Wat je even kwijt wilt #2

De keren dat ik het zie doen die oudjes het zelfs beter dan ik. Heb zo’n slecht korte-termijngeheugen haha.
Een vriendin van mij kon nog weken die hele boodschappenlijst opnoemen en ik zat alleen maar zo :whistling:

3 likes

Wat is de eerste kleur die nu in je opkomt?
Dan moet je voor die gaan.

1 like

Ik ben zo zenuwachtig heb zo sollicitatiegesprek en ik wil deze baan zo graag.

2 likes

Met de techniek van de Romeinse Kamer is het een peulenschil!

1 like

Toch groen denk ik, denk dat hij dat mooier vindt… thanks!

2 likes

Hahaha ja dat had ik gister ook gepost, echt belachelijk. Die jongen doet dit al zeven jaar ofzo??? Wat een gek

2 likes

Tas, schoenen, sieraden.

1 like

Het moment dat je je nagel er half afscheert. Just happened :sob:

Succes!

1 like

Wat een engerd! Toen ik de link las dacht ik even van hee zou dat de eikel zijn die mij lastig heeft gevallen, maar nee. Maar bah wat naar zeg, wel goed als de politie hier inderdaad actie op gaat ondernemen. https://www.duic.nl/algemeen/ophef-op-sociale-media-jongen-die-al-jaren-meisjes-lastig-zou-vallen-utrecht/

Heel veel succes!

1 like

Ik vind het leuk als mijn topics goed lopen. :sweat_smile::laughing: (En dan de topics die ik zelf heb bedacht. Sommige heb ik gewoon overgenomen van het oude forum namelijk.)

6 likes

Nog een paar uurtjes werken en dan lekker vrij om een heel weekend te gaan festivallen, kan niet wachten!

2 likes

Even een vraagje tussendoor, ik hoor vandaag of ik word uitgekozen voor een traineeship, maar als ik rond half vier/vier uur nog niets gehoord heb, is het dan beleefd om te bellen?

Ik zou persoonlijk denk ik wachten tot morgen ochtend. Vooral als een bedrijf tot 17:00/18:00u werkt kan er na 16:00u natuurlijk nog makkelijk gebeld worden.

3 likes

Ik heb dit ook in het sollicitatie topic geplaatst maar daar is het erg rustig dus dan maar even hier.

Ik heb vandaag een sollicitatie/kennismakingsgesprek via een detacheerder. Nu is al aangegeven welk salaris ik ga verdienen. Echter is dit op basis van 40 uur terwijl ik dit salaris heb aangegeven op basis van 36 uur. Met het salaris obv 40 uur wil ik niet akkoord gaan. Het 36 uur salaris is al een stuk minder dan wat ik eigenlijk wilde gaan verdienen maar aangezien ik in de ww zit ben ik coulant geweest maar op deze manier moet ik nog meer inleveren. Maar nu weet ik niet hoe en wanneer ik het bespreek. Bel ik de detacheerder voor het gesprek of daarna? En wat als ze het niet aanpassen?

Zometeen gesprek met een arbo arts en ik ben nu al helemaal aan het zweten van de stress.

Heel veel succes er zitten ook fijne arbo-artsen tussen hoor.

Dit is mijn eerste keer dus ik weet ook echt niet wat ik moet verwachten. Beginnen zij het gesprek of moet ik gewoon vertellen en waar moet ik beginnen?

Succes! Heb zelf een hele fijne gehad. Was ook bang door alle horror verhalen van anderen. Komt goed!

1 like