Wat je even kwijt wilt #21

Ik ook!!! Ik wil nu eerst naar een studio en daarna zou ik supergraag een tiny house willen. Ik trek grote ruimtes en veel kamers heel slecht, word daar heel onrustig van

Ah dat komt echt heel lief over haha, thanks! :slight_smile:

1 like

Ik val bijna in slaap mensen. Het is nog niet eens half 9

1 like

Ik las ā€˜mijn broer zat vast in de snijmachine’ :open_mouth:

3 likes

Ik ook en daarom kijk ik wekelijks

5 likes

Ik lig ook al in bed nadat ik een uur in bad heb geweekt #noshame

4 likes

Ho nee dat zou wel heel freaky zijn. Zeker met dat stukje er nog bij dat het niet de eerste keer was :sweat_smile:

3 likes

Ik was 3e bij een loting voor een woning geworden, maar hij is helaas toch te duur dus ik moest weigeren. Nu ben ik toch wel verdrietig, want hoe lang duurt het tot ik weer zo hoog eindig? :disappointed_relieved:

Hahaha de roelvinkjes is nu al weer hilarisch

Gesprek ging dus totaal niet…
Vrouw wilt me in therapie hebben die mij dus wel aanstaat maar pas later, de therapie die ik wil vind zij nu niet aan de orde.

Volgens haar heb ik last van emoties en vooral woede, dat ik aangaf daar nooit last van te hebben alleen bij haar was niet waar volgens haar.

Puntje bij paaltje wil ik dus niet naar haar groep en kan ik ook niet bij mijn oude team blijven. Ggz laat me gewoon weer voor de derde keer in de steek, ben er helemaal klaar mee.

Ik ga even in een hoekje zitten huilen

Edit: ze nemen niks van cliƫnten aan, zij weten wat het beste is en jij hebt daar geen inzicht in. Je moet je smoel houden en ja knikken anders moet je weg.

5 likes

Oeh yes wist niet eens dat dat alweer begonnen was

SOS m’n vriend is morgen jarig en ik heb o.a. een tienstrippenkaart voor het filmhuis voor hem gekocht, ga ik vanavond om 12 uur geven omdat ik morgenochtend vroeg weg moet. Alleen nu stelt hij voor om vanavond naar de film te gaan, naar dat filmhuis. Moet ik dan z’n cadeautje toch eerder geven of niks zeggen en m die kaart geven nadat we net naar de film zijn geweest?? Paniek, wat zouden jullie doen?

Ik zou hem nu geven

7 likes

Hoe xoe ik zo’n spoiler dat als je erop klikt de tekst zichtbaar is
Voel me echt een digibeet :joy:

1 like

Ik ben de laatste tijd zo een hypochonder. Het wordt steeds erger. Ik wil dit niet. Levert zo veel stress op.

Op het tandwieltje en dan blur spoiler!

1 like

Bij dat tandwieltje en dan blur spoiler

1 like

Ik ontwijk al twee dagen social media om geen spoilers van GoT te zien. Vriend heeft middagdienst en wil per se samen kijken. Morgen eindelijk tijd. Duurt langgg

Waar komt het vandaan? Heb je vroeger iets meegemaakt met iemand die ziek werd?

Heb je het alleen met ziektes?

Probeer te achterhalen waar het vandaan komt, dan kun je er iets aan proberen te doen

1 like

Pfoe, net een halfuurtje thuis van werk en kan alweer bijna naar bed voor de volgende dag #leuk