Ja. Nja trouwens nee ik voorspel nooit hoe iets gaat want dat loopt nooit zo. Het lot bepaald zweefteef blabla
Ah wat zielig.
Pff topje van mijn pink slaapt nog steeds haha, gisteren had ik het dus al en nu nog steeds. Ik vind het beetje irritant want het is een stom gevoel. En ik ga dit weekend weer eens bij kamp Westerbork kijken, ik vind dat zo interessant!
Ahw krijg tranen in mijn ogen hiervan
Nee ik werk in de winkel van george cloony
Ik moet dus de laatste tijd als ik aan het werk ben super veel plassen (soort pavlov ofzo, kei irritant) en ik ben nu mn blaas aan het ‘trainen’ door het op te houden, maar dat loopt echt niet chill!! Ben een uur geleden nog geweest en zou nu alweer wel kunnen :s
Yesss net thuis en nu eindelijk weer eens ietsje meer dan 24 uur achter elkaar vrij, chillmodus gaat aan
Nog bedankt voor alle tips (0!!)
O m g, ik ga het meteen proberen
Weet al dat ik sims 4 veel minder vind dan sims 3 (dat heb ik echt kapot gespeeld), maar toch even proberen
Mijn werk zit naast een chocolaterie en het frietartelier. Dus zaterdag gratis friet op vandaag gratis paaseitjes. De leven
Ik heb nu echt zin om de Sims te spelen, maar ben aan het werk helaas
Misschien even de zoekfunctie gebruiken, heb al eens eerder allemaal tips uitgetypt. Of kijk in het reizen/vakantie topic. Of gebruik google.
We gaan misschien een hondje adopteren, hoop zooooo dat het doorgaat <3 Ben nu al helemaal verliefd, mijn vriend komt straks sowieso op de tweede plek.
Help. Altijd gedacht dat ik veld-erwten at. Maar het is zonder w? Is het dan wel vélderten of hoe spreek je dit uit. Of is erwtjes niet het verkleinwoord van erwten. Nu ben ik in de war
Er staat toch onder dat het jonge kapucijners zijn? Dat zijn toch geen erwtjes?
Edit: je bent niet de eerste die het zich afvroeg: http://www.bruinebonenbende.nl/veldertjes-of-velderwtjes/
Dit weekend eindelijk weer een keer naar de bioscoop
Ja ik dacht ook, het ziet er gewoon uit als een erwt en dan zullen ‘normale’ erwten ook wel in deze familie vallen. Vind deze iig lekkerder en kan ze dus gewoon velderwtjes blijven noemen
Ik ben in een eco-koffietentje beland waar ik pas na het bestellen ontdekte dat ze helemaal vegan zijn. En ik dus havermelkcappuccino had. En ik vind havermelk zoooooo goor. Maar als ik dat nu zeg vinden ze me een dierenmoordenaar, dus ik zit het nu mokkend op te drinken.
Hierna eentje met kokosmelk? Vind ik zelf altijd een heel lekkere! Houd ook niet zo van havermelk.
Liggen de paaseitjes al in de winkel?