Naar mijn idee gaat de kaas bovenop zodat overal kaas op zit mmm
Er staat een kip met een blik bier in zân gatje in de BBQ, zin in zo!
Ondertussen ben ik macramé plantenhangers aan het maken hahaha lekker suf.
Vito Iacopelli heeft ook veel verstand van pizzaâs. Ik doe zelf na de tomatensaus ook altijd de geraspte kaas en gooi en daarna nog vaak buffel mozzarella op.
Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik geen tijd heb om mijn geld uit te geven aan onnodige dingen. Kei goed voor mijn bankrekening dus, al zou ik wel echt weer meer tijd willen. Nog 2 weken bikkelen en dan bijna vakantie <3
Eerst tomatensaus, dan mozzarella, dan wat je er op wilt en eindigen met geraspte kaasâŠ
Tadaa perfecte pizza 
Ik moet over 1,5 uur een artikel af hebben en ik zit gewoon hier op FF polls te maken over het songfestival. WARUM 
Waar gaat je artikel over?
Heb hem wel ingevuld nu 
Zooooo genoten van mân zalm, god wat lekker 
Ik wil ook onweer, maar dat gebeurt hier echt zelden :c
Net aan de tweede maand begonnen, dus hoop dat het inderdaad een kwestie van wennen is. 
Ja het is echt vet. Heb je al een favo?
Jawel, dat mag en doen wij ook
Ik ben voor vakantie op zoek naar een appartement en alles in OekraĂŻne is zo ontzettend kitscherig. Ik kwam er net eentje tegen met deze slaapkamer en het lijkt net een bordeel hahaha
Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor 3 (long)onderzoeken. Blehh.
En ik mn zusje vandaag gerust stellen dat er vast niks aan de hand is (nu zelf nog geloven haha)
Er is vast niks aan de hand
je test was laatst ook goed!
Omg! Doodeng!
Gisteravond waren mijn zusje (18) en ik aan het fietsen en er begon ineens een random jongen naar ons te roepen. Zegt een vriend (oid) van die jongen: ja, sorry hij wordt nogal wild als hij dames van onder de 18 ziet.
Uhm thanks??? Ben 23 maar oke 

Monica doet mee aan het programma gevaarlijke wegen. Dacht dat die meid overal bang voor was en nergens in geintereseerd haha ben benieuwd
Eten en wijn zijn zoveel lekkerder na hardlopen. Echt