mn lieve vogeltje had legnood en ben zo bang dat ze nu dood gaat
Geeft toch niks. Lekker rustig aan doen is ook fijn. Misschien heb je er vanavond meer zin in.
Zou ik die van jou mogen?
Yes ik stuur je een pm!
Aaah, ik ben nog niet gebeld vandaag. Dat word morgen zelf bellen, maar de zenuwen ugh
Het ei zat vast. Eigenlijk was het er al helemaal uit maar er was een vlies meegekomen wat niet hoort, ze heeft dus iets naar buiten geperst wat daar niet hoort. Dierenarts heeft ei en het vlies los gesneden. Zo zielig om te zien hoe uitgeput ze nu is
Ik heb een outfit aan en ik weet niet of ik mij nu een non voel of toch net niet.
Ahhh zo schattig! Ik volg jou denk ik niet op insta? Stuur anders een pb als ik je mag volgen?
Ik heb sinds vandaag officieel verkering mijn date (oh nee omg nu moet ik vriend zeggen) heeft het eindelijk gevraagd haha na elkaars moeder en alles allang ontmoet te hebben
Nee, het was heel goed te doen, vond ik. Vooral het luisteren en lezen was echt simpel.
Maaarrr ik deed IELTS Academic en wat ik wel lastig vond was dat je bij de schrijfopdracht dingen moest vertellen over grafieken – dat was ik niet gewend van mijn bachelor.
Het spreken ging het minst bij mij (terwijl ik best wel eloquent ben juist, haha). Die vrouw waarmee ik sprak vroeg wat voor masteropleiding ik wilde gaan doen en ik had totaal nog niet nagedacht over hoe ik dat in het Engels moest uitleggen. En die mensen die de spreekopdracht ‘afnemen’ mogen zelf bijna niet praten, dus het is vrij ongemakkelijk. Je moet een soort monoloog houden, het wordt nooit echt een gesprek.
Edit – dus ja tip van mij: zorg dat je in ieder geval heel goed over jezelf kan praten. Verder lijkt het allemaal heel erg op wat je op de middelbare school moest doen bij Engels, dus als je dat goed kon moet dit ook lukken.
Haha aaah, ik stond wel te zweten in de sportschool maar ik geef geen spinning les. Was het maar zo, dan was er wellicht wel een summerbody ! Nu ben ik wel benieuwd hoe ze eruit ziet haha
Hoe gaat het vandaag? Lukt het je al om het wat los te laten?
Ik hoef pas 6 augustus weer te werken woehoeeeee. Ga niet op vakantie ofzo maar gewoon ruim 3 weken niks qua werk heerlijk<3
Ik heb 2 weken vrij!!! Yes!!!
@anon91490777 @Sax @Rosemary @McApple @Elderflower
Dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes <3 ik vind het echt zo lief dat jullie de moeite nemen om het te lezen en te reageren. Moest er echt even van slikken.
Samenvatting
Dankjewel! Ja ik zou willen dat hij hulp zou accepteren maar hij is niet alleen onverantwoordelijk, ook nog eens koppig. Zo iemand die nooit naar de dokter gaat zegmaar. En tsja een alcoholist is moeilijk te overtuigen van het feit dat hij alcoholist is, het is nog steeds ontkenning na al die jaren helaas.
Samenvatting
Ja, gelukkig heb ik twee oudere broers die ook iets dichter in de buurt wonen. Zelf hebben zij alleen ook geen stabiele relatie (de 1 heeft vriendin met depressie, de andere broer had zelf een affaire van 1,5 jaar en zou gaan trouwen dit jaar is nog steeds samen met die vriendin terwijl zij zelf achter de affaire is gekomen). Uhm ja goed, vrienden zijn er niet echt omdat hij in een gehucht woont helaas. Juist daarom voelt het extra kut dat hij niet echt mensen om zich heen heeft anders dan familie. Erg lastig allemaal, ik voel gewoon medelijden en dat is echt bizar.
Samenvatting
Klopt! Ik heb iets in het zelfliefde topic geplaatst een tijdje terug. Vind het echt tof dat je dat nog weet! Ben geen hele aanwezige schrijfster hier, meestal gebruik ik het forum echt als uitlaatklep of ben ik meelezer. Yes ja ik heb tot januari van dit jaar therapie gehad, daarna ging het eigenlijk heel goed allemaal met mijzelf. Ben wat vaker het gesprek aan gegaan met mijn familie ipv weg te rennen zoals ik voorheen altijd deed. Het zijn kleine stapjes zegmaar die veel hebben geholpen. Door deze gebeurtenis echter wil ik liever weer per direct emigreren. Ik ben emotioneel een beetje uitgebrand doordat ik zoveel er aan heb gewerkt nu, dat weer zo’n tegenslag net iets teveel van me vraagt. Ja ik hoop dat ik daar nog de moed voor heb om met haar te gaan praten, dat vind ik echt het allermoeilijkste want ze is mijn familie eigenlijk niet natuurlijk. Dankje voor je tips! Ik ga toch proberen nog een afspraak te maken met mijn therapeut, al is het maar eenmalig.
Enige is dat het een studentenhuis moet zijn, liefste met alleen vrouwen. Verder maakt het mij niks uit! Dankjewel <3
Dit is zo spannend. Mijn telefoon is een paar dagen geleden gestolen in het buitenland. Ik heb geen aangifte gedaan omdat hij 6 jaar oud was en stuk en ik niet eens zou weten wat voor type het is.
Maar nu zie ik in mijn Google foto’s opeens foto’s van waarschijnlijk de nieuwe eigenaar van mijn telefoon met zelfs een paspoort foto en selfies.
Wel een beetje kut dat er ook een foto van mijn paspoort op die telefoon staat maar ik hoop dat ze dat niet doorhebben.
Ik probeer nu mijn wachtwoord te wijzigen maar dat gaat nog niet zo makkelijk omdat ik dus een tijdelijk ander nummer heb. En tegelijkertijd ben ik best wel nieuwsgierig wat voor foto’s ze nog meer gaan maken.
Ik ga als ik volgende week in Nederland ben in ieder geval wel langs de politie.
Dit voelt zo raar.
hallo, ik las laatst hier dat er bij jumbo/ah leverproblemen zijn met de kaasschnitzels. Weet iemand wanneer ze weer in de winkel liggen? #askingforafriend
Italië was heerlijk! Wel heeel warm dus we hebben wel de steden een beetje moeten ontvluchten. Zijn maar 1 dag in Bologna geweest en hebben daar prima gegeten maar kan zo gauw het restaurantje niet vinden. Wij waren met z’n vieren en er zat wel een hele hoop al vol rond een uurtje of 8! Dus misschien wel een aanrader om te reserveren als je ergens je zinnen op hebr gezet.