Ok, super lief dat ie kwam en m’n toilet lekt niet meer, alleen nu trekt ie niet meer door… nou moet ik zelf ermee aan de slag want hier kwam ik vanmorgen pas achter super dom dat we t niet meteen geprobeerd hebben maar ok. hoop dat ik t zelf kan fixen want moet poepen zo
Een toilet spoelt ook door als je een emmer water erin giet toch?
Slaap steeds heel kut waardoor ik me nogal chagrijnig voel (ben bijna nooit chagrijnig) maar nu heb ik planten verpot, kamer opgeruimd, sushi besteld en ga ik lekker in bed chillen
Ohja want ik ben ook nog eens ongesteld en ik heb spierpijn!
Ja volgens mij wel dus dat ga ik zo doen,
maar dat is natuurlijk geen blijvende oplossing. Aan de andere kant geeft ie namelijk continu water, dus ik heb t water eraf gehaald toen ik naar werk ging vanmorgen. Als ik dat zo er weer op zet, begint ie non stop te spoelen
Ik denk dat de stopper in die bak niet goed afsluit oid, want die vlotter voelt lam (waardoor ie dus niet doortrekt)
Alleen hangt die spoelbak op 2 meter hoogte dus daar moet ik zo met een trap naar kijken
Echt geen idee of t logisch is wat ik allemaal zeg, zooo geen verstand hiervan😂
Kraantje wel weer open gedraaid? Ik zou zo zo’n heel toilet weer uit elkaar kunnen schroeven zonder dat te bedenken
Haha ja! Hij geeft dus juist te veel water, dus ik moet in die bak zijn vrees ik
Loopt hij door? Dan moet je in de bak zijn inderdaad, meestal zit dan die vlotter of die plastic uitsteeksels daarvan net niet goed, bij mijn oude toilet kon je het soms ook al goed krijgen als je wiebelde aan het knopje bovenop.
Ja klopt we hadden m er ook al uit gehaald en schoon gemaakt, maar nou sluit ie dus niet meer. ergens dus toch iets vergeten… als ik dit kan fixen ben ik sowieso trots op mezelf
Ik doe al bijna een jaar met een spoelknop die aan één kant kapot is en waardoor je dus een handleiding nodig hebt om te snappen hoe je moet doorspoelen. Ben in ontkenning
Ik kijk ook echt uit naar m’n vakantiegeld . Ik ga er een nieuwe telefoon voor kopen, als cadeautje aan mezelf
Ik HAAT vogels. Vanmiddag fiets ik ergens heen… Kakt er een vogel op mijn jas (godzijdank niet op mijn hoofd) en net fiets ik weer naar huis en kakt er één echt recht naast mij. Omg.
Ik weet niet wat voor vogel het was haha want zat in een boom.
Mag ik jou voordragen voor een titel? FF-Wikipedia?
Ja ik heb er een kettinkje van, met twee muntjes eraan met letters erop gedrukt. Verzending en hoe snel het gaat weet ik niet want het was een kadootje van mijn vriend, maar het kettinkje zelf is supermooi en fijntjes en de muntjes zijn ook mooi. Tevreden dus
Hahahahaha deze is echt geweldig! Ik ga m opslaan
Ik ben ooit onderweg naar een sollicitatie ondergekakt door een duif op mijn hoofd en ik had alsnog de baan gekregen. #livingthegoodpigeonshitlife
Als ie blijft doorlopen kan het ook het wisa membraan zijn, zit onder de schroefknop van de vlotter
Edit:
Wat een langzame week is dit, ik verveel me kapot en heb het gevoel dat het al lang weer weekend moet zijn…
De hele buurt is volgens mij ziek zwak misselijk. Ik zat net ff buiten en moest hoesten, hoor zo drie man ook gaan haha
Ik heb vannacht echt megalang geslapen (van 9 tot half 7). Nog steeds moe, maar goed
En nu zit mn hoofd vol met alles wat ik nog moet doen op werk. En morgenmiddag uitslag in het ziekenhuis, dus daar ook al buikpijn voor.
Ga maar vast douchen misschien helpt dat