Geen spijt hebben, niet van het hier plaatsen en niet van het afzeggen van werk! Je bent altijd echt zo lief op het forum, maar ik geloof dat je het best zwaar heb als ik je berichtjes lees. Zorg goed voor jezelf en niet te streng zijn he? Als je hulp of advies nodig hebt is het nooit erg dat je ook om die hulp vraagt, en ik geloof dat genoeg mensen hier om je geven en je graag helpen! Take care <3
ja, je hebt hem!!!
whahahahaha als ik op de link klik zie ik… not found. 
Handmaid’s tale JONGENS ZO SPANNEND heb 'm nog niet afgekeken
Ohhh nu wil ik ook kijken maar ik heb pas zondag echt tijd geloof ik
Even uurtje ergens tussendoor proppen: worth it
Ik had om 8 uur een doktersafspraak, maar m’n wekker ging niet af, dus werd ik pas 10 over 8 wakker.
Zo stom. Nu kan ik weer urenlang proberen te bellen, totdat ik door die wachtrij kom.
Ik ga het zeker proberen, ik ben zo benieuwd he
Ben nu bij de laatste 8 minuten en zit nog op het puntje van mijn stoel
Waarom voelt het al de hele week alsof het vrijdag is en is het nu nog steeds pas donderdag 
Goed dat je je hebt afgemeld op werk. Neem de tijd voor jezelf. Voel alsjeblieft geen druk vanuit werk. Je gezondheid gaat voor. Sterkte!
Ik heb hetzelfde! Ook al met m’n huisarts besproken in een rustige periode. Is er alleen nog niet van gekomen om te switchen. Ik zou gewoon gaan (en ben benieuwd welke pil je dan krijgt).
Hahaha mijn collegas eten crackers met hummus
Ik brood gesmeerd door mama
Moet kunnen
Ik zou denk ik wel heen gaan om het aan te kaarten. Misschien niet gelijk een andere pil nemen. Als je huid volgende week bijvoorbeeld weer erger wordt, weet de huisarts er al vanaf. Dan kun je altijd nog switchen.
Ja ik was laatst bij m’n huisarts voor m’n slechte huid en ze zei gelijk al dat het waarschijnlijk een goed idee zou zijn om te switchen. Volgens mij is wat wij hebben een veel voorkomende bijwerking van deze pil. Ik wilde het toen nog even aankijken met andere huidverzorging en m’n strips opmaken maar ik ga binnenkort weer bellen om echt te switchen.
Mijn relatie is uit en daarom ben ik afgelopen maandag weer bij mijn ouders gaan wonen. Nu gaan we vandaag mijn kat ophalen bij mijn ex. Zie hier best tegenop, want de kat is heel schuw en ben zo bang dat hij bij mijn ouders niet kan wennen…
Ja ik meende me zo iets te herinneren
Wel knap dat je met jezelf aan de slag bent gegaan én dat meer het gesprek aan gegaan bent met ze. Want wegrennen is altijd makkelijker. Dat heb je echt goed gedaan! Logisch dat dit nu weer zo’n aanslag op je is, dat kun je er eigenlijk niet zo snel weer bij hebben. Een gesprek met je therapeut kan altijd helpend zijn, ik zou het gewoon doen. Heel veel sterkte en succes 
Gewoon switchen! Het kan zijn dat je op een ander soort hormonen beter reageert. Ik ben wel 5x gewisseld omdat ik schijnbaar slecht reageer op de hulpstoffen.
Ja, we hebben hier een plekje gemaakt voor hem. Zelf ben ik vandaag en morgen vrij dus dat is ook fijn. Dankjewel!<3