Wat je even kwijt wilt #21

Geurkaarsen! Knutsel side hustle naast m’n vaste baan. Ben al een tijdje aan het testen en gieten, het is nog best lastig.
En ondertussen ben ik per ongeluk een side side hustle in macrame begonnen!

6 likes

Buiten, in een tuin. Niet binnen. Dus je ligt veilig in je bed :+1:t4:

Everyday you’re hustlin’

3 likes

Ik ben het verkiezingsdebat aan het terugkijken maar waarom staat er de helft van de tijd niet bij wie er aan het praten is… Ik ken al deze mensen heel niet

1 like

Ja is hij ook echt. En hij is vrij klein, misschien 1.60. En hij komt ook altijd met een plastic zak waar dan boterhammen in zitten. En hij heeft een beetje zo een brommerige stem (ook al is hij verder geen brombeer). Het is zoo lief. Elke keer als hij er is smelt ik, haha.

4 likes

Whooooo o mijn god volg ik je al op IG? dit is precies wat ik nodig heb in m’n leven

1 like

@vuilnisglitter ja ik wil je nu eigenlijk ook volgen om dat hondje

Vanavond een sollicitatiegesprek gehad en het ging naar mijn idee eigenlijk best wel goed? Maar ik durf nu niet zo goed te hopen omdat het anders misschien alleen maar tegenvalt… Spannend!!:grimacing:

11 likes

@WODKA @Banananana
Ik weet niet eens meer wie wie is na de mega instagram volg acties op EGF maar jullie zijn zeer welkom hoor username is vuilnis in het frans

2 likes

Ik volg! K…h

Ik wil niet slapen want heb geen zin in een nieuwe dag .

Ik volg je al heel lang op insta maar dus nooit geweten dat je naam vuilnis is in het frans. Zo’n mooi woord

2 likes

Haha gaaf he! Als kind was m’n troetelnaam een verbastering van ~het Franse woord voor vuilnis~. Ik word overigens regelmatig door Franse mensen getagd op vuilniszakken.

16 likes

Ik ben ook weer een paar mensen gaan volgen op de grammm

Mijn naam begint met een S

Zoo maar echt! Vroeg me al zo lang af wat dat eigenlijk betekende haha @vuilnisglitter

1 like

En Evi.

2 likes

Haha ‘maar’ 3. Ik heb zaterdag voor 12 uur ‘s middags er 3 besteld en die heeft hij als een bezetene opgegeten. Hij gebruikt ook geen bestek ofzo, pakt gewoon die frikandel uit het bakje en hoppa. Heel charmant :’)

1 like

Zo veel te doen en zo.weining.vrije.tijd. Gelukkig is het volgende week hemelvaart!

Volgens mij is @grace bezig met een pantytest

2 likes

Ik heb net bij de NOS recap gauw weggezapt naar RTL 5 teleshopping over een stoomreiniger (die ik best zou willen)

3 likes