Kan nog komen hoor. En soms komt het pas veel later of helemaal niet. Iedereen gaat anders met zoiets om. En kan ook door medicatie komen dat je minder op gebeurtenissen reageert. Hoe dan ook, sterkte 
wow jongens ik ben weer bij!!! maar voor hoelang?
dat eerste topic heb ik niet eens meer bijgelezen, 9000 ongelezen berichten ha-ha. maar deze 2318 berichten wel
Oh ja echt irritant. Het lijkt wel een hype bij bedrijven om zo zogenaamd grappig en bijdehand te reageren op social media.
O kak. Ik zit 7 uur in een bus en kom er net achter dat ik vergeten ben mijn waterfles te vullen.
Heb wel een zak wortels. Daar zit ook vocht in, toch?
Ik zit al heel de dag werkelijk waar geen fuck te doen op kantoor
Echt erg
Yaaaas bij hemels in Wormerveer hoor ik! Hehehe
hahaha sorry ik moet echt lachen om die reactie van postnl
zo droog
- Puppy is ziek, dus ik wil hem niet alleen laten want dat maakt me verdrietig.
- Ik zou sporten, maar dat lukt dus niet en dat maakt me ook verdrietig.
Sporten = verdrietig
Thuis blijven = verdrietig
Zwaar leven.
ik zou vandaag gebeld worden (belangrijk)
maar i am still waiting en ik kan daardoor gewoon niks anders doen ook. ik wilde gamen maar dat gaat dus niet, want stel je voor ik word precies dan gebeld
ik durf ook niet te poepen
en al helemaal niet even boodschappen doen
heb hierdoor vanmiddag ook niks afgesproken met anderen
argh
Ik ben van het weekend nog een winkel in geschoten omdat ie mijn kant op kwam gelopen 
Ja ik, IELTS, maar ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik heb geoefend…
Vooral de laatste 5 minuten zijn afschuwelijk. Ik moet nog 2 uur
succes!!
Ik heb Cambridge Engels gedaan (CAE & nog een andere) maar dit was op de middelbare school. Ik geloof dat we toen wel wat oefen toetsen hadden, maar het is al heel lang geleden. Ik kan me herinneren dat toen ik ze deed het gewoon best wel leek op gewone luister en leestoetsen zoals we gewend waren.
Via Google vond ik dit: https://www.flo-joe.co.uk/cae/students/tests/
Weet niet of je er wat aan hebt!
Exact hetzelfde hier. Zielig, ongesteld en nog 1.5 uur te gaan 
Haha ja ik heb het langs zien komen, sterkte
Misschien krijgen we korting als we samen een uitvaartverzekering nemen
Ik heb geen flauw benul wie er nog meedoen aan het WK eigenlijk
Jeee heb een lama tasje en een alpaca notitieboekje 
Oh wat grappig allemaal Europese landen
En Brazilië is er dus al uit !
Ik ben al de hele dag van die cheesy romantische films aan het kijken a la the notebook, en ik ben super emotioneel de laatste tijd dus ik ben al de hele dag lekker aan het huilen om niks bij deze films en i loooove it