Wat je even kwijt wilt #2

Nee ik dus ook niet en was ook pissig. Maar ik kreeg vervolgens duizend excuses en een serenade over hoe perfect ik ben dus toen was het weer goed.

1 like

Het forum onthoudt niet meer waar ik ben gebleven met lezen. Best wel irritant.

1 like

Ik voel me zo ellendig
Dit is nog maar dag 2

Haha zooooo leuk! Ik ging altijd naar Ole Ole, drie cocktails voor 5 euro. Benieuwd of de prijs omhoog is gegaan!

1 like

Hahahahah dankjewel

@Madrid @Ohappyday denk dat het inderdaad wennen is! Vet eten, drank, intense hitte, weinig slapen. Maar komt wel goed! Ga goed op mn eigen grenzen letten

3 likes

Snakkend naar adem het hondsbenauwd hebben en kotsmisselijk als de pest. Goed begin van de ochtend. :nerd_face:

Hoop dat je snel went en kunt genieten van je vakantie! Je hebt het verdiend!

2 likes

Ik ga zometeen mt een vriendin naar ik.ea om spullen voor mn klas te kopen :smiley:
En daarna lekker de stad in!

1 like

Tag je me even in je shoplog daarna?
Mijn werk gaat dicht en ik mocht meenemen wat ik wilde en ik heb 4 verhuisdozen aan materiaal, inclusief meerdere digitale camera’s. Ik voel me echt een dief maar dit was serieus helemaal oke :o

En nu heb ik vakantie voor 5 weken en dat is heel maf

8 likes

Er is bij mij in de buurt een konijntje gedumpt. In het begin heb ik mijn best gedaan om te vangen, maar het lukte niet. inmiddels (zo en twee maanden later) leeft het konijntje nog steeds. Hij lijkt wel wat warmte te krijgen nu van de warmte en droogte. Dus ik voer wat bij. voor de rest doet hij het supergoed en huppelt lekker rond. Nou vraag ik me af of ik nog een keer mijn best moet doen om hem te vangen. Als ik hem vang zou ik hem naar de opvang brengen, want ik heb zelf al konijntjes. En tjah dan zit hij op de opvang, komt hij daar ooit nog wel weg omdat hij al even in het ‘wild’ heeft geleeft.

dus kort samengevat: moet ik hem vangen of in het wild laten.

3 likes

Weet iemand of je bij Videoland ook overal kunt uitloggen net als dat je bij Netflix kan? Ik heb mijn wachtwoord aan enkele vriendinnen gegeven een tijdje terug maar ik weet bijna 100% zeker dat zij het ook weer aan andere vrienden hebben doorgegeven. Heb gister al mijn wachtwoord verandert, maar mijn beste vriendin gaf aan dat ze nog steeds kon kijken zonder opnieuw in te loggen.

Ahh gewoon doen joh! Is er niemand die je mee kan vragen?

dierenambulance doet hier niets, pas als je hem gevangen hebt komen ze misschien. hij ziet er goed uit, wordt misschien nu wat magerder.

Ben thuis aan werk maar lig al een uur met buikpijn in bed, heb de laptop erbij gepakt, maar het lukt echt niet!

Ik had geld overgeboekt van Paypal naar mijn bankrekening, maar het is nog niet binnen. Wordt dan zeker maandag eer dat het binnen is. :unamused: Balen, want het is best veel.

Ik doe weer eens een poging om schoon te maken. Stukje schoonmaken, even iets googelen, schoonmaken, op YouTube filmpje kijken, stukje schoonmaken en weer op t forum. Wat in een uur kan, daar doe ik zo ongeveer een dag over.:sweat:

2 likes

Bedankt KPN, jij mag blijven :sunglasses:

22 likes

Heh dat zou door SEPA niet meer moeten kunnen? Euro betalingen zouden echt gestandaardiseerd moeten zijn en niet langer dan een werkdag moeten duren (feestdagen daargelaten, als er dan geen transacties zijn)

1 like

Ik heb een nieuwe agenda/planner nodig maar ik kan door de plannerbomen het bos niet meer zien, pffff. Ik heb nu de planner van Mascha en ik twijfel of ik die van Cynthia moet gaan kopen of juist iets heel anders zoals Passion/Purpuz/etc.

Wat ik zoek:

1. Jaaroverzicht voorin.
  2. Één week op twee pagina’s.
  3. Veel ruimte voor to-do’s; dus liever ruimte daarvoor dan dat de uren van de dag erin staan.
  4. Ongedateerd óf beginnend in de zomer zoals een schoolagenda, want mijn planner is eind juli vol.
  5. Max €35,-

Maakt niet uit of ie verticaal of horizontaal loopt. Ik was altijd horizontaal gewend, gebruik nu langer dan een jaar verticaal, dus het kan eigenlijk allebei wel.

Wie heeft goede aanraders of afraders voor me? :slight_smile: