Wat je even kwijt wilt #21

afbeelding

12 likes

Gefeliciteerd :grin: waar had je therapie voor als ik vragen mag? En welke therapie heb je gehad?

Ik lach hier veel harder om dan goed voor me is :joy:

2 likes

Mijn bff ( man) heeft via Ali een ontharingsapparaat gekocht voor 80 euro.
Nu heeft ie hem geprobeerd ( ja daar ja) en hij zegt dat het goed gaat.

Ik mag hem gebruiken als hij klaar is ( alleen ff nieuwe lampjes kopen)
Maar vind het een beetje eng zon ding van Ali.

Ligt dat aan mij? :unamused:

Treat yo self girl! Je hebt er een jaar hard voor gewerkt :grin:

1 like

hmm wat voor ontharingsapparaat is het?
ik heb nooit besteld op ali express dus geen idee hoe hun kwaliteit is
80 euro klinkt niet perse heel goedkoop ofzo

ik ga morgen tekenen voor een nieuwe woning maar ben nu helemaal labiel? helemaal aan het twijfelen terwijl we er duidelijk voor op uit gaan?

3 likes

Zo’n laser ding

Die zijn meestal 500 euro of duurder, vandaar dat ik 80 erg goedkoop vind

oja inderdaad een laser apparaat is wel duur normaal gesproken!

Want je houdt niet van je eigen kat of hoe moet ik dit interpreteren? :stuck_out_tongue:

Ik werk in een familiebedrijf en het meeste oudere personeel werkt hier ook echt al 30+ jaar. Nu hebben we een werknemer die al rond de 80 is en hij komt 1 keer per maand nog een paar uurtjes werken gewoon omdat hij dat leuk vind. Ik vind dat zooo leuk. Die man weet ook zo verschrikkelijk veel over het vak. Vandaag zat een andere oudere collega (die tegen de 60 is) even op een andere plek en dat ia naast die pensionado. En die pensionado gaf hem zo een vaderlijk klopje op zijn schouder en ik moest bijna een traantje wegpinken, zo aandoenlijk vond ik het.

33 likes

Haatliefde. Ik heb twee littekens in Mn gezicht van hem, hij is nogal onvoorspelbaar, maar uiteindelijk hou ik het allermeest van die Satan hoor.

2 likes

Wil iemand een code voor 20% korting bij JBL? @Madrid? Of heb je geen JBL besteld

Ik mis @doei en @Trenchcoat hier

11 likes

Ik heb een domeinnaam aangeschaft om een eurovisieblog te beginnen. :joy:

19 likes

Had ik eerder moeten weten dat dat bestond! Heb die van mij van de week gekocht
 een tune 500 bt :blush:

Vanalles haha :sweat_smile: sociale angststoornis, adhd en chronische depressie. Oa groepstherapie, cognitieve gedragstherapie, exposure therapie, ‘gewone’ gesprekken en medicatie

2 likes

Wat een fijne dag!
Gezellige werkdag, gelukkig de schoenen voor m’n vriend kunnen ophalen (2 wk geleden gekocht pff), het startkapitaal voor m’n eigen bedrijfje staat ineens op m’n rekening, ik heb kussens voor m’n palletbank gekocht met dikke korting, ik ben een advanced macrame project aan het doen en het gaat supergoed EN IK HEB M’N COLLEGA EINDELIJK OVERGEHAALD OM Z’N PUPPY MEE TE NEMEN NAAR DE ZAAK MORGEN.

Live vlog van m’n dag met Harry de baby bulldog morgen op m’n story :cheer:

43 likes

Mijn vriend vroeg net of ik een kopje “ehh ehh blaadjessoep” wil. Hij was het woord voor thee vergeten. :sweat_smile:

39 likes

Hahahaha ik had vandaag een Portugese klant met gebrekkig Nederlands die wilde weten of je van havervlokken ook “soep” kon maken. Ik keek blijkbaar heel wtf want de vriendin die ze mee had ging helemaal stuk en begon me uit te leggen dat ze “slimy breakfast bowl” bedoelde. Het duurde echt even voordat ik doorhad wat ze nou wilden.
Havermoutsoep.

7 likes