Wat je even kwijt wilt #21

Jij hebt 2 taartjes!!! Dubbel gefeliciteerd :tropical_drink:

2 likes

Wow gaaf jij hhebt 2 taartjes. Dubbel gefeliciteerd

@Lentex GODVER JE BENT ME NET VOOR

3 likes

Ohh wauw 2 taartjes! Dubbel gefeliciteerd!

2 likes

Ik heb vandaag, na 7!! Jaar therapie, m’n laatste keer therapie bij de psycholoog gehad. Ik ben zo blij, al dringt het nog niet helemaal door dat ik echt klaar ben omdat het eindelijk stabiel goed met me gaat!

71 likes

Cake Combo Bonus!

3 likes

Wow wat fijn zeg :heart:

1 like

En?!

https://www.ad.nl/binnenland/acht-maanden-commentaren-filteren-op-facebook-tegen-zoveel-bagger-kan-niemand-op~a699aa64/
Ik ben echt geschrokken van dit. Ik wist er wel wat van, maar toch…

2 likes

Er is ook een podcast hierover te beluisteren (parel radio). Ik was er even stil van erna.

1 like

Ik heb spierpijn op zo’n gekke en vervelende plek (blauw rondje op de afbeelding). En ik heb gisteren hardgelopen :face_with_raised_eyebrow: niet echt een plek waar je dan spierpijn verwacht.

Aan de ene kant wil ik naar de winkel gaan voor snacks, maar aan de andere kant niet, want ik eet al veel te ongezond de laatste tijd. Maarja, eten is mn hobby :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik heb dit ook in het Europese Verkiezingen topic geplaatst, maar ook even hier. Mijn stempas bevat een klein scheurtje omdat ik de envelop iets te hardhandig open heb gemaakt. Hoe streng zijn ze hiermee? Is mijn pas nu echt ongeldig?

Ik had dit ook met de verkiezen van de Provinciale Staten maar was geen probleem of er werd iig niets over gezegd.

1 like

Ik vind die ene man van het journaal die nu het debat ook presenteert zo aantrekkelijk.

Volgens mij heb ik dit vaker gezegd

1 like

Ik ben echt al uren aan het simsen, love it
Sims 4 is wel echt ff wennen

10 likes

Nope, zolang je adres en naam etc nog maar zichtbaar zijn is hij gewoon nog geldig!

Edit: Over stempassen gesproken: ik ben via mijn werk in een andere gemeente ingedeeld op een stembureau dan waar ik woon. Mijn wekker gaat om 4.45 en dan moet ik nog haasten, dat wordt een hele lange dag morgen…deze oma gaat slapen :sleeping:

Ik ben aan het oppassen op twee katten en een van hen is al 20, leeft normaal met een hond die heel erg druk is en die kat is normaal heel chagrijnig en moe. Nu is de hond weg en leeft die kat helemaal op, dus ik heb een speeltje voor hem gekocht en een nieuw dekentje een een kam want hij is super aan het verharen.

Hij lijkt wel de helft dunner zonder die berg haar en nu ligt ie spinnend in zn dekentje na de hele avond gespeeld te hebben en ik ben contant naar de kat aan het kijken omdat ie zo lief spint en ligt :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben echt veel te geĆÆnvesteerd in een kat die helemaal niet van mij is.

54 likes

Ik moest een traantje wegpinken door die disney reclame met dat eendje

12 likes

Jaaaa love alle katten die niet Mn eigen kat zijn. En love op mensen hun huis passen.

Ik ga wel je keuken en badkamer schrobben als ze vies zijn, ik ben een neuroot Hehe. En ik vreet misschien je snacks op, dat doe ik hier altijd wel,

1 like

Ik heb ook nog wel een poes die onthaard moet worden.

25 likes