Wat je even kwijt wilt #2

Je werk bellen en zeggen dat je niet fit bent, inderdaad voet bij stuk houden, en dan misschien nog even een vriend of familielid bellen en vragen of ze later vandaag of vanavond even langs kunnen komen? Vind dat zelf altijd een fijn idee als ik me niet zo goed voel en thuisblijf. Heel veel sterkte!

1 like

Hmmm ik moet nog 2 weken tot vakantie maar heb echt 0,0001 motivatie in mn donder terwijl ik mijn werkzaamheden wel echt heel leuk vind en mijn baas ook heel graag mag en hem niet teleur wil stellen met matig werk haha. Gelukkig straks een maand vakantie!!!

1 like

Meis, ik denk dat het handig is om eens met een psycholoog te gaan praten. Als ik al die berichtjes lees, merk ik dat het niet goed gaat met je. Ik maak me echt zorgen de laatste tijd

2 likes

Ik zou gewoon gaan, ze gelooft je vast wel. Misschien kan je een foto laten zien van hoe je huid er meestal uitziet?

1 like

Nee. En boterhammen kun je heel instagrammie beleggen haha.

3 likes

Welke deo is dit? Ook @anon98052296.
Ik heb het idee dat mijne steeds minder goed werkt (of ja dat ik dus sneller stink :smirk:) dus ik ben heel benieuwd.

Ik hoorde gisteren dat ik een 8 heb voor m’n thesis én dat ik stage mag lopen bij een super tof en goed bedrijf. Wat echt fantastisch is allebei. Alleen is mijn stage bij een ander bedrijf al begonnen en blijkt dat ik zooo slecht ben in optijd opstaan, help.

32 likes

Zoooo fucking irritant die fruitvliegjes de hele tijd! Ik heb er alles aan gedaan van wat er op Oma weet raad staat, maar ze blijven gewoon terugkomen

Geen spijt hebben, niet van het hier plaatsen en niet van het afzeggen van werk! Je bent altijd echt zo lief op het forum, maar ik geloof dat je het best zwaar heb als ik je berichtjes lees. Zorg goed voor jezelf en niet te streng zijn he? Als je hulp of advies nodig hebt is het nooit erg dat je ook om die hulp vraagt, en ik geloof dat genoeg mensen hier om je geven en je graag helpen! Take care <3

7 likes

ja, je hebt hem!!!

1 like

whahahahaha als ik op de link klik zie ik… not found. :joy:

2 likes

Handmaid’s tale JONGENS ZO SPANNEND heb 'm nog niet afgekeken

1 like

Ohhh nu wil ik ook kijken maar ik heb pas zondag echt tijd geloof ik

Even uurtje ergens tussendoor proppen: worth it

Ik had om 8 uur een doktersafspraak, maar m’n wekker ging niet af, dus werd ik pas 10 over 8 wakker. :sob: Zo stom. Nu kan ik weer urenlang proberen te bellen, totdat ik door die wachtrij kom.

Ik ga het zeker proberen, ik ben zo benieuwd he

Ben nu bij de laatste 8 minuten en zit nog op het puntje van mijn stoel

1 like

Waarom voelt het al de hele week alsof het vrijdag is en is het nu nog steeds pas donderdag :sob:

2 likes

Goed dat je je hebt afgemeld op werk. Neem de tijd voor jezelf. Voel alsjeblieft geen druk vanuit werk. Je gezondheid gaat voor. Sterkte!

1 like

@LizzyBennet Welke pil slik je nu?