Wat je even kwijt wilt #21

Ik ben niet echt bekend in Zwolle dus mijn vraag voor diegene die dat wel is. Zit er een goed Mexicaans of tapas restaurant? Eventueel Italiaans maar dan liever niet een pizzeria, oke dit klinkt misschien een beetje krom maar dat het niet hoofdzakelijk om pizza’s draait. Of eventueel Turks of Ethiopisch (ik weet zo niet welke landen in Afrika allemaal injera eten)?dat restaurant in Amsterdam Addis Abeba vind ik namelijk HEMELS. Maar ik denk eigenlijk dat dat daar niet zit. Nouja, als iemand een tip heeft, hoor ik het graag!

Ik ben zo slecht in keuzes maken, he. Volgende maand naar een festival en moet dan dus gaan kiezen welke boeken ik meeneem (je bent een booklover of je bent het niet :stuck_out_tongue: ), maar ook of ik mijn ereader meeneem of toch maar niet.

Je hebt een vestiging van La Cubanita in Zwolle, maar zelf vind ik UNO altijd erg lekker. Dat is een fusion restaurant met onder andere tapas en kleine pizza’s. Bij Las Rosas hebben ze ook tapas maar niet een hele uitgebreide kaart volgens mij.

1 like

Heb daar nog nooit van gehoord, maar waar in amsterdam en wanneer volgende week?

Wil je afhalen? Dadawan , bkk , pokeh house , stroom (nederlands voer)

2 likes

Toevallig zocht ik laatst of er bij mij in de buurt ook plekken waren waar je Eritrees/Ethiopisch kunt afhalen en toen kwam ik op injera.nl haha. Ik weet niet of de lijst compleet is maar daar staan wat Nederlandse/Vlaamse restaurants waar je injera kunt eten.

1 like

Ik zie nu pas hoe laat het is omg echt niks gedaan vandaag behalve nog 4 plantenhangers macrame-en en een Etsy shop maken. Oepsie.

Zie nu pas hoe laat het is, ik merkte ineens dat ik honger heb haha.

4 likes

Ja afhalen, zodat ik hebt op de kamer kan eten (zit in het ha ar HU is).

Thanks! Ik ga die even checken!

1 like

Oh ik woon trouwens niet in de buurt van Zwolle haha. Maar misschien staat er wat tussen!

Wat is je Etsy shop? :grin:

Ik zit echt volledig te stressen op school en een lokaal bezet te houden omdat ik zo moet presenteren en geen lokaal gereserveerd heb van te voren, slim. Nog 45 minuten wachten en ik vreet mezelf echt op. Ontspannnn. Ben zo blij als het 21.00 en de presentatie/assessment voorbij. Ik moet ook plassen maar durf het lokaal dan niet uit want mocht er een beveiliger langslopen sluiten ze het af.

1 like

Las Rosas. Daar kan je zo lekker eten.

1 like

Haha nou ik ook niet hoor maar alsnog een goede tip want ik heb er zelf nog nooit zo bij stilgestaan injera af te halen. En succes zo met je presentatie!

1 like

UNO¿¿ Vind ik echt dramatisch slecht haha

Wel tijd geleden dat ik er geweest ben tho

Succes!!

1 like

Heeft iemand hier wel eens zo’n reisje geboekt met srprs.me? Ik zit er al een tijdje over te twijfelen.

Ah ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Doe wat goed voelt voor jezelf de aankomende dagen!

1 like

Ja is leuk gewoon doen

Haha ok helder!
Oh shit ik zie nu pas dat het een link is geworden.

1 like

Zit daar niet op maar wil met liefde oppassen!