Wat je even kwijt wilt #21

Ik kom straks trouwens letterlijk langs het stembureau als ik aan het werk ben, want ik heb een stembureau in deze postwijk. Dus ik heb echt geen excuus om niet te gaan stemmen (anders ook niet trouwens :stuck_out_tongue: )

En ik heb gister 2 stoeltjes geverfd en vind ze echt zo leuk geworden :smiley: Vooral de mintgroene :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ga mn bed weer terug in om verder te slapen :flushed::flushed:🙋 toppunt van luiheid dit maarja ik ben vrij vandaag

3 likes

om 11u begint m’n eerste werkdag op m’n nieuwe werk! ben al helemaal klaar dus zit gewoon te wachten tot ik kan gaan haha

25 likes

Blijf het kut vinden dat je alleen zo kan stemmen in je eigen gemeente zonder kiezerspas. Dat wordt vandaag ergens een uurtje naar huis in mijn drukke schema proppen. :’)

1 like

Mijn vriend heeft gisteren zijn vaste contract gekregen (sneller dan verwacht, hij mocht nog 1 jaarcontract). Gisteren heeft hij al bloemen gekregen en nu is een collega een stukje aan het schrijven voor in een krantje.
Ze vroeg mij om wat vragen over hem te beantwoorden. Super tof!
We werken in hetzelfde bedrijf dus super leuk dat ze me daarvoor contacten.

22 likes

Ik werd net heel random aangesproken door iemand die me in heel gebrekkig Engels liet weten dat ik op Harry Potter lijk :thinking:. Hij heeft het 5 keer moeten herhalen, want zijn uitspraak was echt slecht en ik vind het zo’n bizarre vergelijking, waardoor ik dacht dat hij iets anders zei, hij vroeg ook nog aan mij of ik Engels verstond :joy:.

22 likes

Ik heb net met een FvD-stemmer gesproken. En hij vindt natuurlijk dat ze heel goede ideeën hebben en ja dat Baudet wel overdreven is, maar dat wat er achter zit zo goed is.
O.a. dat het goed is om na te denken over gevolgen van dingen zoals de pil. Want die heeft allemaal demografische gevolgen gehad en dat is niet per se goed of slecht, maar er zijn wel gevolgen.
Vond het heel knap dat hij er zo over durfde te vertellen met een paar linkse feministen, maar brrrrrrrrrrr.

15 likes

Ik moet vandaag echt hard aan mijn scriptie (deadline over anderhalve week), maar ik weet nu al dat ik vandaag meer tijd ga besteden aan simsen, lekker koken, rustig stempas ophalen en stemmen, uitgebreid boodschappen doen en naar de markt. Haat mezelf echt.

3 likes

Lol sla de QUOTE open staat er een meisje van m’n middelbare school in
…wel in een reclame van het bedrijf waar ze werkt maar oké :biggrin:

Ja precies. Het is zo’n soort glazen wand die een echt gesprek niet mogelijk maakt.

8 likes

Ik vind dit echt zo leuk. Bijtjes :heart_eyes:

Ik pas nu op een huis met deze tuin

En het stikt hier van de bijen! Zo leuk om naar te kijken. Als iedereen zo’n tuin zou hebben ipv een volledig betegelde, of in ieder geval een klein stukje vol met bloemen zouden de bijen het zo veel makkelijker hebben.

25 likes

Ik werk op dit moment 40 uur in de week (of nouja, 24 stage, 16 bijbaantje), probeer een scriptie te schrijven, sport, heb een relatief sociaal leven, elke week wel een paar drankjes in de stad, probeer frans cursus nog enigszins bij te houden en dan afvragen waarom ik eigenlijk altijd moe ben. :woman_shrugging: (Maar om eerlijk te zijn vind ik mijn leven eigen wel heel erg leuk zo)

9 likes

Ik geef voor een huwelijk altijd gewoon geld. Als het gewone vrienden zijn of familie is, in een envelop. Bij goede vrienden op een creatieve manier, meestal iets waarbij ze opdrachten moeten doen om aan het geld te kunnen (bv. de code van een schatkistje vinden of het rekeningnummer samenstellen). En toen ik getuige was, heb ik een bloemenboeket geplooid van briefjes van 5 euro.

1 like

Ik vind geld zonder opdrachten geven een beetje saai, maar de meeste van mijn vrienden zijn van de jeugdbeweging, dus daar doen we voor van alles en nog wat extra opdrachten, haha.

1 like

Als ze op huwelijksreis gaan, kun je misschien een gave activiteit geven voor op hun huwelijksreis! Bv. een ballonvaart ofzo

1 like

Had ik deze poll maar niet gemaakt, het dekbedovertrek wat ik wilde hebben is uitverkocht :laughing:

4 likes

Ah balen! Misschien dat het binnenkort weer op voorraad is. Mij heb je wel geholpen haha :grimacing:

1 like

Neeee zeg dat er niet bij, nu gaat misschien iedereen daarop kijken GODVERDOMME! Haha nee maargoed, wel ff balen maar neem aan dat ze het aanvullen.

1 like

Hahaha oeps sorry. Ja komt goed!

1 like

Misschien voel je je beter erover als ik zeg dat ik het materiaal van de Lidl dekbedden niet fijn vindt? :stuck_out_tongue: Vind ook dat er regelmatig leuke in staan maar koop ze om die reden daar niet meer.

1 like