Sommige gemeenten geven alsnog een vergunning af als je kunt aantonen dat je corporatie geen beschikbare plek heeft, is dat bij jullie niet zo?
Dankjewel!
Salade?
Gemeente inderdaad inmiddels gebeld en de situatie voorgelegd. Gaven dezelfde suggestie, dus hopelijk is het daar te zijner tijd mee in orde! Bedankt!
Zag net een all in vakantie die ik wilde boeken. Maar kan en mag pas als ik weet of ik dinsdag m’n tentamen heb gehaald
Ik ging vanmiddag een dutje doen maar dat werd een dutje van 3 uur… Echt zo dom en ben nu helemaal duf en voel me uitgedroogd
Amerikaanse speelgoedfabrikanten blijven mij verbazen en YouTube ook die dit soort dingen recommendeert: https://www.youtube.com/watch?v=hO__Czigu_Y
Nog altijd op zoek naar de beste hoofdkussen voor een buikslaper… help!!
Ik wil misschien mijn afstudeer- en verjaardagsfeest in een café geven, maar wat is dan normaal om te betalen? Ik dacht sowieso alle hapjes en drie drankjes (wijn/bier/fris) per persoon? Het is van half 8 tot 12 ongeveer, waarbij een flink aantal mensen om half 11 al weg moeten ivm OV
Yes ik oook!
Lijkt me ook dat je daar geen houding bij weet, hoeft ook niet perse. Weet niet of haar zorgen terecht waren maar wel lief dat ze dat uitte naar jou toe, klinkt heel betrokken. Gesprek wel fijn afgesloten/ iets mee gedaan?
Waarom haal je er niet tijdelijk de batterijen uit terwijl je zoiets aan het bakken bent?
Ik zou het wel doen onder goede voorwaarden. Om te beginnen zou ik voor mezelf even kijken of ik het geld ook kan missen als het wat langer duurt allemaal. En ik zou goede afspraken op papier zetten met betrekking tot terugbetaling waar we allebei tevreden mee zijn. Denk dan ook aan scenario’s waarbij ze aan het einde van de maand geld over heeft maar wel een termijn heeft betaald. Vind je het dan belangrijk dat ze jou eerst terugbetaald? Heb ook wel eens iemand heel passief aggressief zien reageren omdat de lener bijv. dan iets leuks voor haar zelf kocht terwijl zij vond dat het geld naar haar moest terwijl ze samen bedrag X per maand hadden afgesproken.
Oh dit is ook wel een goed idee!
Ik dacht eraan om alles op het eind zelf af te rekenen, en dan een foto van de bon(nen) te delen en mijn rekeningnummer, zodat iedereen kan berekenen wat hij nog moet betalen buiten zijn gratis drie drankjes om.
Fair enough Thanks, dit idee is zo slecht nog niet
Wat een schijtwebshop is de Oysho zeg. Ik wacht al een maand op mijn geld terug, wat volgens de website maar enkele dagen zou moeten duren. Die klantenservice is echt superkortaf aan de telefoon en per mail. Geen excuses, niks. Ik moet maar het bewijs van betaling afwachten wat ook weer enkele dagen kan duren. Maar hoe kan je een bewijs van betaling laten zien als er nooit wat is afgeschreven. Maar nee, ze blijft bij laag n bij hoog volhouden dat er heus een bewijs van betaling is. Rot op zeg, wat een slechte service. Ik bestel er nooit meer wat.
Wow ik had heel veel stress afgelopen dagen. Had overal last van. Nu het verlossende woord gehoord en m’n darmen reageren er gewoon gelijk op. KAN WEER NAAR DE WC yeah heb al drie kg gepoept vandaag
Oh de ironie, ik heb gisteren nieuwe anti-allergie pillen gekregen omdat degene die ik had niet sterk genoeg waren.
ben ik nu ALLERGISCH voor de anti-allergie pillen
Hoe dan ?! Haha, sorry ik moest gewoon lachen tijdens het kotsen vanwege de ironie.
Ik heb geen weekend. Moet werkuuuhhhhhhh