Zo dom… Heb dinsdag tentamen op de OU in Nijmegen en heeeeeelemaal geen rekening gehouden met het feit DAT HET VIERDAAGSE IS!!
Kan ik dan wel bij het gymnasion komen? Zal vast wel nergens kunnen parkeren…
Iemand is boos om me en de reden is zo debiel wat een kind. Bovendien wil die gast kinderarts worden en scheld hij met “kk”. Echt wat een appjes ontving ik. Las ze net. Tis gewoon grappig .
Ik ben tegen een paaltje gereden met de auto van mjin vriend
Schade valt wel mee hoor, maar toch een kut gevoel
Zit er hier iemand die verstand heeft van consumentenrecht en wie ik even een pm mag sturen met een vraag? mijn dank zal groot zijn
Omdat we met 18 zijn en het dan bijna onmogelijk is dat iedereen mee kan denk ik, waarschijnlijk zal een van degene die het organiseert niet kunnen in Augustus maar baal er zo van. Baal zo dat ik onze lustrumreis ga missen.
We kwamen gister terug van vakantie, maar ivm luiheid hebben we geen boodschappen gedaan (was best tijd voor). Ik bood aan om dan vanmorgen vroeg om 08.00 uur te gaan.
Waarom leek dit me een beter idee dan gister gewoon direct gaan
Ik kon eigenlijk vandaag “uitslapen” omdat ik tot laat moet werken. Wil mijn konijn vanaf 05:30 u aandacht (ze gaf niet op en besloot uiteindelijk bij me op bed te springen) en belt er iemand om 07:30 u meerdere keren aan. Doe ik uiteindelijk toch maar open, kwam ie voor de deur en een lekkage?? Maar hij was blijkbaar helemaal verdwaald. Dit wordt een lange dag haha
Nee ik dus ook niet en was ook pissig. Maar ik kreeg vervolgens duizend excuses en een serenade over hoe perfect ik ben dus toen was het weer goed.
Het forum onthoudt niet meer waar ik ben gebleven met lezen. Best wel irritant.
Ik voel me zo ellendig
Dit is nog maar dag 2
Haha zooooo leuk! Ik ging altijd naar Ole Ole, drie cocktails voor 5 euro. Benieuwd of de prijs omhoog is gegaan!
Hahahahah dankjewel
@Madrid @Ohappyday denk dat het inderdaad wennen is! Vet eten, drank, intense hitte, weinig slapen. Maar komt wel goed! Ga goed op mn eigen grenzen letten
Snakkend naar adem het hondsbenauwd hebben en kotsmisselijk als de pest. Goed begin van de ochtend.
Hoop dat je snel went en kunt genieten van je vakantie! Je hebt het verdiend!
Ik ga zometeen mt een vriendin naar ik.ea om spullen voor mn klas te kopen
En daarna lekker de stad in!
Tag je me even in je shoplog daarna?
Mijn werk gaat dicht en ik mocht meenemen wat ik wilde en ik heb 4 verhuisdozen aan materiaal, inclusief meerdere digitale camera’s. Ik voel me echt een dief maar dit was serieus helemaal oke :o
En nu heb ik vakantie voor 5 weken en dat is heel maf
Er is bij mij in de buurt een konijntje gedumpt. In het begin heb ik mijn best gedaan om te vangen, maar het lukte niet. inmiddels (zo en twee maanden later) leeft het konijntje nog steeds. Hij lijkt wel wat warmte te krijgen nu van de warmte en droogte. Dus ik voer wat bij. voor de rest doet hij het supergoed en huppelt lekker rond. Nou vraag ik me af of ik nog een keer mijn best moet doen om hem te vangen. Als ik hem vang zou ik hem naar de opvang brengen, want ik heb zelf al konijntjes. En tjah dan zit hij op de opvang, komt hij daar ooit nog wel weg omdat hij al even in het ‘wild’ heeft geleeft.
dus kort samengevat: moet ik hem vangen of in het wild laten.
Weet iemand of je bij Videoland ook overal kunt uitloggen net als dat je bij Netflix kan? Ik heb mijn wachtwoord aan enkele vriendinnen gegeven een tijdje terug maar ik weet bijna 100% zeker dat zij het ook weer aan andere vrienden hebben doorgegeven. Heb gister al mijn wachtwoord verandert, maar mijn beste vriendin gaf aan dat ze nog steeds kon kijken zonder opnieuw in te loggen.