Wat je even kwijt wilt #21

Ik ben echt bang dat Anna nooshin gaat presenteren bij song festival :nauseated_face:

4 likes

Ik denk Chantal Janzen! Met Humberto ofzo :smile: hoop ook geen Anna nee pfff

Indonesie! Het is suuuper mooi en heel erg leuk. Ben ook niet alleen ofzo, doe veel leuke dingen en heb het hier echt naar mn zin, maar toch is er iets waardoor ik heimwee heb :frown: weet niet zo goed hoe het komt. Misschien omdat het nu juist een kortere periode is (ben wel vaker een half jaar weggeweest) dat ik er meer mee bezig ben ofzo? Ik heb geen idee

Het lijkt me zo leuk om een podcast te beginnen, maar het wordt denk ik dan zo’n net-nietje :anguished::expressionless:

2 likes

Over wat zou je het willen doen?
Ik zou naar je luisteren.

Haha het eerste wat ik heb gedaan is googlen wie er had gewonnen. Ga nu (voor het eerst) het liedje luisteren

5 likes

Ik baal stiekem een beetje dat ik al sliep toen de uitslag was. Dit wordt zo’n moment van:waar was je toen… uh ik sliep :sweat_smile:

Haha ja m’n vader wilde graag een detective kijken en toen ben ik erna naar bed gegaan ! Jammer dat ik dit jaar niet bij een Eurovisie feestje was

1 like

Waarom ben ik al wakker. Wrs omdat ik om 22:45 al sliep. Maar moet vannacht tot 04:30 werken dus ik wil slaaaapen

Over ā€œnostalgische dingenā€ van toen ik jong was (ben pas 24 hahaha). Beetje met feitjes en dat het leerzaam is etc.

Ohja Chantal. En ik denk Jamai ook, die is ook wel commercieel. Alhoewel ik z’n nieuwe kapsel wel eng vind :biggrin:

Moet RTL ze wel willen uitlenen aan de publieke omroep. Want ESF is niet van de commerciƫlen

2 likes

Ah trots op Duncan.

1 like

Iedereen is in het begin een net nietje. Gewoon proberen uiteindelijk word jr een stuk beter.

1 like

Heb je een idee?

Ik zou het ook graag willen doen, maar weet niet waarover:(

Het is pas kwart over 10 en heb al zoveel gedaan: gedoucht, de was helemaal bijgewerkt, rekentoetsen nagekeken en ingevoerd, badkamer gepoetst, wc gepoetst en opgeruimd.

Ik ga maar een boek lezen dan :woman_shrugging: als de zon nog ff gaat schijnen zou dat mooi zijn.

21 likes

jemig. ik heb letterlijk net mn kamerjas aangedaan.

25 likes

AT5 geeft tips tegen hooikoorts:

• Gebruik je hooikoortsmedicijnen

40 likes

Was met een vriendin naar een Aziatisch foodtruck festival gisteren en dat heb ik geweten hoor…

niet openen als je emetofobie hebt

hele nacht elk halfuur eruit en naar de wc rennen want ik heb voedselvergiftiging opgelopen :cry:

water is zelfs al teveel ik word helemaal gek

Hhaa er kwam in mij op ā€˜jeetje wat een levenslust’. En jaloezie, dat kwam er ook in me op. Ik ben ongeveer net als @Banananana. Ik heb ontbeten. That’s it.
Hoe laat was je wakker dan?

2 likes