Wat kut zeg, dit gaat echt nergens over.
Is er een andere instantie waar je heen kunt? Geen ggz? Particulier ofzo?
Ik zou dit ook met je huisarts bespreken.
Knuffel
Wat kut zeg, dit gaat echt nergens over.
Is er een andere instantie waar je heen kunt? Geen ggz? Particulier ofzo?
Ik zou dit ook met je huisarts bespreken.
Knuffel
@boemboem kun je de weekenden wel bijkomen?
Misschien food preppen of een schema maken?
6 weken duurt lang, maar zijn ook weer zo voorbij
Wow @Madrid, dat is echt eng! Gelukkig stond hij buiten de trein.
Is het weer weekend? Ik ga zaterdag mijn kitten ophalen <33 De komende tijd heb ik veel vrij om veel te spelen!
Ik krijg vandaag de uitslag van mijn scriptie en denk dat ik het niet gehaald heb, maar hoop zo dat de reparatie klein gaat zijn
Wat heb ik in godsnaam vannacht gedaan. Heb het grootste formaat dekbed en mijn overtrek zit vast met drukknoopjes. Ik wist wel dat er een paar los waren maar mijn hele dekbedovertrek ligt er dus uit. Dan heb ik wel als een idioot bewogen.
Spannend! Hopelijk vallen de verbeterpunten inderdaad mee.
Ik duim voor je!
Fuck, krijg zojuist een melding dat er tussen 14-16 een pakketje bezorgd wordt thuis en ik zit dus echt niet te wachten op die vieze bezorger aan m’n deur Er wordt vandaag ook een ander pakketje bezorgd bij een afhaallocatie dus hopelijk brengt ie deze daar ook gewoon automatisch heen (verwachtte verder niks anders had ik deze ook gewijzigd natuurlijk, herken de afzender ook niet, denk van aliexpress ofzo). Zo niet laat ik 'm lekker staan hoor.
Ik heb zo eindgesprek van dit blok en ik krijg dan ook m’n cijfer. Normaal ben ik niet bang omdat ik weet dat ik het heel goed doe, maar nu zijn er wat dingen gebeurd buiten mijn invloed om waardoor er een kans is dat ik het niet haal en ik vind dat echt zooo kut. Het is pas over een uur maar ik zit nu al klaar
kaas… maar ik heb twee 9’s van hem gehad en een reflectie van 2 a4tjes gestuurd (gaat om In Europa en ik was thuis, dus je snapt vast wel wat er mis is gegaan…) dus ik hoop dat ie 't door de vingers ziet
Hahaha, ja!! Dankjewel! Ik laat het hier wel weten!
Kaas?
Cryptische omschrijving voor de naam van de leraar
Ali express zijn vaak kleine pakketjes die door de brievenbus kunnen.
Bovendien voelt hij zich denk ik kutter als jij die deur open doet dan andersom. Hij kan en mag niks zeggen doet hij dat wel kan jij hem gewoon weer aanklagen.
Ik heb altijd pijn in m’n rug maar de laatste dagen, sinds zaterdag, is het bijna ondragelijk.
Ja maar gezien de afmetingen die erbij staan twijfel ik, 5.5x17.5x25.5. Verbaas me dan wel over de verpakking, want was indd iets dat door de brievenbus zou moeten passen. En dat 2e wat je zegt betwijfel ik dus, gezien ie het afgelopen week nog nodig vond om ineens z’n bus plots aan de kant te zetten in tegenovergestelde richting middenop een doorlopende weg toen ie me aan zag komen fietsen (bepaald geen plek waar je 'm stil zet om pakketjes uit te laden). Misschien voor excuses, misschien voor een boze reactie, maar hoe dan ook vond ik dat wederom weer geen normale manier en was ik blij dat ik op de fiets was ipv te voet (dat ben ik normaal gesproken vrijwel altijd) zodat ik snel door kon fietsen en 'm ontwijken. En zelfs als ie doodnormaal zou doen wil ik hem niet meer aan m’n deur, dus ik laat 'm sowieso lekker staan als ie aanbelt.
Rugpijn kan zo belastend zijn, niet te lang mee doorlopen hoor!
Ik heb het al m’n hele leven
Is het wel eens onderzocht?
Mijn office programma’s doen het ineens niet meer. En ik heb ze echt nodig vandaag! Ik heb Office al proberen te herstellen, maar het werkt niet. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Edit: opgelost