Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb nu echt zin om de Sims te spelen, maar ben aan het werk helaas

1 like

Misschien even de zoekfunctie gebruiken, heb al eens eerder allemaal tips uitgetypt. Of kijk in het reizen/vakantie topic. Of gebruik google.

9 likes

We gaan misschien een hondje adopteren, hoop zooooo dat het doorgaat <3 Ben nu al helemaal verliefd, mijn vriend komt straks sowieso op de tweede plek.

25 likes

Help. Altijd gedacht dat ik veld-erwten at. Maar het is zonder w? Is het dan wel vƩlderten of hoe spreek je dit uit. Of is erwtjes niet het verkleinwoord van erwten. Nu ben ik in de war :joy:

2 likes

Er staat toch onder dat het jonge kapucijners zijn? Dat zijn toch geen erwtjes?

Edit: je bent niet de eerste die het zich afvroeg: http://www.bruinebonenbende.nl/veldertjes-of-velderwtjes/

2 likes

Dit weekend eindelijk weer een keer naar de bioscoop :smiley:

2 likes

Ja ik dacht ook, het ziet er gewoon uit als een erwt en dan zullen ā€˜normale’ erwten ook wel in deze familie vallen. Vind deze iig lekkerder :stuck_out_tongue: en kan ze dus gewoon velderwtjes blijven noemen :sunglasses:

Ik ben in een eco-koffietentje beland waar ik pas na het bestellen ontdekte dat ze helemaal vegan zijn. En ik dus havermelkcappuccino had. En ik vind havermelk zoooooo goor. Maar als ik dat nu zeg vinden ze me een dierenmoordenaar, dus ik zit het nu mokkend op te drinken.

5 likes

Hierna eentje met kokosmelk? Vind ik zelf altijd een heel lekkere! Houd ook niet zo van havermelk.

1 like

Liggen de paaseitjes al in de winkel? :smiley:

Jezus er zit tegenover obze winkel een jongen met zn benen zooo wijd. Je zou denken dat zn hele zaakje ontstoken is ofzo

6 likes

Hahahaha ja. Nee wss in de aanbieding ofzo

1 like

Hehehe nee ik lust geen witte chocola heheeh

9 likes

Pure chocola met kokos vulling. Of melk chocolade ook lekker

2 likes

voor de mensen die vanmorgen mijn berichtje hebben gelezen, ik heb vandaag de beoordeling van mijn onderzoek gekregen, ik heb het net niet gehaald en ben eigenlijk zoo blij! was zo bang dat ik een grote reparatie nodig zou hebben maar het is gelukkig maar een kleine! ben zo opgelucht dat ik waarschijnlijk met twee uur werken af is en alsnog gehaald. Mijn beoordelaar (de eerste dan) was super fijn en legde alles ook heel duidelijk uit.

nooit verwacht dat ik met een onvoldoende toch zo blij kon zijn haha

48 likes

Oef vandaag beetje veel geld uitgegeven aan tweedehands stoeltjes, boeken en verf. Gelukkig heb ik meer geld deze maand :sweat_smile:

3 likes

Een klant van ons mailt naar ons algemene e-mailadres met als aanhef ā€œMijne herenā€. Nou wil het toeval dat er alleen maar vrouwen toegang hebben tot die mailbox dus het komt heel raar over. Word er recalcitrant van.

4 likes

Ugh wat KUT. Ik heb morgen een congres in Arnhem en ik reis altijd met het OV.

Kost me dus gewoon 2.5 uur voor een enkele reis.

Spontaan zin om me ziek te melden.

2 likes

Heeft iemand ervaring met de sieraden van BY1OAK?

Ik voel me zoooooo brak.