Wat je even kwijt wilt #2

Ja, duurt ook echt lang. Heb weleens gehoord dat het deels met de hand gebeurt, maar geen idee of dat echt zo is. Maar volgens mij heeft het ook te maken met rente ofzo.
Nou ja, ik heb dit niet nodig nu ofzo (volgend jaar pas), maar wil het gewoon hebben voor op de spaarrekening :stuck_out_tongue: Wacht al sinds half juni, dus vind het lang genoeg duren, haha.

Wat is poepen soms chill.

9 likes

Waar de fuck hebben ze dat SEPA dan voor in het leven geroepen :’)… Als alle banken eigen verwerkingstijden aan mogen houden?! Moet je per se een Belgische rekening omdat je daar werkt?
Ik heb sowieso het idee alsof België en Duitsland zwaar achter lopen op het gebied van internetbankieren etc. Van Duitsland weet ik het zeker iig.

Maar zo debiel dat je een Belgische rekening daarvoor nodig hebt!!! Die idioten kunnen op ieder welk IBAN nummer uitbetalen, dat willen ze alleen niet. Lekker middeleeuws hoor jezus christus.
Ik woon praktisch in Duitsland dus weet nog van vroegah bij de AH dat al die Duitsers zeiden: OHHH kann ich hier nicht mit EC Karte zahlen? Uh nee, flikker op.

1 like

Oooh dit is voor mij zo’n enorme ergenis geweest toen ik in België studeerde. De helft van de tijd niet kunnen pinnen. Ook kon ik in het studentenrestaurant van mijn uni ook nooit pinnen met mijn NL bankpas. Alleen met Belgische pas kon je daar pinnen. Stelletje mafketels

Is het geen optie dat je tzt zelf iets boekt en dan iets later aansluit?

Ik begon net ‘centraal’ te typen in de url balk :frowning: Is dus toch niet helemaal uit mijn systeem om naar centraal station te gaan

Heb even niet gekeken of er al gereageerd is, maar in principe rijden de treinen en bussen gewoon, behalve de buslijnen die dwars door de stad gaan. En de heyendaalse weg kan afgesloten zijn, afhankelijk van dag en tijd. Maar als je naar station heyendaal gaat kan je sowieso naar het gymnasion lopen, dat os ongeveer 10 minuten.

1 like

Ik kreeg gister precies hetzelfde smsje en ik vroeg me alleen maar af of ik die 10gb niet kon inruilen voor korting op mn abonnementen, ondankbare hond ben ik eigenlijk ook :sweat_smile:

3 likes

Ik vind het wel goed bedacht! Alleen mijn Sim only abbonement is al niet zo duur en ik gebruik in het ov redelijk veel internet dus ben hier wel blij mee. Ik begrijp je wel hoor, vooral als je nooit 10gb of 20gb gaat verbruiken.

1 like

Ik zag vanmorgen een vrouw in een Louis Vuitton badjas haar Franse Bulldog uitlaten haha

21 likes

Ik ben net gebeld, en ik ben aangenomen voor mijn traineeship. Ik ga half augustus al beginnen met stage lopen! Het is allemaal zo makkelijk gegaan, 27 juni ben ik afgestudeerd en nog geen maand later heb ik al werk!

48 likes

Ik ben echt een beetje boos op Gogo. Bij onze boeking van ruim 500 euro konden we nog activiteiten kiezen. Dus we hebben wat uitgekozen en dat gewoon toen al betaald. Nu krijgen we nog een papier in onze handen gedrukt met activiteiten die je kan/‘moet’ kopen. Niks moet natuurlijk, maar als je met Gogo gaat is het wel logisch dat je meegaat met een paar activiteiten. Mn vriendinnen hebben gekozen en ik kan niet echt weigeren zegmaar dus nu moet ik alsnog 60 euro afrekenen vanmiddag. Vind het zo flauw, doe dat gewoon bij de boeking in?

MIJN BACHELOR IS BINNEN :tada: Net gevierd met random mensen in de tram haha

59 likes

Maar moet je dit nu nog extra betalen aan de activiteiten die je al hebt uitgekozen en betaald hebt? Of zijn deze nog extra bovenop je andere activiteiten? Als ze nog extra zijn snap ik het wel. Bij ons werden toen geloof ik rond de 20/30 activiteiten, feesten en uitjes aangeboden, die kun je toch nier allemaal kiezen of gratis weg gaan geven. Als het nu ineens extra moet betalen voor je al betaalde en gekozen activiteiten vind ik het wel belachelijk ja😅.

Ik moet wel zeggen dat ik op die jongeren vakanties die acitiviteiten altijd mega duur vind… maar goed hoort erbij zeggen ze.

Gefeliciteerd!!

Edit: En @Andreya ook! Ik moet eens wat verder omhoog scrollen haha

2 likes

Een totaal pakket is 8 activiteiten en we hebben er 2. 1 moet je er bij nemen van 50 eu (polsbandje omdat je anders overal los 7,50-10 eu entree moet betalen) en 1 vonden we wel leuk. Maar ja, alsnog, geef die optie lekker bij het boeken?

Ja ik wil met de auto haha heyendaalse is tot 9 afgesloten en heb om 5 tentamen. Haat aan de arriva en die lijn want anders pakte ik de trein wel XD. Rijd gewoon om 3 aan denk ik, dan moet ik tijd genoeg hebben ook als parkeren even duurt (50-60 min reistijd)

Oh op die manier, ja inderdaad. Nouja het is niet anders helaas. Nu lekker genieten daar! Je bent niks verplicht en gewoon goed overleggen samen wat en waarom je iets wel echt wil of niet wil doen. Ook een beetje aanpassen aan elkaar, je bent daar toch samen en niet allen natuurlijk. Dit werd bij onze groep nog al eens vergeten :see_no_evil::roll_eyes:

1 like

De meeste kijken altijd enorm raar als ik zeg dat ik doe hoelahoopen. Maar misschien toch gewoon alleen!

1 like