Wat je even kwijt wilt #2

@Modena Hoe was het in Italië? Heb je nog Bologna eettips voor mij?

Ik heb Cambridge Engels gedaan (CAE & nog een andere) maar dit was op de middelbare school. Ik geloof dat we toen wel wat oefen toetsen hadden, maar het is al heel lang geleden. Ik kan me herinneren dat toen ik ze deed het gewoon best wel leek op gewone luister en leestoetsen zoals we gewend waren.

Via Google vond ik dit: https://www.flo-joe.co.uk/cae/students/tests/
Weet niet of je er wat aan hebt!

Exact hetzelfde hier. Zielig, ongesteld en nog 1.5 uur te gaan :sob:

1 like

Haha ja ik heb het langs zien komen, sterkte :cold_sweat: Misschien krijgen we korting als we samen een uitvaartverzekering nemen

6 likes

Ik heb geen flauw benul wie er nog meedoen aan het WK eigenlijk

Jeee heb een lama tasje en een alpaca notitieboekje :grin:

4 likes

Oh wat grappig allemaal Europese landen
En Brazilië is er dus al uit !

Ik ben al de hele dag van die cheesy romantische films aan het kijken a la the notebook, en ik ben super emotioneel de laatste tijd dus ik ben al de hele dag lekker aan het huilen om niks bij deze films en i loooove it

2 likes

Thuis sporten?

Aan de overkant van mijn huis woont een baby alpaca (en 2 volwassen alpacas) en af en toe zie ik hem heen en weer hupsen over het grasveld.

Echt een slehte foto maar ik maak altijd alleen instastories van ze, dus had geen betere.

27 likes

Ja dat heb ik nu maar gedaan, maar is toch altijd maar een slap aftrekseltje van wat ik in de sportschool doe, haha.

1 like

Was net mijn pinpas kwijt! Gelukkig wel gewoon op kantoor maar alsnog in de stress.

Na een heel rondje door het gebouw: receptie, security, koffiebar, loop ik terug naar mijn plek en zie ik hem gewoon onder mijn bureau liggen. :weary:

Niet goed voor mijn hartslag maar wel weer wat extra stappen.

2 likes

Dus als we niks meer van je horen dan weten we genoeg.

1 like

Ik moest ook lachen.

@Puntzak Ik heb verder geen tips ofzo, maar wil je wel even sterkte wensen.

Ik had op mijn hielen preventief blaarpleisters geplakt, voelt het na 1.5 uur alsof mijn hielen in de fik staan, is het net boven de pleister een beetje ontveld. Grr! Ik heb afgelopen maand gewoon al 4 van die pakjes met pleisters gekocht. Leuk joh, nieuwe schoenen. :joy:

O, en de knoop is van mijn broek gesprongen. Dacht dat ik hem gemaakt had, want gebeurde bij de eerste keer dragen al, maar nee dus. Het is sowieso goede kwaliteit, want er zit een gat onderin de pijp en heb hem vandaag voor de tweede keer aan. En nee, hij was niet eens goedkoop, 60 euro ofzo :confused: (vind ik in elk geval best prijzig, koop broeken meestal voor minder)

@Jeg nee niks raars hoor! Maar ik link hem met een bepaalde plek en vroeg het me af, pure nieuwsgierigheid dus :see_no_evil:

@esperanza leuk! Moet nu altijd glimlachen als ik jouw naam zie

1 like

Ik ben net geweest, heerlijk rustig inderdaad!

1 like

Heeft iemand nog een zalando kortingscode? (heb 140 in mandje).

Ah gelukkig. Anders had ik shownieuws gebelt. Met ja ik heb een nieuwtje over Oprah haha.

Hahaha ik kwam net iemand tegen en die vroeg of ik aan het oefenen was voor de vierdaagse. Want jaa ik zie jou overal lopen. Haha neen

1 like

Ik heb er een voor €25 korting vanaf €125