Wat je even kwijt wilt #21

Oh noo dat is echt zo rot en ellendig :cry: Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

1 like

Jouw vader ging voor je strippen?

Hahah echt mee doen? Zie het al helemaal voor me :’) Met de hele familie eromheen hahah.

Crisisdienst is vast open op zondag. Sterkte :joy:

3 likes

Ik ga zo lekker op die filmpjes van Klikbeet :joy:

9 likes

Ik ook! Die ā€œjij vertrektā€ vond ik ook geniaal.

1 like

Ik ben op een conferentie maar ik moet de hele dag bij onze stand zitten en dat is best saai (maar wel leuk dat ik betaald in het buitenland zit). En ik vind het heel vervelend dat alle vragen aan mijn mannelijke collega worden gevraagd, niemand richt zijn vragen aan mij. Ik weet ook dingen hoor.

1 like

Ik ga in augustus een weekend naar Parijs met een vriendin en nu willen we kaartkes bestellen voor de thalys. Alleen zij reist vanaf Amsterdam en ik vanaf Leiden, maar volgens mij kun je maar een opstap plaats kiezen… we kunnen ook wel apart boeken, maar dan zitten we niet naast elkaar. Weet iemand of hier een oplossing voor is?

Leiden is sowieso geen opstapplek voor de Thalys toch? Kunnen jullie niet beiden naar Rotterdam Centraal reizen met de NS en dan vanaf daar opstappen? Je moet sowieso die richting op uiteindelijk en de Thalys is dan ook ietsje goedkoper vanaf Rotterdam dus dat heft de kosten van je NS treinkaartje weer op.

3 likes

Hemeltjelief, m’n vriend is zo druk op zondagochtend! Ik wil gewoon rustig even zitten met m’n laptop en bakkie pleur. Demonstratief de keuken ingelopen om breakfast burrito’s te gaan maken en hem weggestuurd, toen ging gelukkig de Playstation aan. Aaah rust.

1 like

Ik sport regelmatig laatste maanden, maar ik ben van de trap gevallen van de week en nu lijkt sporten met gekneusde ribben (en blauwe tenen) me niet echt heel handig en sowieso pijnlijk. Nu moet ik dus dagen rust houden en ik vind het echt saaaaai. Gek hoe snel je ā€˜verslaafd’ raakt aan sporten.

1 like

Ik zit nog steeds in m’n pyjama op de bank en echt 0,0 zin om op te staan

2 likes

Thanks voor je antwoord. Maar ik zit te denken, als wij 2 tickets kopen vanaf amsterdam kan zij toch gewoon in Amsterdam opstappen en ik in Rotterdam, dat zou toch geen probleem moeten zijn lijkt me?

Irritant he. Ik zat te bedenken; wat kan ik wel doen. Maar eigenlijk is geen enkele sportieve beweging nu heel verstandig. Wil niet het risico nemen te vallen, dus skaten valt af. Fietsen is pijnlijk want dan zit ik voorover. Iets met gewichten kan niet want te veel gewicht voor mijn ribben. Grondoefeningen doen pijn en mijn tenen vinden dat ook niet leuk. Zou kunnen wandelen maar saaaaaai.

Ja veel te vroeg, half 7 :sweat_smile: kon niet meer slapen, dus kwam er rond half 8 maar uit haha

1 like

Hoopte dat ik er binnen paar dagen wel vanaf was. Wel gek, ik had nacht nadat het gebeurde nergens last van, maar opeens sindsdien wel. Maar het is nu wel weer iets minder erg dan eergisteren dus ik heb hoop dat ik er snel vanaf ben… Ja als ik nu een zwembeweging maak voelt het ook raar. Zo kut, zie mijn conditie meteen al minder worden :frowning:
Was je nog naar een fysio gegaan?

Same! Zoontje loopt ook nog in pyjama…

Je mag PM’en, dit is zodanig spoedgeval dat ik met liefde wat uren maak op zondag.

11 likes

hahaha love AT5. Ik vond het ook echt prachtig dat ze gewoon meerdere omwonenden hadden geĆÆnterviewd over een zingende buurman :") (https://www.at5.nl/artikelen/194123/duncanliefhebber-zingt-halve-nacht-door-het-was-echt-afgrijselijk)

Ik heb toch maar een stukje songfestival gekeken en was echt blij dat IJsland bij de puntentelling nog een statement deed. En ik werd net pas om half 12 wakker?! Dit overkomt mij echt nooit.

Met wat alcohol achter de kiezen??