Zometeen een p.resentatie geven voor een groot aantal mensen. Daar sta ik dan met mijn presentatieangst
Maarja… lekker mezelf uitdagen
Wie o wie heeft er een goed idee voor een cadeau voor m’n vaders pensioen? Hij houdt niet van bier/drank in het algemeen, is gestopt met roken, houdt niet van muziek/films, wel van eten maar moet eigenlijk afvallen… hij heeft niet echt hobby’s behalve tv kijken, op marktplaats kijken en in de tuin en met de dieren bezig zijn en een beetje klussen.
Ik geef hem al een legpuzzel (om de tijd te doden) en een tijdschrift over schilderen want hij wil gaan leren schilderen. En ik wil hem eigenlijk nog iets geven. Misschien een kookboek voor beginners? :’)
Ik heb vandaag voor het eerst van mn leven 2 dingen besteld om thuis te passen en terug te sturen
Ik zou een bon geven voor een hobbywinkel zodat hij spullen kan uitzoeken voor het schilderen. Ik zou het niet zelf uitzoeken want wie weet wat hij wil en bovenal: hij heeft toch tijd genoeg!
Is helemaal niet stom, snap je helemaal!
Spreek je je gevoel hierover ook uit richting haar?
Succes!! Je kunt het!
Misschien iets dat helpt bij het afvallen? Een paar bokslessen of een andere sport waar hij evt interesse in heeft?
Ik had echt vannacht een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ik heb vroeger iets meegemaakt waardoor ik nog steeds bang ben in het donker. Niet van in het donker over straat gaan, maar gewoon ergens zijn waar ik niet kan zien wat er om me heen gebeurt. Dus ik slaap met een nachtlampje. De laatste tijd ging het best goed, dus ik dacht gisteravond in een dolle bui: kom ik probeer het eens zonder nachtlampje.
Om 3 uur werd ik wakker, omdat ik dacht dat ik iets hoorde. Ik besloot dat ik mezelf vast gek aan het maken was omdat ik mijn lampje niet had. Daarna dacht ik dat ik het matras naast me iets voelde indeuken. Ik was mezelf aan het geruststellen dat het mijn overactieve brein was en toen voelde ik iets in m’n nek.
Ik had het echt niet meer, ik dacht dat ik dood ging. Een keer geluk, de tweede niet meer. Ik heb totaal alles bij elkaar geschreeuwd, ik heb een mes gepakt dat ik 's nachts onder mijn matras heb, licht uiteindelijk aangedaan, bleek het een kat die ik niet kende, die via het raam mijn kamer was ingesneakt en die had besloten dat hij bij me wilde slapen en met zijn pootjes in mijn nek ging staan. Ik heb nog minstens een kwartier een paniekaanval gehad, maar de kat bleef er vrij nuchter onder en lag rustig op mijn bed.
Ik heb hem daarna uit de balkondeur gezet, en toen ging ik naar de badkamer, en ik draai mij om, is ie weer terug. Ik heb hem nog twee keer buiten gezet, maar hij kwam steeds via het raam weer terug dus ik heb het raam maar dichtgedaan.
Maar jezus zeg, ik ben er echt van overtuigd dat katten de kleine helpertjes van Satan zijn voor als hij zelf even verhinderd is voor het grote werk. Dat zo’n kat dan zegt: Satan, no worry, I got this, en dan gaan ze onrust lopen schoppen. Ik was totaal over de zeik, heb daarna nog twee temazepam genomen maar kwam door de adrenaline alsnog niet in slaap.
En ik moet dit verhaal dan kwijt en mensen vinden het reuze grappig, maar ik ben er echt al de hele dag van slag van. Het beangstigde me echt een beetje wat er allemaal terugkwam op dat moment. En ik snap ook wel waarom mensen het grappig vinden, maar het was echt niet zo heel leuk eigenlijk. Ik weet in ieder geval dat nachtlampje weer terug is.
rotkat
Een supermarkt gaat 2 weken dicht i.v.m. een verbouwing of een nieuw pand en veel producten waren nu met 35% korting en ik heb alleen nuttige en gezonde spullen gekocht. #trots
Ik moet zoveel niezen vandaag, het snot loopt me uit de neus. Ja eigenlijk hoort dit in TMI, maarja las hier al en hooikoorts periode lijkt me voorbij en ik nies van mezelf nog wel eens in buien (lees 20 keer in een hele korte tijd ). Hopelijk gaat het zo over. Gatver ik denk nu eigenlijk door bloemen die ook echt stinken die ik verderop zie staan.
Pf kan me helemaal indenken hoe rot dat geweest moet zijn. Ik slaap ook altijd met licht aan, nachtlampje of in een angstigere periode meer licht. Maar als dit dan gebeurt op moment dat je het een kans wilde geven… ik snap dat je daarvan van slag bent. Ik vind het altijd zo naar als je je beseft dat het grappig overkomt maar dat het voor jezelf zo’n ‘diepe lading’ heeft. Dat lijkt dan niemand te snappen omdat de situatie bizar of in hun ogen lachwekkend is. Ik hoop dat je inmiddels wat rustiger bent en vannacht een fijnere nacht hebt!
Normaal ga ik ook niet zoveel langs, want dan zeg ik dat ik het druk heb en moet studeren dus ben er ik denk ik een keer per drie weken. Nu nog in laten zien dat ik ook een sociaal leven heb dus niet in de vakantie er non stop wil zijn. Alleen nog even bedenken hoe…
In de categorie ‘het gaat lekker’: chocoladevlekken op een nieuw boek maken.
En nu maak ik ruzie met mijn desktop omdat ie absurd traag is. Doet rustig 25! min over het opstarten
Mijn vriend trekt bij mij in en in mijn woonstad geldt dat je geen parkeervergunning voor op straat mag in geval je complex een garagevoorziening heeft. Nu is het zo dat Vestia geen plek meer lijkt te hebben in onze garage en dat maakt me zo pissig. Want zo raak je tussen wal en schip. Moet je maar gaan wachten tot er weer plek in de garage komt en tot dat moment wat weken of maanden kan duren van maandag tot zaterdag tussen 9 - 18 uur volle pond aan parkeergeld neerlegt? Hoe kan het dat hier geen voorziening voor is? Ik snap hier niks van, dit moet niet kunnen.
Misschien heel random maar je hebt laatst een foto in het wat heb je aan topic gepost en vind dat je een heel mooi figuur hebt!
Denk dat die man nog nooit in zuid-europa geweest is dan? Krijgt ie de schrik van zn leven hahaha
Ze weet wel dat ik kinderen niks vind, verder heb ik het er niet zo over. Wil ook gewoon laten merken dat ik blij voor haar ben en deze eerste tijd is zo heftig en allesoverheersend dat ik het onderwerp nu geen prio geef.
Opzich zegt gewicht ook niet zo heel veel toch?