Wat je even kwijt wilt #2

Auwww kiespijn. :disappointed::disappointed:

1 like

Ik had gisteravond, voor het eerst sinds weken, weer een zwarte skinny aangetrokken. Nu had ik alleen doe bij me naar mijn vriend en ik ben ni onderweg naar huis maar ga kapotttt
Zo warm omg

Ik ga zo naar de kapper maar voel me al niet top en heb echt geen zin in die vreselijk geforceerde gesprekken… bah. Kunnen ze niet gewoon hun mond houden en mijn haar doen😒?

2 likes

Los gegaan tegen een huisgenoot over de wasmachine (die hij telkens ranzig achterlaat). Voelde stiekem best lekker om even hard te schreeuwen naar iemand.

1 like

Een vriendin van me heeft een eerste kind gekregen, ben op kraambezoek geweest en vind t heel leuk voor haar. Maar tegelijk ben ik emotioneel, heb niks met kinderen en als ik zie hoe intensief het is om zo’n baby te hebben zie ik echt onze leuke uitstapjes etc in duigen kletteren. Dag spontane uitjes en weekendjes weg, dag relaxte middagjes wijn drinken op terras… Tegelijk voel ik me echt egoistisch om dit te denken maar kan er zo weinig tegen doen. Pffft.

8 likes

Ik voel een verkoudheid opkomen en het is mijn “verjaardagsweekend” met fancy food en naar the incredibles 2. geweldige timing, echt. Niets wat een paracetamol niet kan oplossen maar toch, moest het even kwijt :stuck_out_tongue:

Spuit hem knalroze met groen, dan kost het meer moeite om hem te jatten omdat ie opvalt
Of neem een lieveheerstbeestbel of roze banden

2 likes

Like van herkenning!

Ik weet niet hoe je vriendin is, maar ik zit ook in zo’n situatie. Kort: het is enorm veranderd onze relatie, wel houd ze er rekening mee.
Als we afspreken zorgt ze dat het kindje er niet bij is en we gewoon dezelfde dingen doen als voorheen. Ik zie haar helaas maar een keer in de 3 maanden, maar op deze manier is het wel echt quality time.

1 like

Die zijn echt waardeloos, knip je zo door. Je kan beter zo’n stevig kettingslot halen, zijn rond de 10 euro bij de action geloof ik. En dan idd door wiel en frame en ergens aan vast zetten als het kan.

2 likes

Kutzooi nu is de wasmachine kapot. Kan echt niet wachten tot ik ga verhuizen.

Dilemma: als een goeie vriendin (betrouwbaar, vaste baan) financiële steun vraagt (waarborg voor een woning) zou je dat dan doen als je het geld wel even kan missen? Het gaat om duizenddriehonderd euro.

• Doen
  • Niet doen

0 stemmers

Edit: lol ik was vergeten te vermelden dat het om een LENING gaat jezus wow ik wou dat ik zo rijk was dat ik serieus kon overwegen die som gewoon weg te geven :joy:

Hoe laat je een wasmachine ranzig achter ?? Alles is toch schoon erna :stuck_out_tongue:

1 like

Je zakken niet leeghalen. Waardoor er allemaal eten, papier en andere ellende in de rand enz blijft zitten.

Ik heb gisteren mijn propedeuse behaald terwijl ik er vanuit ging dat ik 1 punt zou missen. Ik wilde hem zo graag het eerste jaar halen, dat is nu dus gelukt.

46 likes

Ik zou dit denk ik wel doen, ligt er wel een beetje aan waarom ze dit geld nu zelf niet heeft. Ik zou het wel overmaken met in de beschrijving erbij dat het een lening betreft en wat @Twijfelaar ook zegt, wel afspraken maken over wanneer het geld terug wordt verwacht. Misschien zou ik zelfs wel gebruikmaken van een contract (contract voor onderhandse lening, kan je op internet wel vinden) maar ik ben daarin misschien wel een beetje kil.

1 like

Echt nice dat zoveel mensen hebben geholpen met de vraag wat ik aan moet naar de bruiloft, thanks. Wat hou ik toch van dit forum. :heart: Ook door de handige functies hier.

4 likes

Ik zou het niet doen, dat heeft deels te maken met het feit dat geld vriendschappen kapot kan maken. Als je het geld zelf niet hebt voor een dergelijke waarborg, dan zou ik dat heel vervelend vinden, maar ik zou een dergelijk bedrag zeer zeker niet uitlenen. Toch even wat anders dan een kar boodschappen als iemand even krap zit.

5 likes

@VickyViolence Ja, hierom zou ik ook nooit zo’n groot bedrag uitlenen. Zo zonde als het de vriendschap verpest! Wel vervelend voor je vriendin natuurlijk, heeft ze evt geen familie waarvan ze zou kunnen lenen?

1 like

Gefeliciteerd!

Denk het niet. Mn vriendinnen en ik parkeren onze fiets overal en nergens en dan met 1 slot. Nog nooit gejat. Oh wel ketting slot trouwens. Dacht dat je bedoelde 2 ketting sloten vond dat een beetje overdreven jahaha

1 like