@boemboem kun je de weekenden wel bijkomen?
Misschien food preppen of een schema maken?
6 weken duurt lang, maar zijn ook weer zo voorbij 

@boemboem kun je de weekenden wel bijkomen?
Misschien food preppen of een schema maken?
6 weken duurt lang, maar zijn ook weer zo voorbij 

Wow @Madrid, dat is echt eng! Gelukkig stond hij buiten de trein.
Is het weer weekend? Ik ga zaterdag mijn kitten ophalen <33 De komende tijd heb ik veel vrij om veel te spelen!
Ik krijg vandaag de uitslag van mijn scriptie en denk dat ik het niet gehaald heb, maar hoop zo dat de reparatie klein gaat zijn 
Wat heb ik in godsnaam vannacht gedaan. Heb het grootste formaat dekbed en mijn overtrek zit vast met drukknoopjes. Ik wist wel dat er een paar los waren maar mijn hele dekbedovertrek ligt er dus uit. Dan heb ik wel als een idioot bewogen. 
Spannend! Hopelijk vallen de verbeterpunten inderdaad mee.
Ik duim voor je!
Ik heb zo eindgesprek van dit blok en ik krijg dan ook m’n cijfer. Normaal ben ik niet bang omdat ik weet dat ik het heel goed doe, maar nu zijn er wat dingen gebeurd buiten mijn invloed om waardoor er een kans is dat ik het niet haal en ik vind dat echt zooo kut. Het is pas over een uur maar ik zit nu al klaar 
kaas… maar ik heb twee 9’s van hem gehad en een reflectie van 2 a4tjes gestuurd (gaat om In Europa en ik was thuis, dus je snapt vast wel wat er mis is gegaan…) dus ik hoop dat ie 't door de vingers ziet
Hahaha, ja!! Dankjewel! Ik laat het hier wel weten!
Kaas?
Cryptische omschrijving voor de naam van de leraar 
Ali express zijn vaak kleine pakketjes die door de brievenbus kunnen.
Bovendien voelt hij zich denk ik kutter als jij die deur open doet dan andersom. Hij kan en mag niks zeggen doet hij dat wel kan jij hem gewoon weer aanklagen.
Ik heb altijd pijn in m’n rug maar de laatste dagen, sinds zaterdag, is het bijna ondragelijk.
Rugpijn kan zo belastend zijn, niet te lang mee doorlopen hoor!
Ik heb het al m’n hele leven 
Is het wel eens onderzocht?
Mijn office programma’s doen het ineens niet meer. En ik heb ze echt nodig vandaag! Ik heb Office al proberen te herstellen, maar het werkt niet. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Edit: opgelost
Durf zo niet te zeggen wat je kan doen om het te fiksen maar office programma’s kan je volgens mij ook online gebruiken, misschien dat je dat kan doen zodat je in ieder geval verder kan vandaag?
Als het echt niet meer werkt, kun je het misschien via MS Office via outlook/hotmail proberen. En dan bijvoorbeeld vanaf daar opslaan als pdf.
En ik heb je voorbij zien komen in het scriptie topic, heeft je onderwijsinstelling geen desktop waar je van een afstand op in kan loggen?
Ik heb al heel lang zooltjes maar de laatste 15 jaar heb ik er niks meer aangedaan. Mijn plan was dit jaar naar de fysio maar ik zie door de bomen het bos niet meer qua fysio’s dus het is echt zoiets dat ik maar uitstel en uitstel.