Wat je even kwijt wilt #21

Ik sport regelmatig laatste maanden, maar ik ben van de trap gevallen van de week en nu lijkt sporten met gekneusde ribben (en blauwe tenen) me niet echt heel handig en sowieso pijnlijk. Nu moet ik dus dagen rust houden en ik vind het echt saaaaai. Gek hoe snel je ‘verslaafd’ raakt aan sporten.

1 like

Ik zit nog steeds in m’n pyjama op de bank en echt 0,0 zin om op te staan

2 likes

Thanks voor je antwoord. Maar ik zit te denken, als wij 2 tickets kopen vanaf amsterdam kan zij toch gewoon in Amsterdam opstappen en ik in Rotterdam, dat zou toch geen probleem moeten zijn lijkt me?

Irritant he. Ik zat te bedenken; wat kan ik wel doen. Maar eigenlijk is geen enkele sportieve beweging nu heel verstandig. Wil niet het risico nemen te vallen, dus skaten valt af. Fietsen is pijnlijk want dan zit ik voorover. Iets met gewichten kan niet want te veel gewicht voor mijn ribben. Grondoefeningen doen pijn en mijn tenen vinden dat ook niet leuk. Zou kunnen wandelen maar saaaaaai.

Ja veel te vroeg, half 7 :sweat_smile: kon niet meer slapen, dus kwam er rond half 8 maar uit haha

1 like

Hoopte dat ik er binnen paar dagen wel vanaf was. Wel gek, ik had nacht nadat het gebeurde nergens last van, maar opeens sindsdien wel. Maar het is nu wel weer iets minder erg dan eergisteren dus ik heb hoop dat ik er snel vanaf ben… Ja als ik nu een zwembeweging maak voelt het ook raar. Zo kut, zie mijn conditie meteen al minder worden :frowning:
Was je nog naar een fysio gegaan?

Same! Zoontje loopt ook nog in pyjama…

Je mag PM’en, dit is zodanig spoedgeval dat ik met liefde wat uren maak op zondag.

11 likes

hahaha love AT5. Ik vond het ook echt prachtig dat ze gewoon meerdere omwonenden hadden geïnterviewd over een zingende buurman :") (https://www.at5.nl/artikelen/194123/duncanliefhebber-zingt-halve-nacht-door-het-was-echt-afgrijselijk)

Ik heb toch maar een stukje songfestival gekeken en was echt blij dat IJsland bij de puntentelling nog een statement deed. En ik werd net pas om half 12 wakker?! Dit overkomt mij echt nooit.

Met wat alcohol achter de kiezen??

Ja, dit zou ik doen. Dan zit je naast elkaar en volgens mij is een ticket vanaf Rotterdam helemaal niet goedkoper.

Ik zoek een bepaald speeltje voor mijn konijn en wist dat er een dierenwinkel hier in de buurt zat, dus ik dacht ik ga ff kijken. Blijkt het zo’n echte dierenspeciaalzaak te zijn met heel veel dieren (ook exotisch). Het was er super warm, alles was vies. Kon wel huilen, het was zo zielig :frowning:
Ben meteen weer weggegaan natuurlijk maar wtf, dat dit nog bestaat.

Haha ik was ook Gilmore girls aan het kijken!

1 like

Ja, lijkt me inderdaad ook geen probleem behalve dat je dan meer moet neertikken voor je reiskosten naar Rotterdam. Dan betaal je dubbel. Weet niet of het mega veel is, maar die vriendin uit Amsterdam moet toch jouw kant op uiteindelijk dus kan die net zo goed eerst met de trein naar Rotterdam komen en dan samen daar op de Thalys toch? Maar nogmaals ik heb geen idee wat de prijzen zijn op dit moment, dus misschien maakt het helemaal niet zoveel uit.

Vroeger wel haha, maar misschien is dat veranderd nu…

Edit: scheelt een tientje ongeveer, nouja dus niet zo’n exorbitant verschil :sweat_smile: @JaneWhiskers

Net terug van het tuincentrum, heel veel leuke plantjes en bloemetjes voor de voortuin gekocht! Zometeen boodschappen doen voor de hele week, bah geen zin in.

4 likes

Hmm ik had ook even gekeken en als je ruim van tevoren boekt kost een enkeltje 35 euro, of je nou van Amsterdam of Rotterdam vertrekt. En @JaneWhiskers gaat in augustus toch? Dus dan zou deze prijs van toepassing kunnen zijn.

Dan maakt het inderdaad niet uit!

@RupiKaur nee klopt het is inderdaad even duur. Bedankt voor het meedenken allebei!

Oh, ik ga dit de komende week ook doen voor een vriendin. Ze is enorm dyslexisch en gebruikt af en toe de meest vreemde zinsopbouw. Ze zou het vandaag sturen; echter redt ze het niet. En ik moet de hele week werken. Agja, goede vriendinnen zijn wij!

1 like