Ahh gewoon doen joh! Is er niemand die je mee kan vragen?
dierenambulance doet hier niets, pas als je hem gevangen hebt komen ze misschien. hij ziet er goed uit, wordt misschien nu wat magerder.
Ben thuis aan werk maar lig al een uur met buikpijn in bed, heb de laptop erbij gepakt, maar het lukt echt niet!
Ik had geld overgeboekt van Paypal naar mijn bankrekening, maar het is nog niet binnen. Wordt dan zeker maandag eer dat het binnen is. Balen, want het is best veel.
Ik doe weer eens een poging om schoon te maken. Stukje schoonmaken, even iets googelen, schoonmaken, op YouTube filmpje kijken, stukje schoonmaken en weer op t forum. Wat in een uur kan, daar doe ik zo ongeveer een dag over.
Heh dat zou door SEPA niet meer moeten kunnen? Euro betalingen zouden echt gestandaardiseerd moeten zijn en niet langer dan een werkdag moeten duren (feestdagen daargelaten, als er dan geen transacties zijn)
Ik heb een nieuwe agenda/planner nodig maar ik kan door de plannerbomen het bos niet meer zien, pffff. Ik heb nu de planner van Mascha en ik twijfel of ik die van Cynthia moet gaan kopen of juist iets heel anders zoals Passion/Purpuz/etc.
Wat ik zoek:
- Jaaroverzicht voorin.
- Één week op twee pagina’s.
- Veel ruimte voor to-do’s; dus liever ruimte daarvoor dan dat de uren van de dag erin staan.
- Ongedateerd óf beginnend in de zomer zoals een schoolagenda, want mijn planner is eind juli vol.
- Max €35,-
Maakt niet uit of ie verticaal of horizontaal loopt. Ik was altijd horizontaal gewend, gebruik nu langer dan een jaar verticaal, dus het kan eigenlijk allebei wel.
Wie heeft goede aanraders of afraders voor me?
Ja, duurt ook echt lang. Heb weleens gehoord dat het deels met de hand gebeurt, maar geen idee of dat echt zo is. Maar volgens mij heeft het ook te maken met rente ofzo.
Nou ja, ik heb dit niet nodig nu ofzo (volgend jaar pas), maar wil het gewoon hebben voor op de spaarrekening Wacht al sinds half juni, dus vind het lang genoeg duren, haha.
Wat is poepen soms chill.
Waar de fuck hebben ze dat SEPA dan voor in het leven geroepen :’)… Als alle banken eigen verwerkingstijden aan mogen houden?! Moet je per se een Belgische rekening omdat je daar werkt?
Ik heb sowieso het idee alsof België en Duitsland zwaar achter lopen op het gebied van internetbankieren etc. Van Duitsland weet ik het zeker iig.
Maar zo debiel dat je een Belgische rekening daarvoor nodig hebt!!! Die idioten kunnen op ieder welk IBAN nummer uitbetalen, dat willen ze alleen niet. Lekker middeleeuws hoor jezus christus.
Ik woon praktisch in Duitsland dus weet nog van vroegah bij de AH dat al die Duitsers zeiden: OHHH kann ich hier nicht mit EC Karte zahlen? Uh nee, flikker op.
Oooh dit is voor mij zo’n enorme ergenis geweest toen ik in België studeerde. De helft van de tijd niet kunnen pinnen. Ook kon ik in het studentenrestaurant van mijn uni ook nooit pinnen met mijn NL bankpas. Alleen met Belgische pas kon je daar pinnen. Stelletje mafketels
Is het geen optie dat je tzt zelf iets boekt en dan iets later aansluit?
Ik begon net ‘centraal’ te typen in de url balk Is dus toch niet helemaal uit mijn systeem om naar centraal station te gaan
Heb even niet gekeken of er al gereageerd is, maar in principe rijden de treinen en bussen gewoon, behalve de buslijnen die dwars door de stad gaan. En de heyendaalse weg kan afgesloten zijn, afhankelijk van dag en tijd. Maar als je naar station heyendaal gaat kan je sowieso naar het gymnasion lopen, dat os ongeveer 10 minuten.
Ik kreeg gister precies hetzelfde smsje en ik vroeg me alleen maar af of ik die 10gb niet kon inruilen voor korting op mn abonnementen, ondankbare hond ben ik eigenlijk ook
Ik vind het wel goed bedacht! Alleen mijn Sim only abbonement is al niet zo duur en ik gebruik in het ov redelijk veel internet dus ben hier wel blij mee. Ik begrijp je wel hoor, vooral als je nooit 10gb of 20gb gaat verbruiken.
Ik zag vanmorgen een vrouw in een Louis Vuitton badjas haar Franse Bulldog uitlaten haha
Ik ben net gebeld, en ik ben aangenomen voor mijn traineeship. Ik ga half augustus al beginnen met stage lopen! Het is allemaal zo makkelijk gegaan, 27 juni ben ik afgestudeerd en nog geen maand later heb ik al werk!