Wat je even kwijt wilt #21

Waarom is een profielfoto kiezen voor hier op het forum zo lastig? Ben al veel te lang op zoek, heb nu die lelijke L.

Ik kijk altijd op weheartit voor een leuk plaatje! Staan er genoeg.

1 like

Wacht ik maak wel een mooie L voor jou

5 likes

Volgens mij ga jij vroeg naar bed vanavond :joy:

2 likes

Ik ben moe en heb hoofdpijn, maar ik wil ook dingen voor mezelf doen en nu kan ik niet kiezen of ik ga haken, schilderen, journallen, een film ga kijken of gewoon naar bed moet gaan. :sweat_smile:

1 like

Had eerst een recht toe recht aan L met allemaal glitters. Maar vind deze krul L veel leuker

7 likes

Hahahah goals, thanks

4 likes

Jankennnn, morgen om 5:30 de wekker en dan van 7:00 tot 17:00 werken :cry:

Oh deze man, kan hij nou een keer van tv af :sob:
Wie zit er nog op te wachten?

Ik ging btw even googlen naar de gast omdat ik niet wist wie erbij zat, maar vind het ook wel weer typisch dat ik als ik college tour google alleen een artikel vind met als titel
VANAVOND OP TELEVISIE: COLLEGE TOUR MET MATTHIJS VAN NIEUWKERK

Eh nee, hij interviewt, lijkt me relevanter om de gast te noemen want hij zal de komende tijd -je verwacht het niet- in elke aflevering zitten?

14 likes

Jinx dit niet :joy:

1 like

Snurkt die van jou ook als ie gedronken heeft? :face_with_monocle:

1 like

Ik ben nu maar vast naar bed gegaan, vannacht ook een korte nacht gehad door alle spanning en sensatie

Wow ik heb nu even van die bandalettes van de MS aan en hoewel dit nog niks zegt over langdurig gebruik is mijn eerste impressie echt best positief

5 likes

Ik heb net echt de meest absurdistische vragenlijst ingevuld. Zou eigenlijk over internationalisering van studenten gaan, maar ze vroegen ook dingen over de positie van mannen versus vrouwen (“vind jij het schadelijk* voor kinderen als de moeder werkt”)??

*weet niet meer of ze dat exact zeiden, maar het was in die trant

2 likes

Grrr de voedselbank komt niet meer langs op mn werk om het brood op te halen en nu moeten we het allemaal weggooien. Heb drie broden meegenomen, moet straks nog naar mn andere werk en misschien willen mensen daar wel brood. Vind het ZO erg om het weg te gooien.

1 like

Ik volg Future op Instagram, geeft die gast zijn kid van 5 jaar een Rolex?!!! Wtf. Dat kind reageert ook best droog. Dan heb je kinderen niet helemaal begrepen denk ik, als je denkt dat je je kind met een duur horloge blij maakt. Als dat joch de waarde ervan al kent, dan alleen maar doordat pappie er zoveel belang aan hecht.

We zijn bezig met het boeken van een vakantie en mijn enthousiasme word steeds minder als ik de prijzen zie. Heb het al lang uitgesteld, maar we zouden over een maand al gaan dus moeten nu toch wel echt gaan boeken. Ik ben echt een gier.

4 likes

Normaal werk ik 4 dagen in de week en ik heb deze aankomende week toegestemd met 5 dagen werken omdat er iemand te kort was. En het is in ruil voor volgende week vrijdag vrij (wat lang weekend betekent).

Maar ik zie nu toch wel op tegen 43 uur werken :dizzy_face:.

Succes morgen! :heart: Hopelijk is het allemaal goed, ik zal voor je duimen!

1 like

Ik mag het dus eigenlijk niet meenemen… maar ja jammer dan. Ik kan het altijd nog weggooien als mn andere collega’s niet willen.

1 like