Wat je even kwijt wilt #2

Ja dat klinkt ook wel logisch, als je al slecht over jezelf denkt heb je niets om het tegenover te zetten (zoals: nou op zijn minst ben ik ergens anders dan wel heel goed in). Dan is het moeilijk te nuanceren. Helpt het misschien als je bedenkt hoe je over een vriendin zou denken als ze in precies dezelfde situatie zou zitten? Ik herken het heel erg dus ik weet eigenlijk niet echt hoe je er beter mee om kan leren gaan, vind het gewoon zo rot voor je. Ik denk in ieder geval dat je niet te dom of te slecht bent, dat is wel aan je posts te zien. Eigenlijk zou de beste werknemer nog kritiek kunnen krijgen.

@Marsepein zie nu pas je taartje maar toch gefeliciteerd :blush:

2 likes

Huhh maar je hebt ook al je geld terug gekregen toch?!

1 like

@Puntzak heel veel sterkte :frowning:

@Marsepein gefeliciteerd :grin:

1 like

:hushed::open_mouth:
Wat ga je nu doen?

1 like

Ja je hebt ook gelijk hoor. Maar het irriteert me vooral dat ze dan afspraken afzegt (waaronder met mij), omdat ze moe is… Dan denk ik: kom op, kop omhoog en weer door! Maar indd, de één kan dat beter dan de ander.

1 like

Heel eerlijk, niets de laptop in de doos laten en afwachten.

4 likes

Oef lastig inderdaad. Vooral als ze zelf al twijfelen aan de kwaliteit. Ik wil een poll maken :joy:

Wat zouden jullie doen als jullie @Amphitrite waren?

• Houden
  • Terugsturen

0 stemmers

De stemmen zijn anoniem trouwens!

1 like

Ik voel me de laatste dagen heel nostalgisch. Heb wel vaker dat ik mijn ouders mis of dat ik heimwee heb naar huis ( mijn ouderlijk huis) maar nu heb ik hele tijd flashbacks naar leuke dingen die zijn gebeurd en die we hebben gedaan toen ik jonger was. Misschien omdat ik binnenkort jarig ben of in een transitie fase zit, maar vind het best lastig op dit moment.

In het voetbaltopic zei ik net karma, maar dat gaat hier ook wel op!

1 like

Omg yaaaaass 27 juli nieuw seizoen OITNB

9 likes

In het hotel op vakantie hebben ze nu een roofvogel avond met uilen en zee-arenden waar mensen dan mee op de foto kunnen. Vind het zo zielig he :frowning_face:

3 likes

Ik zit al te wachten! Kan ik mooi het laatste seizoen bingen voor het weer begint

Godver heb een jurkje gekocht maar hij sluit bij mijn schouders niet mooi aan. V opening voor en achter. Is hier iets aan te doen?

Tinder haha!

1 like

Ik had geen zin om iets op te ruimen, maar toen dreigde mijn vriend mij dat ik anders met zijn moeder moest bellen :joy:

3 likes

Bij dr schouders iets innemen als daar een naad zit?

Omg ik word gek van m’n kat. Ze loopt hele tijd te mauwen en stormt de trap op en af. Terwijl ze bijna de hele dag lekker in de tuin op vlinders heeft gejaagd, dus ze heeft genoeg bewogen… :sweat::sweat:

Love, Rosie vond ik heel leuk!

1 like

Ik hoop dat je je snel beter voelt, veel sterkte. En ziek is ziek, in deze staat zou je niet moeten gaan werken hoor.

Edit: dit is een antwoord op @Madrid

1 like