt #2

Ik zat al jaren bij specsavers. Kan best dat ze nu alle mensen met de hele oude abo’s eruit hebben gegooid. Ik kreeg bijv onbeperkt lensvloeistof en kreeg de lenzen thuisgestuurd. Nu moet je ophalen en zelf vloeistof kopen.

Ik ben verder ook niet zo tevreden meer over specsavers hoor. Eerste filiaal waar ik zat zeiden ze doodleuk dat ik door vaatvorming blind aan het worden was, maar… ik moest mn lenzen gewoon nog maar drie maanden doordragen en dan gingen ze kijken hoever het achteruit was gegaan. Uh, dacht het niet! Toen heb ik een specsavers met optometrist gezocht en sindsdien gaan de metingen geweldig (als ik die persoon heb), maar gaat echt alles op administratief gebied mis.

Oh en die vaatvorming? Volgens de optometrist stelde dat helemaal niks voor en zagen mn ogen er geweldig uit voor iemand die al van jongs af aan dagelijks lenzen draagt! :roll_eyes:

Als je rechts bovenin op je foto klikt kan je daarna op je nickname klikken en dan op samenvatting.

1 like

@anon44204370

Ik heb een poosje terug mijn abo bij Hans Anders opgezegd omdat zij hun lenzenvloeistof ineens halveerden?! Het was al krap aan met 3 flessen (per stuk 300 ml) maar nu werd het 2 flessen (per stuk 200 ml). Mijn plan was om naar Specsavers over te stappen ivm hun brede lensaanbod en prijzen.

Maar niet echt een aanrader dus lijkt het…

1 like

Omg wat geweldig!! Ik weet nog dat je dat toen schreef! Is het met ASOS ook nog goed gekomen?

1 like

Snap ik wel hoor! Is toch ook mega veel geld.
Ah hopelijk krijg je dat ook nog terug!

1 like

ik had vandaag spinning les van een ontiegelijk knap meisje dat zo intens erg op @Trenchcoat leek (van wat ik weet van instagram) dat ik heel erg in de war was. Al ben ik vrij zeker dat het toch iemand anders was. Maar heb je spinning instructeur dubbelganger gevonden hoor :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Ahhh zo jammer voor België! Had het ze wel gegund.

Dit is de tweede week op mijn nieuwe werkplek en ik vind het vreselijk. Ben nog in opleiding, nu laatste jaar, dus switch aan het eind van ieder jaar van plek. Zo kut dat je dan weer helemaal onderaan moet beginnen, alles en iedereen moet leren kennen, zelf niets om handen hebt. Werk in de GGZ en mag de komende twee dagen maar weer zien met welke collega ik mee kan lopen. Vandaag was ik vrij maar zit dan de hele dag en avond al op te kijken tegen de komende twee dagen. Leef echt van vrije dag naar vrije dag en voel me er echt helemaal somber door.

1 like

Zo jammer dat je bij je praktijk niet echt a la bol.com lekker bitchy kan zijn, dan zou het me superleuk lijken om zo’n pagina te beheren :joy:

6 likes

Ja klopt, moet weer een beetje eigen dingen opbouwen nu. Dus komt waarschijnlijk inderdaad gewoon weer goed, maar is altijd zo rot de eerste paar weken. Wil me gewoon nuttig voelen en heel de dag bezig zijn. Thanks :).

1 like

Ik ben wel heel erg tevreden over hun lenzen en lensvloeistof. Ik heb door oa hooikoorts en medicatie best droge ogen en dat gaat prima.

