Ik heb dadelijk een gesprek wat bepaalt of ik maandag aan mijn blokstage mag beginnen en dus deze zomer kan afstuderen. Ik ben zo zenuwachtig en vind het zo spannend! Er hangt zoveel vanaf. Heb er gewoon buikpijn van
Ik ben mijn stempas kwijt godver
Edit: besef me net dat ik ām uberhaupt nooit in mn brievenbus heb ontvangen. Kutzooi, kom ik ook lekker op tijd achter.
Is t erg als ik een mail niet wil beantwoorden, omdat het Nederlands van geen kant klopt
Ik ben dit jaar een godsvermogen kwijt aan mijn gebit en voor de tandarts is het ook een raadsel omdat ik juist zo gezond eet en drink. Hooguit dat mijn algemene gezondheid zo ruk is dat het ook consequenties heeft voor wat er in je mond gebeurt.
Vandaag het op een na laatste tentamen van mijn bachelor. Ik kan niet wachten om klaar te zijn
deze site is een soort van NSMBL maar dan met thema christenen voor Israƫl, wTf?
Vandaag om 17:00 beginnen met werken⦠echt een kuttijd. Kan dan ook niet normaal avondeten
Zit best verschil tussen vind ik, de kleur vervaagd ook niet en ik ben er zelf meer tevreden over dan bij andere webshops waar ik meer betaal. Plus de dekens en kussens blijven erin zitten :ā). Maarja ff wachten dus, ook niet het einde van de wereld.
De woningbouw gaat voor mij de boomstronken uit mijn tuin halen (naja laten ze doen), vet nice alleen ik heb eigenlijk geen zin en geld om dit jaar de tuin aan te pakken. Maar ik dacht als ik volgend jaar pas vraag dan zeggen ze vast ja doei.
En ze gaan meteen alles eruit halen wat ik weg wil hebben (die mannetjes waren al alvast even aan het kijken) want hij zei ach als we toch bezig zijn nemen we meteen alles mee wat weg kan. Zo chill haha en het kost me geen cent en ze leveren het weer netjes op zei hij.
So cray cray ben ik nou ook weer niet hoor
Wat zouden jullie aandoen als je naar een verkleedfeestje gaat? Er is geen specifiek thema en het is met collegaās
Mijn moeder appt me net: kun jij wel zomerkleding kopen? Dus ik zeg: nee niet echt, maar heb volgens mij nog wel wat dingen vorige jaren! Appt ze terug: kijk maar even op je rekening
En nu heeft ze geld naar mijn rekening over gemaakt zodat ik nieuwe zomerkleding kan kopen waar heb ik deze vrouw aan verdiend
Ik zou dan voor een ānormaleā outfit gaan en dan iets als accessoire op je hoofd als verkleedonderdeel, zodat je niet over the top verkleed bent en de rest van de collegaās helemaal niks doet
We gaan op teambuilding weekend en heb al aan de collegaās laten weten dat iedereen verkleed moet komen.
10 Israƫlische planten om jouw huis mee op te fleuren.
De leukste Christelijke hostels in Tel Aviv.
Ik zou niet gaan . Ik heb een grote hekel aan me verkleden en al helemaal als het met collegaās is. Sorry, geen hulp
.
Edit: oh, maar als het op jouw initiatief is, moet je wel voluit gaan.
Zo leuk! En kan het me heel goed voorstellen. Mango =
Sorry dit is echt hilarisch hahah. Heeft je kind het ook echt opgegeten? Of uitgespuugd nadien?
Oeps ik laat richting mijn date te vaak iets vallen over op een vrouw stemmen. Gisteren was het bewust toen we het hadden over op wie je gaat stemmen. Uitgelegd waarom het een goede zaak is. Maar vandaag was het mijn bedoeling helemaal niet om zo wijsneuzerig te zijn en te pushen, maar hij denkt nu van wel. Ahh well⦠Ik laat het onderwerp maar even met rust :ā)
Zo was mijn oma toen ze de smaak van avocado en pompoen ontdekte. Opeens pompoen alles terwijl ze van nature heel erg is van vroeger.