Ik heb hetzelfde! Ook al met m’n huisarts besproken in een rustige periode. Is er alleen nog niet van gekomen om te switchen. Ik zou gewoon gaan (en ben benieuwd welke pil je dan krijgt).
Hahaha mijn collegas eten crackers met hummus
Ik brood gesmeerd door mama
Moet kunnen
Ik zou denk ik wel heen gaan om het aan te kaarten. Misschien niet gelijk een andere pil nemen. Als je huid volgende week bijvoorbeeld weer erger wordt, weet de huisarts er al vanaf. Dan kun je altijd nog switchen.
Ja ik was laatst bij m’n huisarts voor m’n slechte huid en ze zei gelijk al dat het waarschijnlijk een goed idee zou zijn om te switchen. Volgens mij is wat wij hebben een veel voorkomende bijwerking van deze pil. Ik wilde het toen nog even aankijken met andere huidverzorging en m’n strips opmaken maar ik ga binnenkort weer bellen om echt te switchen.
Mijn relatie is uit en daarom ben ik afgelopen maandag weer bij mijn ouders gaan wonen. Nu gaan we vandaag mijn kat ophalen bij mijn ex. Zie hier best tegenop, want de kat is heel schuw en ben zo bang dat hij bij mijn ouders niet kan wennen…
Ja ik meende me zo iets te herinneren Wel knap dat je met jezelf aan de slag bent gegaan én dat meer het gesprek aan gegaan bent met ze. Want wegrennen is altijd makkelijker. Dat heb je echt goed gedaan! Logisch dat dit nu weer zo’n aanslag op je is, dat kun je er eigenlijk niet zo snel weer bij hebben. Een gesprek met je therapeut kan altijd helpend zijn, ik zou het gewoon doen. Heel veel sterkte en succes
Gewoon switchen! Het kan zijn dat je op een ander soort hormonen beter reageert. Ik ben wel 5x gewisseld omdat ik schijnbaar slecht reageer op de hulpstoffen.
Ja, we hebben hier een plekje gemaakt voor hem. Zelf ben ik vandaag en morgen vrij dus dat is ook fijn. Dankjewel!<3
Het gaat er ook niet om of je het zwaar hebt of niet. Het gaat erom dat je even niet lekker in je vel zit en aan jezelf moet denken/ voor jezelf moet zorgen. En het geeft niks als je er iets over post hier. Niks om je voor te schamen. Doe lekker rustig aan vandaag rust uit en het komt goed!
Misschien kan je een relax mini spa at home dagje doen.
Ik ben onderweg naar m’n ouders omdat zij dat willen omdat het vakantie is. Maar zie er zo tegen op. Ben zondag en maandag geweest en nu dus weer. Zou vandaag m’n eerste dag zonder verplichtingen of afspraken voor projecten zijn terwijl ik anderhalve week vakantie heb al. Echt helemaal gehad met dat zij ook nog vinden dat ik naar hun toe moet en zijn nooit naar mij komen omdat het een studio is waarin ik woon dus klein.
Kan je dat niet gewoon tegen ze zeggen? Ik was in jouw geval niet gegaan, zeker als je zondag en maandag ook al geweest bent. Je bent toch niet verplicht om op bezoek te gaan? Ik zou als ouder ook niet willen dat mijn kind zich zo voelde over op bezoek komen, dan zou ik liever willen dat ze komen als ze er zelf zin in hebben.
Heb dat al meerdere keren aangegeven maar dan wordt mij een schuldgevoel aangepraat maar zie er gewoon zo tegen op. En kan heel slecht tegen een schuldgevoel dus doe dan maar wat van mij verwacht wordt.
Ah ja ik hoef volgende week maar een dagje gelukkig Ga je ook naar de vierdaagsefeesten?
Succes vandaaaag
Echt een lief berichtje dankjewel! Ik ga wel verhuizen binnenkort (volgens mij naar je woonplaats
) dus dat is ook een soort wegrennnen weer maar dan onbewust want dat was al heel lang gepland. Denk ook wel dat het me goed zal doen alsnog en helpt met afstand nemen.
Oh vervelend dat ze dat doen. 3 keer in de week op bezoek bij je ouders vind ik best veel, en ik denk de meeste mensen wel. Maar ik snap dat het lastig is om voor jezelf te kiezen als het voelt alsof je je ouders dan teleurstelt. Maar in dit geval zijn zij onredelijk, niet jij. Ik hoop dat het lukt om er iets aan te veranderen, want dit is ook geen fijne situatie. Misschien zouden je ouders er op een gegeven moment wel aan wennen als je minder vaak komt, maar ik ken je ouders en hun verwachtingen natuurlijk niet.
Ben je het niet eens met wat ze gezegd hebben? Of had je graag iets gewild (doorverwijzing, medicijn iets) wat je niet durfde te vragen?
Ja dat is hem! Hij heeft mij ook weleens aangesproken maar ik dacht dat hij veel jonger was en dat hij het deed voor zo’n versiercursus ofzo… Maar hij opereert op grotere schaal dan verwacht dus Ik hoop eigenlijk dat hij iets van psychische hulp krijgt, volgens mij zit er iets niet helemaal goed daar.
Kinders, als ik courgetti wil eten, gewoon i.p.v. spaghetti dus met rode saus. Hoe maak je dat dan het beste klaar? Los opbakken? In de saus laten garen?
Woow wtf? Kunnen jullie niet eens in gesprek gaan samen? Of met je broer afspreken?
Ik bak het altijd even kort en roer het dan door de hete saus.