Jezus er zit tegenover obze winkel een jongen met zn benen zooo wijd. Je zou denken dat zn hele zaakje ontstoken is ofzo
Hahahaha ja. Nee wss in de aanbieding ofzo
Hehehe nee ik lust geen witte chocola heheeh
Pure chocola met kokos vulling. Of melk chocolade ook lekker
voor de mensen die vanmorgen mijn berichtje hebben gelezen, ik heb vandaag de beoordeling van mijn onderzoek gekregen, ik heb het net niet gehaald en ben eigenlijk zoo blij! was zo bang dat ik een grote reparatie nodig zou hebben maar het is gelukkig maar een kleine! ben zo opgelucht dat ik waarschijnlijk met twee uur werken af is en alsnog gehaald. Mijn beoordelaar (de eerste dan) was super fijn en legde alles ook heel duidelijk uit.
nooit verwacht dat ik met een onvoldoende toch zo blij kon zijn haha
Oef vandaag beetje veel geld uitgegeven aan tweedehands stoeltjes, boeken en verf. Gelukkig heb ik meer geld deze maand
Een klant van ons mailt naar ons algemene e-mailadres met als aanhef āMijne herenā. Nou wil het toeval dat er alleen maar vrouwen toegang hebben tot die mailbox dus het komt heel raar over. Word er recalcitrant van.
Ugh wat KUT. Ik heb morgen een congres in Arnhem en ik reis altijd met het OV.
Kost me dus gewoon 2.5 uur voor een enkele reis.
Spontaan zin om me ziek te melden.
Heeft iemand ervaring met de sieraden van BY1OAK?
Ik voel me zoooooo brak.
Ik was vergeten dat het deze maand kwam maar vakantiegeld staat op mān rekening
Ik morgen, kan niet wachten!
Ik heb een groep 5 ƩƩn dag in de week en word minstens 1 x op een werkdag āmeesterā genoemd (mijn duo is een man) en ook vaak āmamaā. Love mān kiddos <3
Ik ben in september verhuisd en sindsdien eet ik voor de bank (want is doorgezakt en zit kut) en vandaag heb ik eindelijk mān tafel uit de berging gehaald haha. Ook een kast naar boven getild. Nu staan mān boeken in een kast in plaats van op de grond en kan ik aan tafel eten en studeren
Hahahahaha. Echt zoān āik moet gecondoleerd, niet gefeliciteerd zeggenā moment op een begrafenis. Kreeg je 'm wel?
Hahaha ik moest hier hardop om lachen, zie het helemaal voor me
Wel kut van je plant natuurlijk heeft ie nu kleine hapjes uit zijn blaadjes?
Aiii er zit een meisje bij me in de bus haar wimpers te krullen en elke keer als we een hobbel overgaan ben ik bang dat ze houdoe en tot ziens kan zeggen tegen dr wimpers
Dit is echt de derde keer dat dit woord mij treft vandaag. Ik hoor of lees het verder nooit. Deze ochtend omschreef ik mezelf als recalcitrant en werd ik door een derde partij grappend aangesproken als āis ons madam pastoor weer lekker recalcitrant bezig?ā
Illuminati confirmed!
wauw die geeft echt geen fucks dan dikke respect voor die meid