Volgens mij maakt het best veel uit wie je precies treft qua service. Ik maak altijd een afspraak met de optometrist en dat gaat altijd goed. Mijn filiaal begon de laatste tijd alleen een beetje moeilijk met dingen te doen. een invaller deed een hele verkeerde meting en dat werd op “langer wennen” gegooid terwijl ik al heel lang lenzen heb en echt doorheb wat goed is en niet (en die allesvernietigende hoofdpijn tijdens het dragen gaf ook wat weg!). Toen ik eindelijk een goed proefsetje had, weigerden ze doodleuk om nog een proefsetje te bestellen: ik moest per se langskomen voor een controle zodat ze voor een half jaar konden bestellen. Ik was op dat moment echt dood- en doodziek vd chemo en kon nauwelijks op mn benen staan, maar dat maakte niet uit. Door de chemo had ik pijn boven mn oren en kon ik nauwelijks mn bril verdragen, dus ik was bang zonder lenzen te komen zitten (vandaar dat extra proefsetje!) tijdens de feestdagen wanneer bestellen uberhaupt langer duurt. Ook dat maakte niet uit. Uiteindelijk ben ik doodziek langsgegaan, omdat ik geen keus had. Eigenaar was nogal boos over de gang van zaken dus ik moest een bepaalde collega bellen voor een mooie korting (ook aangezien ik door foute metingen en de feestdagen wel bijna 3 maand had betaald, maar geen lenzen had gehad). Die mooie korting bleek uiteindelijk de standaardaanbieding van de website te zijn. :joy:

2 likes

Pffff. Dus de spullen zijn wel goed, alleen de service is waardeloos. Wat ben jij slecht behandeld daar… Ik denk er nog maar eens over na!

Jeetje, dat lijkt me zo kut! Gelukkig heb je het geld terug. :slight_smile:

Ik ben voor de derde keer in mijn verhaal met een nieuw eerste hoofdstuk begonnen. Eerste twee bevielen me niet. Maar ik schreef wel in een halfuur 1500 woorden, dus goede keuze, denk ik.

3 likes

CIn principe als je ogen een beetje stabiel zijn, heb je natuurlijk niet veel met ze te maken he. Vroeger ging ik echt max 1x per jaar heen voor een controle en dat was het. Laatste jaren veranderen mn cylinders continue, dus moet ik aldoor nieuwe metingen en lenzen. In het nieuwe abonnement kreeg je dan voor 6 maand lenzen en als je een andere sterkte nodig had, moest je gewoon weer voor 6 maand kopen.

Misschien niet zo netjes, maar: als je een consult en proefsetje lenzen neemt, krijg je een ander soort verpakking dan van de 6 maand pakketten. Op het proefsetje staat alle info die je nodig hebt om de lenzen zelf goedkoper op internet te bestellen!

1 like

Tip van de dag. Koop geen huis 1,5 week (lees 7 werkdagen) voordat je 3 weken op vakantie gaat.

Ik ga compleet kapot en gebroken die kant op vrees ik. :joy:

11 likes

Pfoeee ik ben op vakantie maar probeer af en toe bij te lezen, maar ik hou het niet bij joh! In ieder geval @anon98510831 en @Eddie hoop dat jullie je beide snel beter voelen (mss voelen jullie je al beter - zoals ik al zei loop ik 247292937 jaar achter met bijlezen.

Mijn verhaal van de dag is dat ik vanmorgen omdat ik struikelde met mn volle gewicht op een haring heb getrapt en nu een vet beurse voet heb met een wondje. Mooi kut want we zijn op vakantie en hadden veel wandelplannen ed. Hopelijk gaat het snel over :weary:

2 likes

Heeft iemand ervaring met het aan een kant ophogen van een ijzeren Ikea bed met klossen? Bed is hartstikke stevig en maakt geen enkel geluid. Ben een beetje bang dat het ding volkomen uit verband wordt getrokken en dus wel geluid gaat maken.

Laatste paar dagen voel ik vaker wat in mijn litteken. Geen pijn geen jeuk maar iets er tussen in.
Zal die na 4 jaar eindelijk verder genezen? Ik weet wel dat mijn zenuw daar wat klappen heeft gehad / doorgesneden.

Kater Merlijn kan zelf de deuren openen door aan de deurklink te hangen. Waarom ben je zo slim. :thinking:

2 likes

Wat fiiiiiiiiiiiiijn @Amphitrite

1 like