Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb idd al dat donkere thema, die vind ik wel fijner dan de andere

2 likes

Zojuist in een verhitte discussie met mijn vriend gesnauwd dat zijn cavia weer eens doder was dan mijn cavia,
Wat tot gevoel had dat mijn vriend nog bozer werd omdat ik een ā€œdebieleā€ uitspraak deed die nergens op sloeg.

Hij slaat verdomme wel ergens op :relieved:

24 likes

M’n vriend bood aan om voor vanavond de pannenkoeken te bakken. Alleen hij bakt ze zo dik en ik vind ze dun (zoals ik ze bak) veel lekkerder. Dus nu sta ik te bakken en heb er stiekem spijt van dat ik tegen m zei dat hij ze niet zo goed als ik kon bakken :eyes:

5 likes

Kum je ā€œmobileā€ aanklikken verandert de indeling.

Dat is zo kut he, net als je ze zo hard nodig hebt :heart::heart: Knuffel, je mag hier altijd je verhaal kwijt

1 like

Sinds ik weer hormonale anticonceptie gebruik heb ik zo veel last van hoofdpijn en migraine. Gebruik hetzelfde als 5 jaar geleden, toen had ik daar nooit last van. Ik wil geen kinderen meer maar elke week migraine en hoofdpijn is ook niks :frowning::frowning:

Ik vind de patƩ van Kips super lekker en de filet americain ook. Garden nog iets heeft ook lekkere smeerworst. Vegetarische slager heeft ook okƩ filet americain.

1 like

Vega smeerworst en filet bestaat sowieso. Je hebt ook vegetarische boterhammen worst etc. En ik vind van zonnatura de groentespreads heel erg lekker!

1 like

Ja! Mijn favorieten verkrijgbaar bij ah zijn:
Filet americain: van Smaeck, en vega slager vind ik ook lekker
Smeerworst: van kips, unox, vega slager
ā€œPlakjesā€: de ā€œkipfiletā€ van garden gourmet of de spinach red pepper slices van Quorn (dat is echt mijn favoriet)

1 like

Pffff gisteren zijn er best wat foto’s gemaakt waar ik op sta en ik schrok echt van hoe dik ik ben geworden. Ik moet er echt wat aan doen, maar weet gewoon niet hoe omdat diĆ«ten averechts lijkt te werken pffff :confounded:

lol m’n ouders zijn soms zo… apart.
M’n moeder ging voor het eerst in haar leven een pizza beleggen
en toen wilde ze de kaas er als laatste op strooien ipv onder het beleg? ik moest ingrijpen
en vervolgens hebben ze allebei hun pizza met vork en mes gegeten

8 likes

De vega smeerworst / leverpastei in van die blikjes van Unox vind ik lekker en de chicken free slices van Quorn ook.

Bonnie (boncolor) had trouwens toevallig vandaag een video waarin ze allerlei soorten vegetarisch broodbeleg ging testen.

1 like

Wow, in het oosten idd allemaal dikke buien op de radar te zien. Hier in het westen blijft het gelukkig droog, maar het is hier wel opeens donker en heel bewolkt geworden :thinking:

Ik doe de kaas ook altijd bovenop :sweat_smile: Ik eet het alleen niet met vork en mes want ik heb handen.

3 likes

Ben GROOT fan

Hahaha ik strooide ook altijd mijn kaas bovenop hoor! En ik functioneer best prima verder

1 like

Hier heeft het vanmiddag geregent nu is het chill.

Huh oh ik dacht dat het ~normaal~ was om eerst geraspte kaas als een soort bedje voor het beleg ? Nou ik weet het ook niet meer nu

1 like

Mega harde onweer hier yes love it

1 like

Hier gaat het pas los als ik al moet slapen :slightly_frowning_face: