Ik heb gesport en honger dus ik deed de kast open en op ooghoogte lagen koffiebroodjes en appelflappen
Ik ben snel naar boven gerend met rijstwafels
Ik heb gesport en honger dus ik deed de kast open en op ooghoogte lagen koffiebroodjes en appelflappen
Ik ben snel naar boven gerend met rijstwafels
Ik denk dat ze misschien zelf ook wat kattekwaad verdient
Ik heb een likdoorn waar ik last van heb dus ik ben er wat over aan het googlen, lees ik dit op wikipedia:
Bij het uitblijven van behandeling kunnen complicaties optreden die in het ernstigste geval zelfs amputatie tot gevolg kunnen hebben.
Deze hypochonder is zich mentaal al aan het voorbereiden op een leven met 1 voet
Ja dat is waar. Bij de Hans Anders liet ik elk half jaar mijn ogen controleren als ik een nieuw pakket op ging halen. Gewoon, voor de zekerheid. Er was overigens nooit iets mis maar het voelde wel veilig.
Dank voor de tip over het proefpakketje! Op zich wel slim, maar dan heb je natuurlijk geen oogcontroles… En elk half jaar is misschien wat overdreven maar ik zou het toch wel fijn vinden om er eens per jaar eens naar te laten kijken. Dat gaat dan alleen niet. Ik denk er nog eens over na, dankjewel!
Vanochtend weer gesport en ik voel nu gewoon al hoe erg de spierpijn gaat zijn de komende dagen
Wat klote. Kan het zijn dat ik al eerder iets over je vader gelezen heb? Misschien kun je terecht bij de huisarts, om hulp te vragen (als je dat niet al gedaan hebt). En goed van je dat je je spullen alvast weg gaat halen, dan zit je straks niet midden in de ellende. En kun je een gesprek aan gaan met je stiefmoeder (niet om de relatie weer aan te maken, maar gewoon ter verduidelijking voor jezelf etc) of zie je dat niet zitten/kan dat niet?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die het niet lastig vinden om over salaris te beginnen. Ik denk ook dat velen te snel akkoord gaan met een bedrag. Ik inclusief hoor. Goed dat je gebeld hebt!
Ik ben op m’n diploma uitreiking en iedereen is in zwierige gekleurde zomer jurkjes met hakjes en de haren in de krul.
Ik zit ernaast in m’n alledaagse zwarte kleding met m’n haar in de war van het rennen Haha oeps
Kan nog komen hoor. En soms komt het pas veel later of helemaal niet. Iedereen gaat anders met zoiets om. En kan ook door medicatie komen dat je minder op gebeurtenissen reageert. Hoe dan ook, sterkte
wow jongens ik ben weer bij!!! maar voor hoelang?
dat eerste topic heb ik niet eens meer bijgelezen, 9000 ongelezen berichten ha-ha. maar deze 2318 berichten wel
Oh ja echt irritant. Het lijkt wel een hype bij bedrijven om zo zogenaamd grappig en bijdehand te reageren op social media.
O kak. Ik zit 7 uur in een bus en kom er net achter dat ik vergeten ben mijn waterfles te vullen.
Heb wel een zak wortels. Daar zit ook vocht in, toch?
Ik zit al heel de dag werkelijk waar geen fuck te doen op kantoor
Echt erg
Yaaaas bij hemels in Wormerveer hoor ik! Hehehe
hahaha sorry ik moet echt lachen om die reactie van postnl
zo droog
Sporten = verdrietig
Thuis blijven = verdrietig
Zwaar leven.
ik zou vandaag gebeld worden (belangrijk)
maar i am still waiting en ik kan daardoor gewoon niks anders doen ook. ik wilde gamen maar dat gaat dus niet, want stel je voor ik word precies dan gebeld
ik durf ook niet te poepen
en al helemaal niet even boodschappen doen
heb hierdoor vanmiddag ook niks afgesproken met anderen
argh
Ik ben van het weekend nog een winkel in geschoten omdat ie mijn kant op kwam gelopen
Ja ik, IELTS, maar ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik heb geoefend…
Vooral de laatste 5 minuten zijn afschuwelijk. Ik moet nog 2 uur succes!!