Ik BBQ echt bijna nooit op dit moment dus ik ben echt vet blij dat ik deze zaterdag en volgende week zaterdag ga BBQ-n.
Oh man, speklapjes enz van de BBQ. 
Zaterdag is het een BBQ van een scouting, komen waarschijnlijk 120 mensen ofzo zijn mijn vriend. Fuck haha.
Kan zoiets naar een bruiloft? Ben nog nooit bij 1 geweest.
En dan met zulke soort hakken eronder (misschien ietsjes lager):
Hmm als ik snel scroll zie ik dat dit veel buiten mijn budget is. Wou liever niet meer dan 50 euro besteden aan een jurkje. Dat is al ongeveer 20 euro meer dan ik normaal over heb voor kleding haha. Het moet leuk blijven, ken haar amper.
(Zusje van mijn vriend, ken haar ook amper)
Ja en nee. Hoezo? 
ik heb echt een toffe avond gehad en nu lig ik op bed half weg te dromen van geluk
morgen is dit gevoel vast weer voorbij 
Ik zal morgen ofzo even beter kijken.
Bedankt voor de hulp. Ik vind alleen deze denk ik wel net ietsjes te lang maar het idee vind ik verder wel mooi. Zou dit normaal zelf niet snel uitkiezen (gewoon omdat ik het eng vind om wat nieuws te proberen) maar een keertje wat anders kan ook geen kwaad.
Roze heel geschikt. Zou zwart zelf niet doen
Nu al weg want kutmug op mijn slaapkamer
Mijn moeder is net voor redelijk lang vertrokken op vakantie en nu kan ik niet slapen omdat ik zo’n benauwd gevoel heb omdat ik bang ben dat er iets gaat gebeuren. Het lukt nog wel om mezelf in de hand te houden, maar het is echt zo’n gevoel waarbij ik ook helemaal kan beginnen wenen en allemaal scenario’s kan gaan verzinnen…
Samenvatting
Mijn vader is een paar jaar geleden ook echt super onverwacht gestorven dus misschien dat ik het daarom nu zo heftig voel
Weekend?
Wat is dat?
Dat klinkt magisch.
Je werk bellen en zeggen dat je niet fit bent, inderdaad voet bij stuk houden, en dan misschien nog even een vriend of familielid bellen en vragen of ze later vandaag of vanavond even langs kunnen komen? Vind dat zelf altijd een fijn idee als ik me niet zo goed voel en thuisblijf. Heel veel sterkte!
Hmmm ik moet nog 2 weken tot vakantie maar heb echt 0,0001 motivatie in mn donder terwijl ik mijn werkzaamheden wel echt heel leuk vind en mijn baas ook heel graag mag en hem niet teleur wil stellen met matig werk haha. Gelukkig straks een maand vakantie!!!
Meis, ik denk dat het handig is om eens met een psycholoog te gaan praten. Als ik al die berichtjes lees, merk ik dat het niet goed gaat met je. Ik maak me echt zorgen de laatste tijd
Ik zou gewoon gaan, ze gelooft je vast wel. Misschien kan je een foto laten zien van hoe je huid er meestal uitziet?
Nee. En boterhammen kun je heel instagrammie beleggen haha.
Welke deo is dit? Ook @anon98052296.
Ik heb het idee dat mijne steeds minder goed werkt (of ja dat ik dus sneller stink
) dus ik ben heel benieuwd.
Ik hoorde gisteren dat ik een 8 heb voor m’n thesis én dat ik stage mag lopen bij een super tof en goed bedrijf. Wat echt fantastisch is allebei. Alleen is mijn stage bij een ander bedrijf al begonnen en blijkt dat ik zooo slecht ben in optijd opstaan, help.
Zoooo fucking irritant die fruitvliegjes de hele tijd! Ik heb er alles aan gedaan van wat er op Oma weet raad staat, maar ze blijven gewoon terugkomen