Wat je even kwijt wilt #2

Ik kijk RTL nieuws en het gaat over tikkies, maar ik zou echt geen tikkie willen krijgen van een bedrijf (of mijn tandarts in dit geval). Vind dat niet zo professioneel. Stuur mij maar een factuur.

6 likes

Jaaa kan gewoon vind ik!

1 like

afgestudeeeerd. Woeooeoee

56 likes

Ik voel me echt dom. Ik wilde een banaan invriezen, heb ik 'm met schil en al in de vriezer gegooid. Ja doos die schil krijg je er nooit meer af natuurlijk

5 likes

Haha jaaa dit is mij ook overkomen!
Ik voelde mij zo’n sufferd. Maarja, een leermomentje zullen we maar zeggen! :banana:

Huh maar bananen kan je helemaal niet invriezen dacht ik? Dan wordt het automatisch bruine prut heb ik altijd geleerd

Oh ik moet zeggen dat ik ook maar ergens in een vlog had gezien dat ze van die stukjes banaan in de diepvries deden om een smoothie ofzo mee te maken :sweat_smile:

Ik kijk eigenlijk nooit voetbal, maar Engeland vind ik nu wel heel leuk. Deels omdat het m’n tweede thuis is (of zo noem ik het zelf in elk geval), deels ook omdat ik Maguire heel erg leuk vind om naar te kijken. :flushed:

Ik denk dat ik nu misschien zelfs wel meer meeleef dan wanneer Nederland meedoet…

1 like

Ik koop deze zakken voor die champignonnen. Zo lekker. Ik wil dat red band een aparte zak hiervan maakt, er zitten er altijd zooo weinig in :sleepy:

12 likes

Hahaha #influenced. Nee maar voor een smoothie kan het vast wel, want cellen schijnen kapot te gaan en dan heb je dus ongedefinieerde prut als je het weer ontdooit (als je de hoop hebt een gehele banaan te kunnen gaan eten). Wel perfect voor smoothie textuur! Maar heb het nooit zelf geprobeerd…

1 like

Haha kan wel als je hem niet prakt ofzo. Gewoon in 2en of 4en breken en dan in de vriezer.

Edit ah ja alleen voor smoothies of nice cream gebruiken inderdaad. Niet ontdooien gewoon opeten haha.

Omg die zijn zo lekker! Ik noem het overigens altijd tepels.

1 like

Omg wat is dit? Ziet er lekker uit man.

Nou hij is sindsdien best goed opgedroogd moet ik zeggen. Nog steeds wel een Engelse kop, maar daar heb ik toch al een zwak voor. :joy:

3 likes

Kut zooiii
Ik heb net mn haar geverfd, helemaal leuk, maar er zaten bij het uitspoelen superveel haren in mn handen en net nog een hele pluk in de borstel
Ik heb al zo weinig haar en in de zomer vet veel last van haaruitval maar dit is wel echt heel veel
Krijg meteen flashbacks naar van die meiden die kaal worden nadat ze het verven. Ik durf het nauwelijks te drogen of te kammen :sweat_smile:

Hahahaha uiteraard. Volgens mij zijn Engelsen echt een heel specifiek type. Love 'em or hate 'em. Maar geen probleem hoor, more for me.

1 like

:grin: Ik kreeg net ineens 1.60 aan kleingeld. Prima, geef maar hoor, kan ik altijd gebruiken. En vond nog 10 euro in mijn portemonnee, ook lekker.

2 likes

Wtf, de reclame van Ben. Ik snap hem niet. Condoom om de telefoon?

1 like

Zijn al uitverkocht zelfs! Zodat je meer aandacht voor elkaar hebt hahaha

Wat erg eigenlijk dat zoiets bestaat :joy: