Wat je even kwijt wilt #21

10 Israëlische planten om jouw huis mee op te fleuren.
De leukste Christelijke hostels in Tel Aviv.

2 likes

Ik zou niet gaan :sweat_smile:. Ik heb een grote hekel aan me verkleden en al helemaal als het met collega’s is. Sorry, geen hulp :joy:.

Edit: oh, maar als het op jouw initiatief is, moet je wel voluit gaan.

1 like

Zo leuk! En kan het me heel goed voorstellen. Mango = :heart:

1 like

Sorry dit is echt hilarisch hahah. Heeft je kind het ook echt opgegeten? Of uitgespuugd nadien?

Oeps ik laat richting mijn date te vaak iets vallen over op een vrouw stemmen. Gisteren was het bewust toen we het hadden over op wie je gaat stemmen. Uitgelegd waarom het een goede zaak is. Maar vandaag was het mijn bedoeling helemaal niet om zo wijsneuzerig te zijn en te pushen, maar hij denkt nu van wel. Ahh well… Ik laat het onderwerp maar even met rust :’)

Zo was mijn oma toen ze de smaak van avocado en pompoen ontdekte. Opeens pompoen alles terwijl ze van nature heel erg is van vroeger. :joy:

8 likes

Haha, het was eigenlijk een idee van de collega’s zelf :joy:. We wilden sowieso een feestje doen en toen kwam het idee van verkleden.

1 like

Heb je nog een outfit liggen? Ik zou niet al te bizar (geen schmink enzo) en niet al te sexy.

Lol de buren van hiernaast waren een heel serieus Engels politiek gesprek aan het voeren, allemaal internationals, dus ik dacht zal wel.

Dus ik lekker muziekje op, meezingen, met een idiote stem tegen de kat praten, die kat schreeuwt altijd heel hard. Hoor ik ineens “THANKS FOR LISTENING, for more podcasts subscribe, you can find us on iTunes”

Hoop niet dat Ik nu op de achtergrond als een huilende kat te horen ben. Maar hoezo zou je een podcast opnemen in de tuin?

50 likes

Roze koek na bloed doneren ook weer binnen :raised_hands: Ik eet dat echt alleen dan haha

4 likes

Ik organiseer straks een etentje bij mij thuis. Ik vind het spannend.

3 likes

Hahahaha please deel dit als het zo is

Ga als discobal, dan kan je weer je fantastische rok aan.

Heb geen idee hoe de podcast heet en ken die mensen verder ook niet. Ze zullen vast wel kunnen filteren hoop ik?

2 likes

Ik ben even zo verdrietig. Om iets oppervlakkigs, I know. Stop mijn sd kaartje in mijn camera, vertel iets aan mijn collega en druk op een knopje terwijl er staat ‘sd kaart formatteren’. Voor ik het wist liep er een balkje, en sd kaart is leeg.
Omdat de computer stuk is staan er nog veel foto’s op, waaronder de bday van mijn dochter van zaterdag.
Heb net zo gehuild. Hopelijk kan mijn vriend ze nog redden vanavond maar het ziet er niet goed uit. Zo’n actie dat je in 1 minuut zoiets stoms doet (knullig) en je de tijd terug wil draaien. :sob:

Wat lief, dankjewel!

Ik vind dit niet oppervlakkig hoor! Foto’s zijn voor de meeste mensen een heel kostbaar bezit! Ik hoop dat je vriend ze nog kan redden.

1 like

thanks! klopt, ik werk in de horeca!

heb gewerkt van 11 tot 14 en moet straks weer van 17 tot sluit, dit omdat het nu tussen 14 en 17 nog heel rustig is en de eigenaresse het nog alleen kan. komend weekend gewoon 14-sluit en als het goed is wordt dat m’n normale rooster. al is dit ook best prima want het is hier nu heerlijk weer dus zit al anderhalf uur op m’n balkon van de zon te genieten :sunglasses:

3 likes

Ik vind dit ook niet oppervlakkig! Ik zou hier ook heel verdrietig over zijn! Hopelijk kan je vriend nog iets doen…

1 like

Ik ga ook! Welke dag ga je?