Ik heb het nu net opgelost. Of in ieder geval voorlopig volgens mij 
Ik las eerst dat mijn buik zo laag was en vond dat een hele rare opmerking laat staan iets dat iemand zou kunnen opvatten als compliment.
Moest vanmorgen naar mijn controle van mijn spiraal. Moest ik onverwacht een nieuwe laten plaatsen. Dat senario was ik even vergeten. Vorige keer was mijn vriend thuis na plaatsen en heeft ie me vertroeteld. Nu ben ik alleen. Best zielig voor mij, had graag weer vertroeteld willen worden.
Ga in een koffie winkel werken. Eerste wat ik deed is kopje tjino zetten.
Ja hoor, vandaag weer😅
Nee maar als je die zelf meeneemt kunnen we wel wat regelen.
Ik wil zo graag de hele dag chillen.
Vanavond Backstreet Boys jeeeej 
Ondanks m’n dramatische gedrag (zie ongemakkelijke momenten topic) ben ik toch aangenomen bij een super competitieve plek
hoe dan maar ik klaag niet
Is 2e pinksterdag een dag waar je extra betaald krijgt? Ik vraag het voor mn spaarrekening.
Ahh gefeliciteerd! Dan was het worth all the drama toch 
Je vraag had indruk gemaakt denk ik!
Ik krijg dubbel!
Ik heb zojuist de winterjas van mijn vriend in de wasmachine gedaan terwijl er op het label staat dat hij alleen chemisch gereinigd kan worden. Het is alleen gewoon een stoffen jas (wel klein beetje gewatteerd) dus ik zie het probleem niet zo, maar als dit mis gaat gaat mijn vriend natuurlijk niet blij zijn haha #livingontheedge
Ik hou van theedoeken die het zelfde patroon hebben als mijn keuken handdoeken. Zojuist vier setjes gekocht en ik ben helemaal in mijn nopjes 
Jeej ik krijg idd 2e pinksterdag volgens de zpndag regeling betaald. Aka dubbel!
Dit is ook mijn doel. 
Ja. Nja trouwens nee ik voorspel nooit hoe iets gaat want dat loopt nooit zo. Het lot bepaald zweefteef blabla
Ah wat zielig. 
Pff topje van mijn pink slaapt nog steeds haha, gisteren had ik het dus al en nu nog steeds. Ik vind het beetje irritant want het is een stom gevoel.
En ik ga dit weekend weer eens bij kamp Westerbork kijken, ik vind dat zo interessant!