Wat je even kwijt wilt #2

Hé, vanwaar de keuze voor jouw forumnaam?

@Polska: ik hoop dat je lekker hebt geslapen en vandaag een stuk betere dag voor je is.

Todoist!! Beste ooit

Is dat die ene van eh : When the moon hits your eye like a big pizza pie its amoreeee.

3 likes

Wij word net wakker met een ongelofelijke trek in zoetigheid en drop, ik lust niet eens drop. Ik droomde dat er allemaal drop op tafel lag, en van die roze biggetjes, en spekjes met suiker erop. En ik heb daar nou zoooooveel zin in🤤.

3 likes

Ik voel me echt kut, keelpijn, neus niet goed en hoofd vol watten. EN DIT KAN NIET WANT IK MOET LEREN. Iemand de ultieme tip om dit te stoppen? Ben als strepfen aan het eten en pop paracetamol alsof 't niks is

Ligt aan de wijk, ik woon in het centrum en vind het geweldig. Maar ik heb nog nooit buiten dordt gewoond haha

1 like

Laatste werkdag! Morgen op vakantie!

18 likes

Misschien heb ik er over heen gelezen, maar hoe beviel de valeriaan en ga je die inderdaad gebruiken voor je vlucht? Succes met werken!

1 like

Dankje! Ik vind het fijn, ik heb ook echt het idee dat ik er kalmer en rustiger van word. Wellicht is het ook een deel placebo effect, maar als het werkt dan werkt het natuurlijk! Ik heb ze gister geslikt en moet er vandaag ook weer 3 en dan morgen even kijken, ik vlieg om 16:00

2 likes

Geen idee verder, maar ik ken dat gevoel :sweat_smile:

1 like

Hoop dat je vandaag een betere dag hebt :heart:

Zo mooi om te zien hoeveel lieve meiden hier zitten, en hoeveel steun je kan halen uit mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Word er gewoon een beetje emotioneel van.

35 likes

Oei, zou ik wel even doen ja! Overigens had dit mij ook zo kunnen overkomen :sweat_smile:

1 like

:cherry_blossom: Vrienden zijn als sterren, je ziet ze misschien niet altijd, maar ze zijn er wel!

10 likes

Een verloren en de ander weet ik niet precies, ik geloof het bandje gescheurd en nog iets. Ik vond de kleuren lelijk :sweat_smile: dus koop met liefde een nieuwe. Vooral die eerste had hij echt jaren idd, ook intensief gebruikt met surfen, duiken, sporten. Zijn echt goede horloges!

Maar jongens die poll… 53 tegen 47% haha, nu weet ik het nog niet :sweat:

Haha dan begrijp ik het ja! Die bandjes gaan wel sneller kapot helaas. Ik vind ze wel vrij chunky, maar goed, ze zijn wel kwalitatief heel goed en hij is er blij mee :sweat_smile:
Ik zou toch de zwarte nemen, die combineert beter met dingen :grin: (Zegt een groen stemmer)

1 like

Kan niet meer zonder mijn fitbit haha.

Anders een ereader, iets voor je huis, een sieraad etc.

2 likes

Lijkt me fantastisch, maar ik ben ook een bejaarde at heart.

11 likes

Haha! Dat is precies mijn dilemma, zwart past beter bij alles, maar hij houdt van dat soort kleuren en vindt zwart misschien wat te gewoon… hmmm nog even over denken, dankjewel!