Thuis sporten?
Aan de overkant van mijn huis woont een baby alpaca (en 2 volwassen alpacas) en af en toe zie ik hem heen en weer hupsen over het grasveld.
Echt een slehte foto maar ik maak altijd alleen instastories van ze, dus had geen betere.
Ja dat heb ik nu maar gedaan, maar is toch altijd maar een slap aftrekseltje van wat ik in de sportschool doe, haha.
Was net mijn pinpas kwijt! Gelukkig wel gewoon op kantoor maar alsnog in de stress.
Na een heel rondje door het gebouw: receptie, security, koffiebar, loop ik terug naar mijn plek en zie ik hem gewoon onder mijn bureau liggen. 
Niet goed voor mijn hartslag maar wel weer wat extra stappen.
Dus als we niks meer van je horen dan weten we genoeg.
Ik had op mijn hielen preventief blaarpleisters geplakt, voelt het na 1.5 uur alsof mijn hielen in de fik staan, is het net boven de pleister een beetje ontveld. Grr! Ik heb afgelopen maand gewoon al 4 van die pakjes met pleisters gekocht. Leuk joh, nieuwe schoenen. 
O, en de knoop is van mijn broek gesprongen. Dacht dat ik hem gemaakt had, want gebeurde bij de eerste keer dragen al, maar nee dus. Het is sowieso goede kwaliteit, want er zit een gat onderin de pijp en heb hem vandaag voor de tweede keer aan. En nee, hij was niet eens goedkoop, 60 euro ofzo
(vind ik in elk geval best prijzig, koop broeken meestal voor minder)
@Jeg nee niks raars hoor! Maar ik link hem met een bepaalde plek en vroeg het me af, pure nieuwsgierigheid dus 
@esperanza leuk! Moet nu altijd glimlachen als ik jouw naam zie
Ik ben net geweest, heerlijk rustig inderdaad!
Heeft iemand nog een zalando kortingscode? (heb 140 in mandje).
Ah gelukkig. Anders had ik shownieuws gebelt. Met ja ik heb een nieuwtje over Oprah haha.
Hahaha ik kwam net iemand tegen en die vroeg of ik aan het oefenen was voor de vierdaagse. Want jaa ik zie jou overal lopen. Haha neen
Ik heb er een voor €25 korting vanaf €125
mn lieve vogeltje had legnood en ben zo bang dat ze nu dood gaat 
Geeft toch niks. Lekker rustig aan doen is ook fijn. Misschien heb je er vanavond meer zin in.
Zou ik die van jou mogen? 
Yes ik stuur je een pm!
Aaah, ik ben nog niet gebeld vandaag. Dat word morgen zelf bellen, maar de zenuwen ugh
Het ei zat vast. Eigenlijk was het er al helemaal uit maar er was een vlies meegekomen wat niet hoort, ze heeft dus iets naar buiten geperst wat daar niet hoort. Dierenarts heeft ei en het vlies los gesneden. Zo zielig om te zien hoe uitgeput ze nu is 
Ik heb een outfit aan en ik weet niet of ik mij nu een non voel of toch net niet.
Ahhh zo schattig! Ik volg jou denk ik niet op insta? Stuur anders een pb als ik je mag volgen?