Wat je even kwijt wilt #2

Wat een gekke situatie! Lijkt alsof er echt iets heel ergs is gebeurd (als in een grote ruzie of zo), maar dat is niet zo?
Sterkte alleszins! Heel vervelend! Ik zou ook niet goed weten wat je kan doen behalve stalken…

Ah wat verdrietig Dagpauwoog. Sterkte! Het zal denk ik wel fijn zijn om je kat weer bij je te hebben, hoop dat 'ie ook gauw gewend is bij je ouders.

Jeetje @lipkip bij jou ook een heftige situatie! Was je relatie met je broer wel goed voordat zij in beeld kwam? Denk je dat 'ie nog bijtrekt? Soms is een beetje afstand nemen het enige wat gaat voor je er zelf aan onderdoor gaat. Wat rot voor je, en je ouders ook… Sterkte!

Wat rot voor jullie. Klinkt alsof je broer flink wordt beïnvloed door je schoonzus. Hopelijk kunnen jij en je ouders elkaar steunen hierin. Ik hoop voor jullie allemaal dat je broer en schoonzus snel tot hun zinnen komen, ook voor het kindje, want als ze een kind op zo’n jonge leeftijd al gebruiken als pion in hun (zelfbedachte) conflict vrees ik hoe dat zal gaan als het wat ouder is…

2 likes

Shit

1 like

Kylie Jenner gaat Mark Zuckerberg voorbij als jongste miljardair ooit - http://nos.nl/l/2241091

Wat doe ik fout in mijn leven?

4 likes

Dank je! Ben heel blij dat de kat weer bij mij is. Ik had hem echt gemist. Hij zit nu achter de kast, maar komt af en toe tevoorschijn om rond te snuffelen. Ik hoop het ook!

2 likes

@Madrid @monkeyslut Ik was vergeten dat ik iets had gepost, maar het is zo fijn om jullie reacties te lezen! Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik al een berichtje dat mijn moeder aangekomen was, dus dat is echt een grote opluchting. Was vooral bang voor de heenweg omdat ze 's nachts van hier (België) naar Eindhoven moesten rijden en ik ben altijd zo bang dat een bestuurder in slaap valt!
Bedankt voor jullie berichtjes! :kissing_heart:

2 likes

Ik heb gisteren een dik vet compliment van mijn meerdere gekregen op kantoor en dat maakte echt mijn dag goed. Hij vroeg na een meeting om even nog 2 minuten te blijven zitten. Dan haal je natuurlijk al het slechtste in je hoofd. Dus een groot compliment zag ik echt niet aankomen en was heel leuk om te horen natuurlijk.

Daarna moest ik toch wel even bijkomen en heb ik een koekje gehaald in de kantine :stuck_out_tongue:

24 likes

Auwww kiespijn. :disappointed::disappointed:

1 like

Ik had gisteravond, voor het eerst sinds weken, weer een zwarte skinny aangetrokken. Nu had ik alleen doe bij me naar mijn vriend en ik ben ni onderweg naar huis maar ga kapotttt
Zo warm omg

Ik ga zo naar de kapper maar voel me al niet top en heb echt geen zin in die vreselijk geforceerde gesprekken… bah. Kunnen ze niet gewoon hun mond houden en mijn haar doen😒?

2 likes

Los gegaan tegen een huisgenoot over de wasmachine (die hij telkens ranzig achterlaat). Voelde stiekem best lekker om even hard te schreeuwen naar iemand.

1 like

Een vriendin van me heeft een eerste kind gekregen, ben op kraambezoek geweest en vind t heel leuk voor haar. Maar tegelijk ben ik emotioneel, heb niks met kinderen en als ik zie hoe intensief het is om zo’n baby te hebben zie ik echt onze leuke uitstapjes etc in duigen kletteren. Dag spontane uitjes en weekendjes weg, dag relaxte middagjes wijn drinken op terras… Tegelijk voel ik me echt egoistisch om dit te denken maar kan er zo weinig tegen doen. Pffft.

8 likes

Ik voel een verkoudheid opkomen en het is mijn “verjaardagsweekend” met fancy food en naar the incredibles 2. geweldige timing, echt. Niets wat een paracetamol niet kan oplossen maar toch, moest het even kwijt :stuck_out_tongue:

Spuit hem knalroze met groen, dan kost het meer moeite om hem te jatten omdat ie opvalt
Of neem een lieveheerstbeestbel of roze banden

2 likes

Like van herkenning!

Ik weet niet hoe je vriendin is, maar ik zit ook in zo’n situatie. Kort: het is enorm veranderd onze relatie, wel houd ze er rekening mee.
Als we afspreken zorgt ze dat het kindje er niet bij is en we gewoon dezelfde dingen doen als voorheen. Ik zie haar helaas maar een keer in de 3 maanden, maar op deze manier is het wel echt quality time.

1 like

Die zijn echt waardeloos, knip je zo door. Je kan beter zo’n stevig kettingslot halen, zijn rond de 10 euro bij de action geloof ik. En dan idd door wiel en frame en ergens aan vast zetten als het kan.

2 likes

Kutzooi nu is de wasmachine kapot. Kan echt niet wachten tot ik ga verhuizen.

Dilemma: als een goeie vriendin (betrouwbaar, vaste baan) financiële steun vraagt (waarborg voor een woning) zou je dat dan doen als je het geld wel even kan missen? Het gaat om duizenddriehonderd euro.

• Doen
  • Niet doen

0 stemmers

Edit: lol ik was vergeten te vermelden dat het om een LENING gaat jezus wow ik wou dat ik zo rijk was dat ik serieus kon overwegen die som gewoon weg te geven :joy:

Hoe laat je een wasmachine ranzig achter ?? Alles is toch schoon erna :stuck_out_tongue:

1 like