Voel me nog steeds als half opgewarmde dood
hoe moet ik leren als ik me zo voel #kutleven
Haha hier hou ik je aan als het helemaal fout gaat 
Wat lief! Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt bij een pedicure dus ik zal jou en je moeder een foto van mijn teen besparen haha. Maar super lief dat je het aanbiedt 
Ik zei net tegen mn moeder dat ik het vliegen zo eng vind, zegt ze ‘Wat ik heb is veel erger’
Eh ja, feit, maar alsof dit mijn angst minder maakt?? Waarom begint ze de dode-cavia-discussie?
Mijn ex was 21, werkte 2 dagen vrijwillig, en zeurde letterlijk elk uur dat zijn leven zwaar was en dat hij aftakelde. Verschrikkelijk
Mijn moeder heeft nog nooit een gehaktbal voor mij gemaakt
haha
Kan iemand mij vertellen of zwarte schoenen onder een donkerblauwe pantalon met witte blouse kunnen? Mijn moeder zegt dat zwart en donkerblauw niet kunnen samen?
Ben wanhopig want sollicitatiegesprek
First world problem dit, maar ik mis de afgeschermde topics maar ik heb geen zin om te gaan spammen :(.
Kan gewoon, dat hele ‘donkerblauw en zwart kunnen niet samen1!!!1’ vind ik onzin. Zeker als het om broek en schoenen gaat
Ik vind dat gewoon kunnen.
Ik vind het eerlijk gezegd ook geen mooie combinatie.
Haha ja bij mij vroegen ze ook naar mijn favoriete sport! Maar toen kon ik lekker kletsen over ‘ballroom dancing’ dus dat was top.
nog nooit van gehoord eigenlijk zelfs
donkerblauw en zwart is juist mooi
Ik kijk RTL nieuws en het gaat over tikkies, maar ik zou echt geen tikkie willen krijgen van een bedrijf (of mijn tandarts in dit geval). Vind dat niet zo professioneel. Stuur mij maar een factuur.
Jaaa kan gewoon vind ik!
afgestudeeeerd. Woeooeoee
Ik voel me echt dom. Ik wilde een banaan invriezen, heb ik 'm met schil en al in de vriezer gegooid. Ja doos die schil krijg je er nooit meer af natuurlijk
Haha jaaa dit is mij ook overkomen!
Ik voelde mij zo’n sufferd. Maarja, een leermomentje zullen we maar zeggen! 
Huh maar bananen kan je helemaal niet invriezen dacht ik? Dan wordt het automatisch bruine prut heb ik altijd geleerd
Oh ik moet zeggen dat ik ook maar ergens in een vlog had gezien dat ze van die stukjes banaan in de diepvries deden om een smoothie ofzo mee te maken 
Ik kijk eigenlijk nooit voetbal, maar Engeland vind ik nu wel heel leuk. Deels omdat het m’n tweede thuis is (of zo noem ik het zelf in elk geval), deels ook omdat ik Maguire heel erg leuk vind om naar te kijken. 
Ik denk dat ik nu misschien zelfs wel meer meeleef dan wanneer Nederland meedoet…