Ik was vergeten dat het deze maand kwam maar vakantiegeld staat op m’n rekening

Ik morgen, kan niet wachten! 
Ik heb een groep 5 één dag in de week en word minstens 1 x op een werkdag ‘meester’ genoemd (mijn duo is een man) en ook vaak ‘mama’. Love m’n kiddos <3
Ik ben in september verhuisd en sindsdien eet ik voor de bank (want is doorgezakt en zit kut) en vandaag heb ik eindelijk m’n tafel uit de berging gehaald haha. Ook een kast naar boven getild. Nu staan m’n boeken in een kast in plaats van op de grond en kan ik aan tafel eten en studeren 

Hahahahaha. Echt zo’n ‘ik moet gecondoleerd, niet gefeliciteerd zeggen’ moment op een begrafenis. Kreeg je 'm wel? 
Hahaha ik moest hier hardop om lachen, zie het helemaal voor me
Wel kut van je plant natuurlijk
heeft ie nu kleine hapjes uit zijn blaadjes?
Aiii er zit een meisje bij me in de bus haar wimpers te krullen en elke keer als we een hobbel overgaan ben ik bang dat ze houdoe en tot ziens kan zeggen tegen dr wimpers
Dit is echt de derde keer dat dit woord mij treft vandaag. Ik hoor of lees het verder nooit. Deze ochtend omschreef ik mezelf als recalcitrant en werd ik door een derde partij grappend aangesproken als “is ons madam pastoor weer lekker recalcitrant bezig?”
Illuminati confirmed!
wauw die geeft echt geen fucks dan dikke respect voor die meid
Ok, super lief dat ie kwam en m’n toilet lekt niet meer, alleen nu trekt ie niet meer door… nou moet ik zelf ermee aan de slag want hier kwam ik vanmorgen pas achter
super dom dat we t niet meteen geprobeerd hebben maar ok. hoop dat ik t zelf kan fixen want moet poepen zo
Een toilet spoelt ook door als je een emmer water erin giet toch?
Slaap steeds heel kut waardoor ik me nogal chagrijnig voel (ben bijna nooit chagrijnig) maar nu heb ik planten verpot, kamer opgeruimd, sushi besteld en ga ik lekker in bed chillen
Ohja want ik ben ook nog eens ongesteld en ik heb spierpijn!
Ja volgens mij wel dus dat ga ik zo doen,
maar dat is natuurlijk geen blijvende oplossing. Aan de andere kant geeft ie namelijk continu water, dus ik heb t water eraf gehaald toen ik naar werk ging vanmorgen. Als ik dat zo er weer op zet, begint ie non stop te spoelen 
Ik denk dat de stopper in die bak niet goed afsluit oid, want die vlotter voelt lam (waardoor ie dus niet doortrekt)
Alleen hangt die spoelbak op 2 meter hoogte dus daar moet ik zo met een trap naar kijken
Echt geen idee of t logisch is wat ik allemaal zeg, zooo geen verstand hiervan😂
Kraantje wel weer open gedraaid? Ik zou zo zo’n heel toilet weer uit elkaar kunnen schroeven zonder dat te bedenken 
Haha ja! Hij geeft dus juist te veel water, dus ik moet in die bak zijn vrees ik
Loopt hij door? Dan moet je in de bak zijn inderdaad, meestal zit dan die vlotter of die plastic uitsteeksels daarvan net niet goed, bij mijn oude toilet kon je het soms ook al goed krijgen als je wiebelde aan het knopje bovenop.
Ja klopt we hadden m er ook al uit gehaald en schoon gemaakt, maar nou sluit ie dus niet meer. ergens dus toch iets vergeten… als ik dit kan fixen ben ik sowieso trots op mezelf
Ik doe al bijna een jaar met een spoelknop die aan één kant kapot is en waardoor je dus een handleiding nodig hebt om te snappen hoe je moet doorspoelen. Ben in ontkenning 
Ik kijk ook echt uit naar m’n vakantiegeld
. Ik ga er een nieuwe telefoon voor kopen, als cadeautje aan mezelf