Wat je even kwijt wilt #21

Ja geen idee of ik het vol ga houden haha. Vorig jaar wel, maar had toen ook ff nodig om bij te komen.
Gelukkig ga ik met m’n schoonfamilie dus die snappen het als ik te moe ben en m’n schoonzus is zwanger dus ik zit in ieder geval niet alleen als we ff moeten bijkomen hah

Rolstoel zou inderdaad kunnen, maar daar ben ik echt nog te trots voor… Toen ik jaren terug met krukken liep heb ik 1 dag in een rolstoel gezeten in de dierentuin en ik heb de halve dag moeten janken. Voelt zo als falen van je lijf dan ofzo?

Oh daar ja. Ik ga altijd naar Image Hairline op de Karel Doormanstraat.

1 like

Soms kijk ik tijdens werk op mijn telefoon naar foto’s van mijn kat en dan smelt ik altijd weg bij dat schattige kopje en die pootjes en flapoortjes :heart_eyes: Voel me dan wel een beetje het gekke kattenvrouwtje haha

6 likes

De tandarts heeft net mijn kies getrokken. Ga vanavond naar de bioscoop en hoop echt dat ik geen pijn krijg of lastig kan eten. Verheug me al de hele week op nachos😍

2 likes

Ik wacht sinds gisteren op een belangrijk mailtje en heb nog steeds niks gehoord en het maakt me echt nerveus, aaargh. Zo irritant dit soort dingen. Het is ook zo zinloos om er zenuwachtig over te zijn. Waarom doet mijn hoofd mij dit aan?!

Ik hoop voor jou dat dat goed gaat. Heb zelf helaas andere ervaringen :sob:

1 like

Ojee veel last van gehad? Dan heb ik wel een reden om snel nog een keer naar de bioscoop te gaan.

Nou ja, chips was niet zo’n goed idee want scherp. En toen bleef er ook nog eten achter in dat gat wat ik niet goed kon spoelen dus ging het ontsteken. Al met al, toppie :grimacing:

1 like

Handig toch zo’n forum haha ik ga naar je luisteren ipv morgen hier zeiken over een ontsteking🤣

1 like

O, die ken ik niet. Ga ik ook eens kijken. Over 5 maanden, als ik weer durf.

Alleen bij Vivian! Met het blonde haar. Zij is goed. €14 voor wenkbrauwen en bovenlip.

Haha ik vind donderdag dus echt de leukste dag! Vroeger was dat thuis de vaste frietdag, dus mss heeft het daar mee te maken😂 Wel grappig hoe dat zo kan verschillen.

4 likes

Ik heb dus echt al in 6 topics een antwoord getypt vandaag maar steeds weer verwijderd want ben bang ‘dat ik niet leuk genoeg ben’ en niets toevoeg ofzo. Echt stom haha. Dus hoi

31 likes

Fuck. Reed net met mijn auto over een gearceerd stuk om sneller te kunnen invoegen (altijd veel opstopping hier dus zo gaat het iets vlotter), staat de politie plots achter mij. Ze deden wel teken van ‘ja juffrouw nu sta je hier mooi’ maar ik moest niet aan de kant ofzo. Maar vrees dat ik toch een boete opgestuurd zal krijgen :frowning: en ben nu bang om mijn rijbewijs kwijt te raken of mijn rijexamen opnieuw te moeten doen… :sob:

Zo herkenbaar dit :pensive:

2 likes

Daarvoor krijg je toch alleen boete?? Balen zeg dat net de politie achter je reed…

Hoe wil je daar je rijbewijs voor kwijt raken? Als ze je een bekeuring hadden wil geven hadden ze je nu wel staande gehouden en die uitgeschreven

1 like

Ik zou het zelf ook echt niet durven als ik net een kies heb getrokken + je moet spoelen nadat je hebt gegeten en dat gaat lastig tijdens een film.

1 like

Ja dat zou eventueel wel kunnen maar meestal willen ze je dan wel even spreken over de reden van je overtreding oid of je een waarschuwing geven.

Ik heb de dag dat ik mijn verstandskiezen eruit heb laten snijden al nibb its gegeten.

1 like