Oei, zou ik wel even doen ja! Overigens had dit mij ook zo kunnen overkomen
Vrienden zijn als sterren, je ziet ze misschien niet altijd, maar ze zijn er wel!
Een verloren en de ander weet ik niet precies, ik geloof het bandje gescheurd en nog iets. Ik vond de kleuren lelijk dus koop met liefde een nieuwe. Vooral die eerste had hij echt jaren idd, ook intensief gebruikt met surfen, duiken, sporten. Zijn echt goede horloges!
Maar jongens die poll… 53 tegen 47% haha, nu weet ik het nog niet
Haha dan begrijp ik het ja! Die bandjes gaan wel sneller kapot helaas. Ik vind ze wel vrij chunky, maar goed, ze zijn wel kwalitatief heel goed en hij is er blij mee
Ik zou toch de zwarte nemen, die combineert beter met dingen (Zegt een groen stemmer)
Kan niet meer zonder mijn fitbit haha.
Anders een ereader, iets voor je huis, een sieraad etc.
Lijkt me fantastisch, maar ik ben ook een bejaarde at heart.
Haha! Dat is precies mijn dilemma, zwart past beter bij alles, maar hij houdt van dat soort kleuren en vindt zwart misschien wat te gewoon… hmmm nog even over denken, dankjewel!
De keren dat ik het zie doen die oudjes het zelfs beter dan ik. Heb zo’n slecht korte-termijngeheugen haha.
Een vriendin van mij kon nog weken die hele boodschappenlijst opnoemen en ik zat alleen maar zo
Wat is de eerste kleur die nu in je opkomt?
Dan moet je voor die gaan.
Ik ben zo zenuwachtig heb zo sollicitatiegesprek en ik wil deze baan zo graag.
Met de techniek van de Romeinse Kamer is het een peulenschil!
Toch groen denk ik, denk dat hij dat mooier vindt… thanks!
Hahaha ja dat had ik gister ook gepost, echt belachelijk. Die jongen doet dit al zeven jaar ofzo??? Wat een gek
Tas, schoenen, sieraden.
Het moment dat je je nagel er half afscheert. Just happened
Succes!
Wat een engerd! Toen ik de link las dacht ik even van hee zou dat de eikel zijn die mij lastig heeft gevallen, maar nee. Maar bah wat naar zeg, wel goed als de politie hier inderdaad actie op gaat ondernemen. https://www.duic.nl/algemeen/ophef-op-sociale-media-jongen-die-al-jaren-meisjes-lastig-zou-vallen-utrecht/
Heel veel succes!
ik ook
kwam speciaal hierheen om dit te posten! wat een sneu neus
Ik vind het leuk als mijn topics goed lopen. (En dan de topics die ik zelf heb bedacht. Sommige heb ik gewoon overgenomen van het oude forum namelijk.)