Wat je even kwijt wilt #2

LEUK!!! Hier zijn niet genoeg hartjes voor

Ik heb vanmiddag echt het meeste korte sollicitatiegesprek ooit gehad (binnen 20 minuten stond ik weer buiten) dus ik was er van overtuigd dat ik het niet zou worden. Word ik tot mijn verbazing net gebeld dat ik het ben geworden en ik kan meteen na het weekend beginnen. Ik ben echt nog een beetje in shock.

42 likes

m’n ma heeft gehaktballen gemaakt, ben echt een gelukkig mensje :blush:

2 likes

Gelukkig is de kuur vandaag wat meer aangeslagen. Heb weer het zwembad in kunnen duiken dus dan gaat het de goede kant op. Nog 4dagen dan kan ik weer in de zon en aan de alcohol

1 like

Ik heb een vriendin en die zeurt echt zó snel dat ze moe is en zielig enzo. Volgens mij werkt ze 28 uur, dus dat is niet eens zo overdreven veel. Ik denk elke keer echt: meid, je bent 22. Hoe wil je dat gaan doen als je 50 bent? Je moet dan nog steeds werken hoor… :roll_eyes: Ik vertelde haar net dat ik vorige week 40 uur had gewerkt (ik werk normaal ook 28) en ze reageert al: '‘oooomg, heftig!!!’'Terwijl er zo veel mensen zijn die elke week zoveel werken…
Kan er zo slecht tegen, want ze zegt dan ook meteen alle afspraken en dingen naast haar werk af omdat ze zo moe is…

1 like

Gehaktballen van moeders zijn het beste haha

2 likes

Ze waren zo onder de indruk dat ze niet hoefden te twijfelen :wink: Gefeliciteerd joh!

@anon78346544 Ik heb 6 jaar terug CPE examen gedaan en buiten oefenen in een werkboek niks gedaan. Je taalkennis moet sowieso up to par zijn en verder zitten er een paar type vragen in die je gewoon moet oefenen. Ik had toen via de school waar ik stage liep een oefenboek, dat was wel handig om die specifieke vragen onder de knie te krijgen.

1 like

Voel me nog steeds als half opgewarmde dood :sleepy: hoe moet ik leren als ik me zo voel #kutleven

1 like

Haha hier hou ik je aan als het helemaal fout gaat :crazy_face:

Wat lief! Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt bij een pedicure dus ik zal jou en je moeder een foto van mijn teen besparen haha. Maar super lief dat je het aanbiedt :heart:

Ik zei net tegen mn moeder dat ik het vliegen zo eng vind, zegt ze ‘Wat ik heb is veel erger’
Eh ja, feit, maar alsof dit mijn angst minder maakt?? Waarom begint ze de dode-cavia-discussie?

18 likes

Mijn ex was 21, werkte 2 dagen vrijwillig, en zeurde letterlijk elk uur dat zijn leven zwaar was en dat hij aftakelde. Verschrikkelijk

2 likes

Mijn moeder heeft nog nooit een gehaktbal voor mij gemaakt :sob: haha

1 like

Kan iemand mij vertellen of zwarte schoenen onder een donkerblauwe pantalon met witte blouse kunnen? Mijn moeder zegt dat zwart en donkerblauw niet kunnen samen? :persevere: Ben wanhopig want sollicitatiegesprek

First world problem dit, maar ik mis de afgeschermde topics maar ik heb geen zin om te gaan spammen :(.

Kan gewoon, dat hele ‘donkerblauw en zwart kunnen niet samen1!!!1’ vind ik onzin. Zeker als het om broek en schoenen gaat

6 likes

Ik vind dat gewoon kunnen.

1 like

Ik vind het eerlijk gezegd ook geen mooie combinatie.

Haha ja bij mij vroegen ze ook naar mijn favoriete sport! Maar toen kon ik lekker kletsen over ‘ballroom dancing’ dus dat was top.

nog nooit van gehoord eigenlijk zelfs :stuck_out_tongue: donkerblauw en zwart is juist mooi

2 likes