Je zakken niet leeghalen. Waardoor er allemaal eten, papier en andere ellende in de rand enz blijft zitten.
Ik heb gisteren mijn propedeuse behaald terwijl ik er vanuit ging dat ik 1 punt zou missen. Ik wilde hem zo graag het eerste jaar halen, dat is nu dus gelukt.
Ik zou dit denk ik wel doen, ligt er wel een beetje aan waarom ze dit geld nu zelf niet heeft. Ik zou het wel overmaken met in de beschrijving erbij dat het een lening betreft en wat @Twijfelaar ook zegt, wel afspraken maken over wanneer het geld terug wordt verwacht. Misschien zou ik zelfs wel gebruikmaken van een contract (contract voor onderhandse lening, kan je op internet wel vinden) maar ik ben daarin misschien wel een beetje kil.
Echt nice dat zoveel mensen hebben geholpen met de vraag wat ik aan moet naar de bruiloft, thanks. Wat hou ik toch van dit forum. Ook door de handige functies hier.
Ik zou het niet doen, dat heeft deels te maken met het feit dat geld vriendschappen kapot kan maken. Als je het geld zelf niet hebt voor een dergelijke waarborg, dan zou ik dat heel vervelend vinden, maar ik zou een dergelijk bedrag zeer zeker niet uitlenen. Toch even wat anders dan een kar boodschappen als iemand even krap zit.
@VickyViolence Ja, hierom zou ik ook nooit zo’n groot bedrag uitlenen. Zo zonde als het de vriendschap verpest! Wel vervelend voor je vriendin natuurlijk, heeft ze evt geen familie waarvan ze zou kunnen lenen?
Gefeliciteerd!
Denk het niet. Mn vriendinnen en ik parkeren onze fiets overal en nergens en dan met 1 slot. Nog nooit gejat. Oh wel ketting slot trouwens. Dacht dat je bedoelde 2 ketting sloten vond dat een beetje overdreven jahaha
Vrouw naast mij:
‘I know that I’m somewhere in Europe, but can you tell me where I am?
De leef…
Kijk uit hoor dat is er een die straks al jouw pilletje op eet alsof het snoepjes zijn.
Ze is net afgestudeerd en mocht bij haar stageplaats meteen aan de slag. Eind deze maand krijgt ze pas haar allereerste loon haha.
Thanks voor alle antwoorden guys!!
Alleen als je het ten allen tijde kan missen.
In geval van lening: heel erg duidelijk op papier zetten. Ik heb weleens uitgeleend aan een betrouwbaar iemand en die had bij elk dipje ineens andere prioriteiten qua geld. Toen ik er echt klaar mee was, was het ineens mijn schuld dat ze dan haar kind die maand geen eten meer kon geven (terwijl ik haar er juist op aansprak omdat ze voor een paar 100 euro onzindingen had gekocht).
Zo boarden het vliegtuig is wel mooi
He should have stayed in Amerika because we don’t like those idiots!
Man man man, ik heb zo’n pijn aan mijn nek! Is er vanmorgen vol ingeschoten en zit de hele dag al aan de ibuprofen maar kan nauwelijks bewegen. En over 2 uurtjes rijles, dat wordt wat met die kijktechnieken
Doe ik!!
Veel plezier op vakantie! En een fijne vlucht natuurlijk
Boek uitgelezen en een dutje gedaan in de tuin: vandaag is een goede vakantiedag
Tja ik moet zien hoe het ontwikkeld. Hield erg van onze spontane dagjes weg, waren we samen een dag vrij door de weeks dan trokken we er op uit, dagje strand en noem maar op. Dat vind ik gewoon een stuk minder tof met een kind erbij en geen quality time idd.
Ik zal dat missen, heb gewoon echt te weinig met kinderen om nog te kunnen genieten. Vind het stom van mezelf maar is nu eenmaal zo.