Wat je even kwijt wilt #21

Naar mijn idee gaat de kaas bovenop zodat overal kaas op zit mmm

Er staat een kip met een blik bier in z’n gatje in de BBQ, zin in zo!

Ondertussen ben ik macramé plantenhangers aan het maken hahaha lekker suf.

2 likes

Vito Iacopelli heeft ook veel verstand van pizza’s. Ik doe zelf na de tomatensaus ook altijd de geraspte kaas en gooi en daarna nog vaak buffel mozzarella op.

1 like

Ja eigenlijk ook wel goeie tactiek :biggrin:
@Totoro

1 like

Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik geen tijd heb om mijn geld uit te geven aan onnodige dingen. Kei goed voor mijn bankrekening dus, al zou ik wel echt weer meer tijd willen. Nog 2 weken bikkelen en dan bijna vakantie <3

3 likes

Eerst tomatensaus, dan mozzarella, dan wat je er op wilt en eindigen met geraspte kaas

Tadaa perfecte pizza :relieved:

1 like

Ik moet over 1,5 uur een artikel af hebben en ik zit gewoon hier op FF polls te maken over het songfestival. WARUM :tired_face:

2 likes

Waar gaat je artikel over?

1 like

Heb hem wel ingevuld nu :wink:

1 like

Zooooo genoten van m’n zalm, god wat lekker :heart_eyes:

Ik wil ook onweer, maar dat gebeurt hier echt zelden :c

Net aan de tweede maand begonnen, dus hoop dat het inderdaad een kwestie van wennen is. :see_no_evil:

Ja het is echt vet. Heb je al een favo?

Jawel, dat mag en doen wij ook

1 like

Ik ben voor vakantie op zoek naar een appartement en alles in OekraĂŻne is zo ontzettend kitscherig. Ik kwam er net eentje tegen met deze slaapkamer en het lijkt net een bordeel hahaha

40 likes

Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor 3 (long)onderzoeken. Blehh.
En ik mn zusje vandaag gerust stellen dat er vast niks aan de hand is (nu zelf nog geloven haha)

Er is vast niks aan de hand :kissing_heart: je test was laatst ook goed!

2 likes

Omg! Doodeng!

Gisteravond waren mijn zusje (18) en ik aan het fietsen en er begon ineens een random jongen naar ons te roepen. Zegt een vriend (oid) van die jongen: ja, sorry hij wordt nogal wild als hij dames van onder de 18 ziet.
Uhm thanks??? Ben 23 maar oke :joy::joy::joy::joy:

3 likes

Monica doet mee aan het programma gevaarlijke wegen. Dacht dat die meid overal bang voor was en nergens in geintereseerd haha ben benieuwd

Eten en wijn zijn zoveel lekkerder na hardlopen. Echt :heart_eyes:

5 likes