De uil van Minverva kan de vliegende vinken tering krijgen
Ik voel me best wel een successful adult. Ik heb al gestemd en ben over een paar minuten op kantoor . Dit is vroeg voor mijn doen
Ohhhnoooo ik liep langs een jongen die z’n fiets van t slot aan het halen was en zn hele bos in de gracht liet vallen. Nachtmerrie. Maar ik moest wel een beetje lachen.
Was wat eerder wakker vandaag dan gepland dus had nog tijd over dus ben maar vast wezen stemmen
Was niemand te bekennen hier maar sowieso verwacht ik een erg lage opkomst eigenlijk
Ik wilde stemmen.
Gaan die dingen pas om 7:30 open?? En met een beetje pech ben ik vandaag pas na 21:00 weer in mn eigen gemeente. Ugh wat kut
Ja, dit heb ik ook(dat van de avond dus) gelukkig kon ik een trein later nemen! Maar zou beter zijn als ze 7 uur al open waren!
Europa!
Ik moet nu voor de 2e dag op rij bloedprikken omdat er gewoon geen druppel bloed uit me komt
Zal wel een onverdraagzame trut zijn maar als ik in de spits van huis naar werk ben gereisd ben ik altijd al wel weer klaar met de mensheid. Lijkt wel alsof ik me als enige aan de verkeersregels houd en niet al op mijn telefoon kijkend rondwaggel (ja ben echt met 't verkeerde been uit bed gestapt merk 't zelf ook)
Ah hoe gaat dat in z’n werk dan? Word je vandaag op een andere plaats geprikt?
Ja gister 3x in mn ellebogen en nu verder naar polsen en handen. Maar ben zo bang en had het ook jaren uitgesteld maar dat kan dus niet meer
Sneu dat je er al zo tegenop ziet en dat het dan ook nog eens niet werkt. Succes vandaag, hopelijk is het snel voorbij!
Goed van je zeg!! Je mag trots op jezelf zijn
Ik heb de Suntime van Oroblu en vind die erg fijn.
Bij mij hebben ze 2 keer op mijn hoofd gepoept en 1 keer precies in mijn jas (die een minibeetje open stond) Ik haat die grote vogels nu dus ook.
En yes, stuk meer geld binnen deze maand door overuren en vakantiegeld. Nu alleen de belastingdienst nog. Jammer dat ik het nu niet uit kan geven, haha.
Ik neig zelf ook het meest naar 3 of 4. Ik vind een effen dekbedovertrek sowieso mooi maar m’n kamer is verder al kaal en wit en ik vreet vaak in bed en ik denk dat op een geprint dekbedovertrek je een klein vlekje iets minder snel ziet haha. Ze hebben iig allemaal een knoop of ritssluiting onderaan godzijdank.
Ik voel me echt een beetje brak vandaag, alsof ik een kater heb. Maar ik heb helemaal geen alcohol gedronken gister??
Misschien te weinig gedronken? Of slecht geslapen?
Ben nu al klaar met vandaag en heb alleen nog maar twee uur in het ov gezeten.
Ik vind die 30 denier van de Kruidvat fijn! Maar wel groter kopen, zijn strak