Wat je even kwijt wilt #2

Ik heb ineens een nieuwe baan…
Ging naar een gesprek met het idee “leuk kennis maken met een mede diëtist die misschien wat uurtjes aan mij overdraagt.” Maar het blijkt gewoon een hele baan te zijn waarbij zij mij inhuurt als zzper en ongeveer 15/30 clienten per week kan verwachten.

Ik ben heel blij, maar snap er werkelijk geen drol van, haha.

38 likes

Het maakt even niet uit of het nep of echt is, of het ingebeeld of de realiteit is. Je voelt je zo en dat is heel naar dus kies voor jezelf. En zeg desnoods dat je de hele dag moet overgeven - een leugentje om bestwil.

Ik ben echt iemand die zich nooit ziek meldt en ook echt altijd wel ga proberen maar als het echt niet gaat, als het zó zwaar voelt, dan is het echt beter om niet te gaan. En volgens mij ben jij geen aansteller en heb jij al heel wat meegemaakt en zet je jezelf niet vaak genoeg op de eerste plek.

Virtuele hug.

9 likes

WAAR IS DIE SCHIJTMUG DIE MIJ AL 3 NACHTEN TERRORISEERT! STEEK HEM HELEMAAL IN DE FIK

25 likes

Ach wat vervelend, veel beterschap. Als je je zo slecht voelt maakt het toch niet uit of het echt is of je het inbeeld, je voelt je nou eenmaal zo. Ik zou thuis blijven en als je je morgen nog zo raar voelt en dingen hoort enzo zou ik de dokter even bellen. Heb je verder geen koorts ofzo? Zorg goed voor jezelf :two_hearts:

1 like

Hahahahahahahah sorry vind dit heel grappig deze woede “steek hem helemaal in de fik” hahhaha ook alsof hij vet groot is
Een lucifer is genoeg denk ik

4 likes

Ben in staat om er met een bus deo achteraan te gaan waarvoor ik een vlammetje hou zodat ik een steekvlam krijg. :smiling_imp::angry::angry:

2 likes

Heb de hele tijd het gevoel dat het donderdag is :disappointed: jaaa I know dat het nu inderdaad donderdag is maar je snapt wat ik bedoel.

Nog twee dagen werken en dan pas weekend. Ben er nu eigenlijk wel al aan toe.

1 like

Hoorde al sirenes… dat was jij dus!

Me when I found that fucker

1 like

Ik BBQ echt bijna nooit op dit moment dus ik ben echt vet blij dat ik deze zaterdag en volgende week zaterdag ga BBQ-n. :tada: Oh man, speklapjes enz van de BBQ. :drooling_face:

Zaterdag is het een BBQ van een scouting, komen waarschijnlijk 120 mensen ofzo zijn mijn vriend. Fuck haha.

1 like

Kan zoiets naar een bruiloft? Ben nog nooit bij 1 geweest.

En dan met zulke soort hakken eronder (misschien ietsjes lager):

61 likes

Of zo’n soort jurkje? Hmm. Ik ga wel af op de likes. Welke van de 2 de meeste krijgt.

7 likes

Hmm als ik snel scroll zie ik dat dit veel buiten mijn budget is. Wou liever niet meer dan 50 euro besteden aan een jurkje. Dat is al ongeveer 20 euro meer dan ik normaal over heb voor kleding haha. Het moet leuk blijven, ken haar amper.

(Zusje van mijn vriend, ken haar ook amper)

Ja en nee. Hoezo? :open_mouth:

ik heb echt een toffe avond gehad en nu lig ik op bed half weg te dromen van geluk

morgen is dit gevoel vast weer voorbij :drooling_face:

4 likes

Ik zal morgen ofzo even beter kijken. :slight_smile: Bedankt voor de hulp. Ik vind alleen deze denk ik wel net ietsjes te lang maar het idee vind ik verder wel mooi. Zou dit normaal zelf niet snel uitkiezen (gewoon omdat ik het eng vind om wat nieuws te proberen) maar een keertje wat anders kan ook geen kwaad.

1 like

Roze heel geschikt. Zou zwart zelf niet doen

Nu al weg want kutmug op mijn slaapkamer

Mijn moeder is net voor redelijk lang vertrokken op vakantie en nu kan ik niet slapen omdat ik zo’n benauwd gevoel heb omdat ik bang ben dat er iets gaat gebeuren. Het lukt nog wel om mezelf in de hand te houden, maar het is echt zo’n gevoel waarbij ik ook helemaal kan beginnen wenen en allemaal scenario’s kan gaan verzinnen…

Samenvatting

Mijn vader is een paar jaar geleden ook echt super onverwacht gestorven dus misschien dat ik het daarom nu zo heftig voel

2 likes

Weekend?
Wat is dat?
Dat klinkt magisch.

2 likes