Hahaha de roelvinkjes is nu al weer hilarisch
Gesprek ging dus totaal nietā¦
Vrouw wilt me in therapie hebben die mij dus wel aanstaat maar pas later, de therapie die ik wil vind zij nu niet aan de orde.
Volgens haar heb ik last van emoties en vooral woede, dat ik aangaf daar nooit last van te hebben alleen bij haar was niet waar volgens haar.
Puntje bij paaltje wil ik dus niet naar haar groep en kan ik ook niet bij mijn oude team blijven. Ggz laat me gewoon weer voor de derde keer in de steek, ben er helemaal klaar mee.
Ik ga even in een hoekje zitten huilen
Edit: ze nemen niks van cliƫnten aan, zij weten wat het beste is en jij hebt daar geen inzicht in. Je moet je smoel houden en ja knikken anders moet je weg.
Oeh yes wist niet eens dat dat alweer begonnen was
SOS mān vriend is morgen jarig en ik heb o.a. een tienstrippenkaart voor het filmhuis voor hem gekocht, ga ik vanavond om 12 uur geven omdat ik morgenochtend vroeg weg moet. Alleen nu stelt hij voor om vanavond naar de film te gaan, naar dat filmhuis. Moet ik dan zān cadeautje toch eerder geven of niks zeggen en m die kaart geven nadat we net naar de film zijn geweest?? Paniek, wat zouden jullie doen?
Ik zou hem nu geven
Hoe xoe ik zoān spoiler dat als je erop klikt de tekst zichtbaar is
Voel me echt een digibeet 
Ik ben de laatste tijd zo een hypochonder. Het wordt steeds erger. Ik wil dit niet. Levert zo veel stress op.
Op het tandwieltje en dan blur spoiler!
Bij dat tandwieltje en dan blur spoiler
Ik ontwijk al twee dagen social media om geen spoilers van GoT te zien. Vriend heeft middagdienst en wil per se samen kijken. Morgen eindelijk tijd. Duurt langgg
Waar komt het vandaan? Heb je vroeger iets meegemaakt met iemand die ziek werd?
Heb je het alleen met ziektes?
Probeer te achterhalen waar het vandaan komt, dan kun je er iets aan proberen te doen
Pfoe, net een halfuurtje thuis van werk en kan alweer bijna naar bed voor de volgende dag #leuk
Ja is wel het beste denk ik. Ik reageerde niet superenthousiast op zān voorstel en hoor hem er nu niet meer over, dus hoop dat het idee overwaait haha. De film draait volgende week ook nog dus dan kunnen we er alsnog heen 
Ik ben zo kapot, lig al in bed.
Ben aan het veranderen en niet op de goeie manier ⦠ik lieg om afspraken over te kunnen slaan omdat ik het niet meer trek, eetpatronen slaan nergens meer op, lig steeds eerder in bed.
Er moeten snel wat dingen veranderen want dit is niet oke
.
Ja er staat dan betaling geslaagd boven het betaalverzoek. En als je naar het chat overzicht gaat staat er ook betaald door koper!
Heb je iemand waarmee je kan praten? De huisarts misschien? Pas op jezelf 
Nee niet echt, wel met vriendinnen maar dat is luchtig, en het voelt soms niet zo luchtig. Maar wil het ook weer niet āergerā maken dan het is.
@monkeyslut
Ik denk al te lang te druk. Werk 4,5 dag, stage 1 dag, opleiding 1 avond, af en toe nog een extra werkdag bij een ander bedrijf, huishouden sinds ik een tijdje geleden alleen ben gaan wonen en dan nog een sociaal leven. Hierdoor laat ik dingen liggen, zoals de was, koken en sporten en dat resulteert weer in teleurstelling in mezelf. Beetje vicieus inmiddels. Over vijf a zes weken wordt het als het goed is allemaal een stuk rustiger maar dat lijkt nu even heel ver weg 
Je maakt het niet erger dan het is door er met iemand over te praten. Denk dat je juist nu, nu je inziet dat er dingen veranderen in negatieve zin, in moet grijpen voor je straks met een burn-out of depressie thuis zit.
Die stap is moeilijk, maar als je van jezelf herkent dat het de verkeerde kant op gaat maak je niks groter dan het is maar ben je juist super goed bezig door het te erkennen en er mee aan de slag te gaan 
Ik heb zoān grote aft op mijn tong en hij zit aan de zijkant waardoor hij steeds tegen mijn tanden aan komt. Zo pijnlijk 
Koop pyralvex!! Helpt kei goed