I hope so Haha & Thanks ️
Je kan het! Hopelijk kan je begeleider je morgen een beetje geruststellen.
Afgelopen weekend liep terrorbuurkind met iets langs de muur en schutting. Ik hoorde iets dus zei iets van hou is op, hou je onze schutting heel? Zag ik even later een 8 meter lange streep. Dus ik bij hem/zn ouders aangebeld. Liep moeder met kind niet eens gelijk mee maar zou zo Mn kant op komen. Okeu. Nou kwamen ze aan, stond ik te wachten dus was best onhandig zo. Vroeg ze aan kind ‘heb jij dit gedaan?’ Zei hij nee. Lekker dan. Dus ik van ik zei nog van hou is op maar hij liep gewoon door. En ik had echt niet gedacht dat hij echt iets beschadigde. Maar kras is niet zo diep dat schuren enz echt de moeite waard is. Zij van ja hm hm. Nog eens vragen ‘heb jij dit gedaan?’ Nou toch wel. Vroeg ze waarom. Deed hij zielig. Zegt ze nou ik praat wel even met m. Goed dat je t hebt gezegd hoor, doeeeeg
Kregen we half uur later een kaartje in de bus met een tekening en ‘sorry voor de streep’. Ik was echt wel boos dat hij (en zijn ouders…) niet gewoon sorry in persoon zeg maar. Ook niet een oplossing of wat dan ook aandragen ofzo… vond dat best wel stom.
Gooien vandaag drie andere kinderen eieren tegen Mn raam. Super leuk. Dus ik zet op de wijk fb, er fietsen kinderen met eieren rond, ik heb al een cadeautje op mijn raam, hopelijk valt het verder mee. Reageert die moeder van dat kind:
‘Wat fijn te horen dat er nog kattenkwaad wordt uitgehaald tegenwoordig! Fijn dat je dit met ons deelt Bertha!’
En normaal wordt elke Hondendrol en wat dan ook er op gezet dus is ook niet alsof Mn bericht heel raar was ofzo.
Ik was echt ZOOOOOOOO boos
Wat een kut hoer
Kan er nog steeds niet over uit. Zou bijna even checken bij verzekering of het niet toch geld kan kosten zodat zij eigen risico moeten betalen.
Wow wat een rare vrouw. Echt leuk hoor, geterroriseerd worden door van die rotjong
Hopelijk verzinnen ze snel iets anders om te doen tijdens de vakantie…
Ik knalde echt bijna uit elkaar van boosheid door dat bericht, ook echt zo mijn naam er in, wat een kutwijf bleh heb dr nu maar geblokkeerd op fb, moest toch iets met mijn boosheid. Wilde zo graag iets reageren over haar kut zoon en haar gebrek aan fatsoen, maar zo diep zinken vond ik ook weer stom. Maar dan zit je daar met al je boosheid!!!
Oja en toen ging ik nr brei club vanavond, nog steeds boos eigenlijk, en toen WAS ER NIEMAND. Stuurde iemand na een kwartier (ik ging maar een rondje lopen en bellen met een vriendin) dat ze er zo aan kwam… duurde nog een half uur.
Vandaag was niet helemaal mijn dag maar het regende wel en dat vind ik vaak wel fijn wandel weer met de hond en fijn voor de natuur
Forum doet stom bij mij.
Hé, vanwaar de keuze voor jouw forumnaam?
Todoist!! Beste ooit
Is dat die ene van eh : When the moon hits your eye like a big pizza pie its amoreeee.
Wij word net wakker met een ongelofelijke trek in zoetigheid en drop, ik lust niet eens drop. Ik droomde dat er allemaal drop op tafel lag, en van die roze biggetjes, en spekjes met suiker erop. En ik heb daar nou zoooooveel zin in🤤.
Ik voel me echt kut, keelpijn, neus niet goed en hoofd vol watten. EN DIT KAN NIET WANT IK MOET LEREN. Iemand de ultieme tip om dit te stoppen? Ben als strepfen aan het eten en pop paracetamol alsof 't niks is
Ligt aan de wijk, ik woon in het centrum en vind het geweldig. Maar ik heb nog nooit buiten dordt gewoond haha
Laatste werkdag! Morgen op vakantie!
Misschien heb ik er over heen gelezen, maar hoe beviel de valeriaan en ga je die inderdaad gebruiken voor je vlucht? Succes met werken!
Dankje! Ik vind het fijn, ik heb ook echt het idee dat ik er kalmer en rustiger van word. Wellicht is het ook een deel placebo effect, maar als het werkt dan werkt het natuurlijk! Ik heb ze gister geslikt en moet er vandaag ook weer 3 en dan morgen even kijken, ik vlieg om 16:00
Geen idee verder, maar ik ken dat gevoel
Hoop dat je vandaag een betere dag hebt
Zo mooi om te zien hoeveel lieve meiden hier zitten, en hoeveel steun je kan halen uit mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Word er gewoon een beetje emotioneel van.