Wat je even kwijt wilt #21

Zometeen een belangrijk gesprek bij het ggz.
Ik moet evt naar een ander team , maar ik wil mijn psychiater niet kwijt ( die mag ik dus niet meenemen)
Maar in dit team kunnen ze niks meer doen ( ik heb al het een en ander gehad en de rest is echt persoonlijkheidsproblematiek dus dan moeten ze me naar een ander team verwijzen)

Vind het zo kut… als ik niet naar dit team ga dan kan ik niet verder met mijn behandeling. Maar ik ben samen met mijn psychiater begonnen met afbouw medicatie, dat wil ik graag met haar verder doen.

Vorige gesprek met de screening voor dit team had ik echt een *****wijf… vette ruzie met haar gehad en helemaal in tranen. Nu heb ik zometeen met haar het “uitslag” gesprek.

Ik wil niehhiieeeeet :sob:

2 likes

Ik heb net op topsnelheid 370 gram aan wortels en bleekselderij met hummus gegeten. Ik ben blij dat mijn snackhand ook met groente werkt.

21 likes

Heb je dit al tegen je huisbaas gezegd? Zo ja, hoe reageerde hij?

Hahah

Ik vind wortels en bleekselderij gewoon zo lekker knapperig. Vooral bleekselderij. En hummus maakt alles 9.7 keer beter.

5 likes

Hij neemt niet op :sweat_smile:

1 like

jawel

3 likes

Ik ben zó moe en mijn lijf doet zoveel pijn. Vrijdag gaan we voor een lang weekend naar de Efteling en ik zie er gewoon tegenop omdat ik weet dat mijn lijf daarna helemaal gesloopt is. Kan wel janken :cry:

Ik word echt zo kwaad van al die Vlaams Belang aanhangers onder politieke artikels op fb. Zo respectloos, seksistisch en kleinerend. Echt verbazingwekkend dat zoveel mensen op zo’n manier leven. Ben er echt even niet goed van.

Dit precies. Vannacht ook overgegeven uit het niets, voel me mega duf

1 like

Ik ook. En hoofdpijn. Dit is niet mijn dag.

2 likes

Wil naar huis en eten. Ben helemaal gaar, heb honger en heb wat frisse lucht nodig

Ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn toilet lekt… Met als gevolg dat het onder het laminaat terecht komt en dat dat een beetje bol is gaan staan, dus stress stress.
Ik de verhuurder gemaild, maar die vind dat ik het zelf op moet lossen. Het lekt echt behoorlijk, dus ik wil er zsm vanaf. Alleen ik werk fulltime met 3 uur reistijd per dag en thuiswerken is moeilijk tegenwoordig. Dus ik had m’n klus op werkspot gezet, in de hoop dat iemand 's avonds of op zaterdag zou kunnen, maar ja wel tegen dikke :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face: natuurlijk

Belde 3 uur daarna m’n vader dat ie via m’n moeder van m’n probleem had gehoord en dat ie vandaag na z’n werk hierheen komt (uur rijden) en spullen meeneemt om het te fixen

Waar heb ik dit aan verdiend :sob:

31 likes

Jaaa maar echt, volgens mij is niks gek genoeg! “maar dit is toch ook een noodgeval?” zeggen ze dan, omg💕

1 like

Ik liep vandaag langs de salon om een afspraak te maken om mijn wenkbrauwen en snor te laten threaden. Tot mijn grote schrik hadden ze gelijk plek en liep ik vervolgens met betraande ogen en mascara onder mijn ogen door de stad. Wenkies gaan wel, maar die bovenlip omg. Voelde me zo een aansteller. Mensen kijken me nu ook meelijwekkend aan.

3 likes

Ik was al klaar met de houding van mijn werk, maar nu helemaal. Ik krijg dus minimumloon en blijkbaar mag ik dus geen overuren meer schrijven. Moe worden is trouwens ook uit den boze :joy: Maar volgens de vacatures is het toch zo’n vrij beroep. Ja joh, geweldig :man_facepalming:t4:

1 like

ik had gister een paar boodschappen gedaan met het idee dat ik vandaag maar de grote supermarkt een halfuur verderop zou gaan voor de weekboodschappen zeg maar. alleen is het hier nu zulk bizar slecht weer met overstromingen aan toe, dat ik 0 zin had om de deur uit te gaan. kom ik er net achter dat ik nog een pizza en loempia’s in de vriezer heb liggen :heart_eyes: life is gooood.

7 likes

Mijn brood zat net vast in de snijmachine in de winkel. Machine ging ook helemaal haperen en rare geluiden maken waardoor iedereen keek. Schaamde me dood want het was mijn eigen schuld aangezien ik het brood er verkeerd om in had gedaan. Was ook niet de eerste keer, maar bij een andere winkel moet je het brood er wel weer andersom in doen. Die mensen daar zullen wel denken…:roll_eyes:

Haha nouja je neemt het brood dat je wil, stopt het in een machine, doet de klep dicht en dan snijd de machine het voor me. Vervolgens stop je het dan in een zak. Het is niet zo dat je zelf met een mes in de weer hoeft, of dat je in contact kunt komen met de messen van de machine.

1 like

No worries meid, over een tijdje heb ik het zo onder de knie dat ik bij je thuis te boeken ben :joy:

Waar ga je altijd?

Beauty house op Korte Hoogstraat! Ze is gelukkig snel en het is maar 18 euro. Normaal doe ik geen mascara op als ik daarheen ga, maar dit was onverwacht. Ik heb het stiekem extra lang uitgesteld, omdat ik niet wilde.:sob: