Durf zo niet te zeggen wat je kan doen om het te fiksen maar office programma’s kan je volgens mij ook online gebruiken, misschien dat je dat kan doen zodat je in ieder geval verder kan vandaag?
Als het echt niet meer werkt, kun je het misschien via MS Office via outlook/hotmail proberen. En dan bijvoorbeeld vanaf daar opslaan als pdf.
En ik heb je voorbij zien komen in het scriptie topic, heeft je onderwijsinstelling geen desktop waar je van een afstand op in kan loggen?
Ik heb al heel lang zooltjes maar de laatste 15 jaar heb ik er niks meer aangedaan. Mijn plan was dit jaar naar de fysio maar ik zie door de bomen het bos niet meer qua fysio’s dus het is echt zoiets dat ik maar uitstel en uitstel.
Ik heb het nu net opgelost. Of in ieder geval voorlopig volgens mij
Ik las eerst dat mijn buik zo laag was en vond dat een hele rare opmerking laat staan iets dat iemand zou kunnen opvatten als compliment.
Moest vanmorgen naar mijn controle van mijn spiraal. Moest ik onverwacht een nieuwe laten plaatsen. Dat senario was ik even vergeten. Vorige keer was mijn vriend thuis na plaatsen en heeft ie me vertroeteld. Nu ben ik alleen. Best zielig voor mij, had graag weer vertroeteld willen worden.
Ga in een koffie winkel werken. Eerste wat ik deed is kopje tjino zetten.
Ja hoor, vandaag weer😅
Nee maar als je die zelf meeneemt kunnen we wel wat regelen.
Ik wil zo graag de hele dag chillen.
Vanavond Backstreet Boys jeeeej
Ondanks m’n dramatische gedrag (zie ongemakkelijke momenten topic) ben ik toch aangenomen bij een super competitieve plek hoe dan maar ik klaag niet
Is 2e pinksterdag een dag waar je extra betaald krijgt? Ik vraag het voor mn spaarrekening.
Ahh gefeliciteerd! Dan was het worth all the drama toch
Je vraag had indruk gemaakt denk ik!
Ik krijg dubbel!
Ik heb zojuist de winterjas van mijn vriend in de wasmachine gedaan terwijl er op het label staat dat hij alleen chemisch gereinigd kan worden. Het is alleen gewoon een stoffen jas (wel klein beetje gewatteerd) dus ik zie het probleem niet zo, maar als dit mis gaat gaat mijn vriend natuurlijk niet blij zijn haha #livingontheedge
Ik hou van theedoeken die het zelfde patroon hebben als mijn keuken handdoeken. Zojuist vier setjes gekocht en ik ben helemaal in mijn nopjes
Jeej ik krijg idd 2e pinksterdag volgens de zpndag regeling betaald. Aka dubbel!
Dit is ook mijn doel.