Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb die drie lange (16-18 uur) festivaldagen achter elkaar gedragen en de derde dag gingen ze een beetje zakken, maar het zijn echt top dingen

2 likes

Je moet niks vinden maar ik zou het echt een kut opmerking vinden. Alsof je alleen arm candy en voor de show bent.

2 likes

Nee ging altijd naar de voedselbank, vond ik heel leuk. Maar die komen nog maar eens per week nu omdat ze te weinig vrijwilligers hebben. En ik heb al gekeken waar ze zitten, als het centrum was had ik het brood wel gebracht maar helaas zitten ze echt mega ver weg. Dus nu moeten we alles weggooien. Ik heb vandaag ook in tgtg tasjes gedaan maar dat waren er maar zeven, ik heb gratis stokbrood weggegeven in de winkel ( mag ook niet hahah), collega’s aangespoord zo voor mogelijk mee te nemen maar toch ook nog wat weg moeten gooien.

2 likes

Ik pm je even want het onderwerp is te obscuur voor het openbare gedeelte :relaxed:

2 likes

Het betekent toch iets als dat je vriend met je kan pronken? Ik weet niet of het oppervlakkig is bedoeld en alleen om de buitenkant draait en daardoor neerbuigend, maar voor het gemak zou ik het aannemen als dat mijn vriend trots op me kan zijn. Innerlijk dus ook.
En tbh vind ik het ook leuk als anderen naar mijn vriend zouden kijken en richting mij denken “Zozo goed gedaan”, dus dat mag dan wat mij betreft ook andersom.

1 like

Wtf

Dit breekt een beetje mn hart

3 likes

Ik kreeg net een berichtje dat ik pas om 12:00 hoef te beginnen morgen. YESSSS🎉

12 likes

Ja ik ging het opzoeken. Maar voor de man ook niet echt een compliment zie ik, dat je alleen die vrouw als partner hebt door je geld en dat je verder lelijk en onaantrekkelijk bent.
Maar ik ga er vanuit dat die collega’s het anders bedoelen en het bedoelen als “lekker ding” en “zo goed gedaan”. Wat ik op zich niet erg vind ik te horen denk ik?

3 likes

Ik slaap bij mijn ouders vanavond en er is werkelijk niks in huis? Vind het echt een beetje aso eigenlijk… er is niet eens iets van ontbijt voor morgenvroeg. Ik zei tegen mijn moeder ‘lekkere dingen heb je in huis’ zegt ze hahaha ja ik ben aan het lijnen.

1 like

Mweehh ik moet morgen weer werken na 1 week vakantie. Ik zie er gewoon echt weer tegenop… Hoop nu alleen maar meer dat ik woensdag word aangenomen bij de baan die ik heel graag wil. Wil vooral ook zo graag weg hier. Helemaal klaar mee :dizzy_face:

1 like

Same! Ik heb toevallig ook ergens anders gesolliciteerd.

1 like

Wij gingen lekker laat naar de bouwmarkt. We dachten dat ie van 9 tot 9 open was. Precies toen we bij de verf stonden, werd er omgeroepen dat de winkel ging sluiten. Oh. We waren echt net binnen. Konden we zo snel niet vinden wat we zochten. Dus met lege handen terug naar huis.

Ik ben in een Van der Valk en er zijn hier gewoon nog gloeilampen op de kamer :woman_facepalming:

Ik moet komende week interviews afnemen in het kader van mijn scriptie, maar vind dat echt een beetje awkward zo 1 op 1 met mensen. Nouja, hopen dat het allemaal goed gaat en dat er resultaten uitkomen waar ik iets mee kan. Dan is het afstuderen weer een stukje dichterbij

Mijn ex komt vrijdag weer langs en nu ben ik vet niet subtiel aan het hinten bij hem dat ik chocolade wil maar ik weet nu al dat hij toch niks meeneemt. :joy: Hij nam wel vaak spontaan chocolade mee toen we nog iets hadden. :pleading_face::heart:

1 like

M’n collega’s wilden het brood hebben :grin:

10 likes

Te vroeeeeeeg

2 likes

Ik vervloek mezelf dat ik het songfestival af wilde kijken. Gisteren hele dag last van gehad (vermoeidheid) en nu nog steeds. Gelukkig 1 dagje werken morgen dagje vrij omdat er monteurs komen. Dan kan ik miss een middagdutje doen

Het is ook mijn eerste echte baan! Haha. Maar nee volgens mij is het ook niet zo :p.

En dankje! Hopelijk zijn ze lief deze week

1 like