Ja is wel het beste denk ik. Ik reageerde niet superenthousiast op z’n voorstel en hoor hem er nu niet meer over, dus hoop dat het idee overwaait haha. De film draait volgende week ook nog dus dan kunnen we er alsnog heen
Ik ben zo kapot, lig al in bed.
Ben aan het veranderen en niet op de goeie manier … ik lieg om afspraken over te kunnen slaan omdat ik het niet meer trek, eetpatronen slaan nergens meer op, lig steeds eerder in bed.
Er moeten snel wat dingen veranderen want dit is niet oke .
Ja er staat dan betaling geslaagd boven het betaalverzoek. En als je naar het chat overzicht gaat staat er ook betaald door koper!
Heb je iemand waarmee je kan praten? De huisarts misschien? Pas op jezelf
Nee niet echt, wel met vriendinnen maar dat is luchtig, en het voelt soms niet zo luchtig. Maar wil het ook weer niet ‘erger’ maken dan het is.
@monkeyslut
Ik denk al te lang te druk. Werk 4,5 dag, stage 1 dag, opleiding 1 avond, af en toe nog een extra werkdag bij een ander bedrijf, huishouden sinds ik een tijdje geleden alleen ben gaan wonen en dan nog een sociaal leven. Hierdoor laat ik dingen liggen, zoals de was, koken en sporten en dat resulteert weer in teleurstelling in mezelf. Beetje vicieus inmiddels. Over vijf a zes weken wordt het als het goed is allemaal een stuk rustiger maar dat lijkt nu even heel ver weg
Je maakt het niet erger dan het is door er met iemand over te praten. Denk dat je juist nu, nu je inziet dat er dingen veranderen in negatieve zin, in moet grijpen voor je straks met een burn-out of depressie thuis zit.
Die stap is moeilijk, maar als je van jezelf herkent dat het de verkeerde kant op gaat maak je niks groter dan het is maar ben je juist super goed bezig door het te erkennen en er mee aan de slag te gaan
Ik heb zo’n grote aft op mijn tong en hij zit aan de zijkant waardoor hij steeds tegen mijn tanden aan komt. Zo pijnlijk
Koop pyralvex!! Helpt kei goed
Ik vind het duur. Ik betaal voor een simonly nu 10 euro en dan heb ik 5 GB internet, onbeperkt bellen en 1000 smsjes (bij Simpel trouwens). Wat iemand anders ook zei… Ik zou voor simonly gaan en een toestel apart kopen.
Bedankt voor dit geweldige nieuws !
Ik wil mn (ex) vriend zo graag zien dat ik er niet van kan slapen
(Heb m afgelopen zondag nog gezien omg)
Oh en ik heb als achtergrond op mn telefoon een foto dat we handen vasthouden
Omg op mezelf wat walgelijk dit
En @Karl_Lagerfeld: wss enkel een boete inderdaad maar ik ben nogal een dramaqueen op dat gebied. Ben echt altijd zo bang dat ik mijn rijexamen zou moeten opnieuw doen, maar waarschijnlijk is dat dus helemaal niet het geval. Ik heb (buiten een parkeerboete) ook nog nooit een bekeuring gehad ofzo dus het is niet zo dat ik al ergens in een gevarenzone zit
Ze kunnen nooit een boete uitdelen op naam als ze je niet staande hebben gehouden. Alleen op kenteken. Ze kunnen immers niet zeker weten dat de eigenaar van de auto ook daadwerkelijk de bestuurder is.
Je krijgt dan (wellicht) wel een boete naar jou geadresseerd maar die zou dus nooit meetellen voor je punten oid
Dat is ook waar inderdaad. Ik maak me weer te veel zorgen om niks. Al is het wel mijn eigen fout natuurlijk, ik had dat niet moeten rijden…
Vervelend dat je je zo voelt, het is een lastige cirkel om uit te komen. Herkenbaar!
Wanneer ik zo’n periode heb en alles weer te lang heb laten sloffen komt er altijd een punt dat ik er genoeg van heb maar eigenlijk geen puf heb om echt alles even aan te pakken, hoop dat dat een beetje ergens op slaat? In ieder geval, ik begin altijd met de was. Lading in de machine en in de tijd dat ie loopt ga ik dan niet zitten/liggen. Opruimen, boodschappen doen, wandeling maken, doekje over het aanrecht halen. Begin met kleine dingetjes, desnoods elke dag 1 klusje of een half uurtje sporten (buikspieroefeningen met Netflix aan, klein rondje hardlopen).
Je komt er altijd weer uit!
Omg krijg gewoon grijze haren van het schrijven van m’n scriptie
Ik ga een broodje met hagelslag maken en een kop thee.
Nou m’n vriend is dus jarig vandaag maar het gaat niet zo soepel dit jaar. Eerst dus die strippenkaart voor de bioscoop die ik eerder moest geven omdat hij vanavond graag naar de film wou, geef ik hem net om 12 uur z’n andere cadeautje (een boek), heeft hij die al En die staat hier dus gewoon in de boekenkast hè, dikke omg op mezelf. Voelde me zo stom, hij kon er gelukkig wel om lachen. Ga hem nu maar omruilen voor wat anders :’)
Mijn vriend en ik zijn momenteel in Vancouver en het valt me op dat er veel geblowd wordt (het is legaal hier). Ik ruik echt om de haverklap die vieze geur (ik hou er niet van).