Maar nibb its kan je laten smelten en zijn niet zo scherp. Nacho’s daarentegen haha
Ja die kunnen wel zo recht in die wond steken. Maargoed waar een wil is, is een weg!
Ja dat sowieso haha! Het kan altijd.
Oh wat vreemd ik mag juist niet spoelen, weet niet of een verstandskies of gewone kies trekken verschil maakt. Maar ik heb besloten om maar een keertje niks in mijn mond te stoppen tijdens een film.
In de blender gooien
Oh misschien heb ik het verkeerd onthouden haha. Ik deed het trouwens wel en nooit ontstekingen gehad. Mocht alleen de eerste dag niet volgens mij.
Moet je dan nog eenmalig iets bijbetalen?
Dan vind ik het een goede deal! Ik zat net bij tele2 te kijken maar volgens mij moest je dan nog best veel bij betalen
1 jaar of 2 jaar?
Ik wil een tiny house.
Ik heb Tele2 en ben wel tevreden. Zit er al zo’n 6 jaar denk ik, verder niks met je poll te maken
Ik zou dan liever een los toestel kopen en een sim only van een tientje nemen.
Op rebuy heb je een refurbished s9 voor 410 euro.
Heb je dan een bkr registratie?
@Mhysa ik zou ook voor sim only gaan, zelf heb ik 300 minuten en 7000mb voor 16.50, via ben. Voor een paar honderd euro heb je een prima telefoon en ik vind t die BKR registratie ook niet waard
Haha oeps ik was nog niet wakker denk ik
Omg ik ook. Ben aan het zoeken voor een leuke vakantie in september en ben alle hutjes en tiny houses op AirBnB aan het afgaan, lijkt me zo knus! Zolang het tijdelijk is trouwens of als vakantie-huis, in het dagelijks leven zou ik het niet trekken denk ik.
Ik zit inmiddels 3 jaar bij Tele2 en heb nooit problemen! Ben ook heel tevreden over Hollands nieuwe (al is dat dus wat langer geleden), daar hebben ze vaak ook wel goede aanbiedingen.
Oh nee ik zou er ook echt in willen wonen. Ben al paar uur filmpjes aan het kijken van tiny houses en ze zijn allemaal zo leuk. Vraag me af of zoiets kan in Nederland.
Ik wou dat ik grotere handen had zodat mn facepalm groter was.
Vooral ook de comments als the government doesn’t choose what people eat, people do alsof de overheid er niks mee te maken heeft