Wat je even kwijt wilt #2

Ik voel me de laatste dagen heel nostalgisch. Heb wel vaker dat ik mijn ouders mis of dat ik heimwee heb naar huis ( mijn ouderlijk huis) maar nu heb ik hele tijd flashbacks naar leuke dingen die zijn gebeurd en die we hebben gedaan toen ik jonger was. Misschien omdat ik binnenkort jarig ben of in een transitie fase zit, maar vind het best lastig op dit moment.

In het voetbaltopic zei ik net karma, maar dat gaat hier ook wel op!

1 like

Omg yaaaaass 27 juli nieuw seizoen OITNB

9 likes

In het hotel op vakantie hebben ze nu een roofvogel avond met uilen en zee-arenden waar mensen dan mee op de foto kunnen. Vind het zo zielig he :frowning_face:

3 likes

Ik zit al te wachten! Kan ik mooi het laatste seizoen bingen voor het weer begint

Godver heb een jurkje gekocht maar hij sluit bij mijn schouders niet mooi aan. V opening voor en achter. Is hier iets aan te doen?

Tinder haha!

1 like

Ik had geen zin om iets op te ruimen, maar toen dreigde mijn vriend mij dat ik anders met zijn moeder moest bellen :joy:

3 likes

Bij dr schouders iets innemen als daar een naad zit?

Omg ik word gek van m’n kat. Ze loopt hele tijd te mauwen en stormt de trap op en af. Terwijl ze bijna de hele dag lekker in de tuin op vlinders heeft gejaagd, dus ze heeft genoeg bewogen… :sweat::sweat:

Love, Rosie vond ik heel leuk!

1 like

Ik hoop dat je je snel beter voelt, veel sterkte. En ziek is ziek, in deze staat zou je niet moeten gaan werken hoor.

Edit: dit is een antwoord op @Madrid

1 like

Ik heb ineens een nieuwe baan…
Ging naar een gesprek met het idee “leuk kennis maken met een mede diëtist die misschien wat uurtjes aan mij overdraagt.” Maar het blijkt gewoon een hele baan te zijn waarbij zij mij inhuurt als zzper en ongeveer 15/30 clienten per week kan verwachten.

Ik ben heel blij, maar snap er werkelijk geen drol van, haha.

38 likes

Het maakt even niet uit of het nep of echt is, of het ingebeeld of de realiteit is. Je voelt je zo en dat is heel naar dus kies voor jezelf. En zeg desnoods dat je de hele dag moet overgeven - een leugentje om bestwil.

Ik ben echt iemand die zich nooit ziek meldt en ook echt altijd wel ga proberen maar als het echt niet gaat, als het zó zwaar voelt, dan is het echt beter om niet te gaan. En volgens mij ben jij geen aansteller en heb jij al heel wat meegemaakt en zet je jezelf niet vaak genoeg op de eerste plek.

Virtuele hug.

9 likes

WAAR IS DIE SCHIJTMUG DIE MIJ AL 3 NACHTEN TERRORISEERT! STEEK HEM HELEMAAL IN DE FIK

25 likes

Ach wat vervelend, veel beterschap. Als je je zo slecht voelt maakt het toch niet uit of het echt is of je het inbeeld, je voelt je nou eenmaal zo. Ik zou thuis blijven en als je je morgen nog zo raar voelt en dingen hoort enzo zou ik de dokter even bellen. Heb je verder geen koorts ofzo? Zorg goed voor jezelf :two_hearts:

1 like

Hahahahahahahah sorry vind dit heel grappig deze woede “steek hem helemaal in de fik” hahhaha ook alsof hij vet groot is
Een lucifer is genoeg denk ik

4 likes

Ben in staat om er met een bus deo achteraan te gaan waarvoor ik een vlammetje hou zodat ik een steekvlam krijg. :smiling_imp::angry::angry:

2 likes

Heb de hele tijd het gevoel dat het donderdag is :disappointed: jaaa I know dat het nu inderdaad donderdag is maar je snapt wat ik bedoel.

Nog twee dagen werken en dan pas weekend. Ben er nu eigenlijk wel al aan toe.

1 like

Hoorde al sirenes… dat was jij dus!