Dit is ook mijn hele weekend geweest, inclusief het hele huis gepoetst #burgerlijk. Ik ben altijd zo kapot na zo’n dag!
Ohhhhh wat traumatisch
Ja inderdaad! Maar daarom denk ook leuk om naar te kijken, ook al kijk je het een lange tijd niet je zit er dan zo weer in
Ik ben zo lui vandaag.
foto’s in het plantentopic ajb! 
Ik ook, niet te geloven. Het enige wat ik doe is eten, nadenken over wat ik nog wil eten en filmpjes over eten kijken. Er is gewoon geen beweging in mij te krijgen. Groeten vanuit bed met een vrieslolly.
Haha ja ik ook. Vanmorgen, het was al half 12 wakker schrokken en in huispak de hond uitgelaten maar die was gelukkig net zo lui. Heb daarna hele tijd series gekeken en chips gegeten.
Nu net gedouched en de hond weer uitlaten, gelukkig is ie ook lui vandaag.
Ik zal eraan denken! 
Zijn er meiden die t nieuwe album van Tyler the Creator (al) hebben geluisterd? Wat een ervaring zeg jeetje
Zo en ook nog even naar het tuincentrum geweest, nu heb ik bloemen op mn balkon 
Waar schijnt de zon? Hier niet hoor 
Bezoeken jullie dit forum vaker via laptop/computer of telefoon? Ik nu voor het eerst via telefoon maar vind het echt onprettig haha 
Thuis op mijn tablet of telefoon, op kantoor op mijn pc. Merk zelf niet veel verschil. Alleen typen op de computer vind ik makkelijker.
In den haag is het somber.
Misschien werkt het fijner als je het forum op een ander thema instelt?
Hier in (het normaal zo zonnige) Zeeland is het al de hele dag grijs, regenachtig en winderig…
Van die dagen dat elke kleine handeling moeite lijkt te kosten en ik mijn best moet doen niet weer in bed te gaan liggen, bleh.
Waarom waarom heb ik gezegd dat ik vanavond wel even 4 uur kom werken
lig zo lekker op de bank. Onweer erbij alles.
Ik voel me de laatste tijd niet gesteund in mijn omgeving (juist door de belangrijkste personen die ik ken). Bah.